ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جادوی افکت که میگن اینه!

امروز با برنامه هایی مثل ادوب افتر افکت و برنامه های مشابه ، میشه کارهای جادویی کرد. اخیرا با پیج میس جادوگر آشنا شدم تو اینستا . بعضی از  ویدیوهاش که جالبتر از بقیه بود رو با شما به اشتراک میذارم!البته همه اش عالیه که می تونید تو پیجش ببینید.


 اینستا گرام میس جادوگر - کلیک 


misjadoogar@



1.از فوتبال بدم میاد ( کلیک )





3.آینه ، برداشتن لیوان از داخل آینه  ( کلیک )



4.میس جادوگر - جاروبرقی!( کلیک )





6.میس جادوگر - تکنولوژِی آینده هولوگرامی !( کلیک )



نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 23 خرداد 1397 ساعت 11:56

نه.کلیپاش تو تلگرام زیاد بود.اون پسره که قیافه ژاپنی داره ولی امریکاییه. البته من اینجور شنیدم.اگر پیدا کردم میفرستم. مطمئنم دیدین.

نه من ندیدم. دیدی برام بذارش

مسافر سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 17:40

خوب بود. یاد اون پسره افتادم که حرفه ای همینجور کارا رو میکنه

کی ؟ دیوید کاپر فیلد ؟ کنجکاو شدم بدونم کی بوده

نارین سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 12:30 http://thedevidedme.blogfa.com/

چه خوب بود این میس جادوگر!! خییلی خوبه واسه شروع:))

سلام نارین بانوی عزیز
به وبلاگم خوش اومدید

شروع چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد