ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اللهم نشکو الیک ...



قسمت آخر دعای افتتاح که گویا این دعا از امام مهدی (عج)  هست که در دوران غیب صغری ، توسط نائبش به شیعیان یاد داده شده ، به متن دعا دقت کنید ، 

چقدر شبیه وضع و حال امروز ماست

 -----------------------------------------------------------------------------

اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا صلواتک علیه وآله وغیبة ولینا وکثرة عدونا وقلة عددنا وشدة الفتن بنا وتظاهر الزمان علینا.



بارالها ما ازفقدان پیامبرمان که صلوات ودرود تو براو وآلش باد وازغیبت ولی واماممان وازبسیاری دشمنانمان وکمی عدد وافرادمان وازسختی فتنه هائی که برما وارد شده وازهمکاری وپشت به پشت هم دادن زمانه علیه ما، به سوی تو شکایت می کنیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 17:24

هروقت این جمله رو میخونم یا میشنوم تمام غم دنیا میشینه رو دلم

سلام
من قبلا" زیاد میشندیم این نشکو الیک رو ، حتی استاد رائفی پور گاهی اول حرف هاش میگفت ولی من برام سوال بود که این دعا برای کیه ؟ چون داره میگه از غیبت ولی و امامت تا اینکه سرچ کردم دیدم برا خود امام زمانه که یاد داده اینطوری دعا کنید

راستش با دعاش خیلی حال کردم و حرف دل همه گمونم هست ،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد