ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

خرداد ماه 30 سالگی


3 خرداد امسال ، یعنی من وارد دهه سوم زندگیم شدم ، قبلنا تو وب بقیه بچه ها وقتی میخوندم که 30 ساله شدن ، بسته به اینکه چه شرایطی رو دارن چیزهای مرتبط با شرایط خودشون رو مینوشتن و خب ، هر کسی شرایط خودش رو داره ، یکی تو 30 سالگی ، 2-3 تا بچه داره ، یکی شرایطش جوری بوده که شرکت بزنه و ...

خب من داستانم فرق میکنه ، ساخت نظام باور ها برای تغییر آینده ، چیزی نیست که یک روزه یا یک ماهه بشه انجامش داد و در یک سال اخیر سعی کردم درستش کنم و اگه از اعضای کانال وبلاگ بوده باشید گفته بودم که برای تغییر ، گاهی باید مرد ولی تغییر کرد ، امیدوارم که این تغییرات ، آِینده ام رو روشنتر از امروز کنه .

اما این ماه ، ماهی هست که در اون کلی تولد داریم و بیشتر فامیل هامون و دوستانمون ، همه از دم خردادی و گمونم که میدونید خرداد ماه مقارن با فصل امتحانات هم بوده! پیشاپیش تولد همه خرداد ماهی ها مبارک باشه .

دوستان خردادی ماهی عزیز ، چه اونها که هستید و چه اونها که رفتید ، تولدتون مبارک

#میکا مجد - 10 خرداد

#مائده بانو – 12 خرداد

#جیکو – 15 خرداد

#بهامین بانو – 27 خرداد

#خانم وکیل – 28 خرداد

#پسر فرانک بانو – 30 خرداد


تولد همگی شما عزیزان مبارک باشه 

نظرات 2 + ارسال نظر
توت شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 16:23

سلاااااام تولدت با تاخیر مبارک
من آیدی ایتای شمارو گم کردم
نتونستم بهتون پیام بدم
انشاالله موفق باشید
آیدی من رو توی ایتا دارید ؟

سلام - ممنونم و مرسی

من آیدی کانالم تو ایتا رو میذارم ، جوین بشین و از اونجا من با شما تماس میگیرم
https://eitaa.com/mehrekhaterat

نه راستش آیدی شما رو گمون نمیکنم داشته باشم

بهامین سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 14:31 http://notbookman.blogsky.com

سلاااام
الهی شما هم خردادی هستین؟؟
تولدتون مبارک
شرمنده زودتر تبریک نگفتم

.ان شالله به همه آرزو هاتون برسید و سلامت باشید
ممنونم بابت تبریک

سلام و درودد بر شما بانوی خردادی ، دختر بهار
ممممنوممممم و مرسییی
نه خواهش میکنم تو وبلاگ شما تنها دوستی بودید که تبریک گفتین

ممنونم بابت دعای قشنگتون و خیلییییییییی مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد