ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

وقتی تاریخ تکرار بشه

من قبلا هم گفتم ، بازم میگم


هر کی ازدواج میکنه 


1.خط تلفن هاشو میسوزونه

2.اکانت تلگرامش رو میبنده

3.مخاطبینش سابق قبل شوشو رو بلاک اند ریپورت میکنه

( من خودم با عاطی اینکارو کردم)

4.تو وبلاگش یک پست مرده میذاره که نشه هیچ کاری کرد ، نه کامنتی نه چیزی


البته همه اینطوری نیستنا ، ولی اونایی که فکر میکنی اینطوری نیستن ، دقیقا" همینطوری هستن

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 17:27


پسر و دختر فرقی نمیکنه؟

نه فرقی نمیکنه
اما یه چیز جالبتر میدونی چیه ؟

شعار آزادی ! اونهایی که الان ازادی بازی در میارن اولین کسایی هستن که بعد از ازدواج همه موارد فوق درشون صدق میکنه و کسایی که شاید یک مقدار خیلی تحویل نگیرن و حجاب داشته باشن بعد از ازدواج هم خیلی تغییر نمی کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد