ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

از تعطیلات متنفرم!

من به درجه ای از عرفان رسیدم که الان میتونم بگم از تعطیلات متنفرم ، مخصوصا تعطیلاتی که باعث تعطیل شدن روزهای دیگه هم میشه! با این همه تعطیلی به کجا رسیدیم آخه ؟ من روز کاری میخوام!


+ حالا بعدا" کارمند بشم حتما پست میذارم من عاشق تعطیلاتم که با خانم بچه هام بریم دور دور!

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 17:26

اه آره.کل زندگی مردم فلج بود. نه دکتر نه بانک نه...اصن هیچی نگم که منم خیلی بدم میاد از تعطیلات

سلام همدرد

بهامین پنج‌شنبه 17 خرداد 1397 ساعت 20:20 http://notbookman.blogsky.com

این چندین روز تعطیل بی سابقه بود....

الهی به زودی کارمند بشین

ممنونم رفیق
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد