ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ما به قجر باز می گریدم!!!

نمی دونم درباره وارونگی قطبین زمین چیزی شنیدین یا نه ؟ خلاصه اش اینه که قراره قطب های زمین جابجا بشه و بعد از یک سری اتفاقات یه سری اتفاقات میفته که نهایتا منجر به این میشه کلا برق ها قطع بشه و به عهد قجر بازگردیم ! حالا من داشتم به این فکر میکردم که برای امادگی برای اون دوران چیکار باید کنم که به این نتیجه رسیدم یک کیسه ارد بگیریم و یه چند تا مرغ و خروس و از این تنورهای گازی با چند تا کپسول یا تنور هیزمی که با پختن نون در اون ایام نان بپزیم و بخوریم و مشکلی برامون پیش نیاد


این تغییر قطبین یک هویی اتفاق میفته. حوصلشو نداشتم که مستنداشو جمع کنم یه پست بذارم ولی یه سرچ بکنید خوبه. 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 00:48 http://notbookman.blogsky.com

من اولین بار میشنونم یعنی الان وبلاگ شما خوندم
شرایط سخت میشه .....

عجیب سخت میشه و تصور زندگی بدون برق از اونم بدتر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد