ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

فرشته کوچک آسمانی 2

ساکت نمی ماند و مرتب حرف میزد ، گاهی وقتی که میدید چیزی نظرم را جلب کرده ، می ایستاد و یا در موردش برایم توضیح میداد یا صبر میکرد تا خوب بررسی اش کنم!صدایی به گوشم رسید ،  اولین صدای ناآشنا ، مثل همان قبلی ها ،  سرم را چرخاندم به سمت صدا و به سمتش رفتم ،













----------

برای دلم خودم می نویسم

نظرات 1 + ارسال نظر
فرانک پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 00:58

سلام امیرجان...
بله شناختمت ، اسم وبلاگت هم یادم بود....
مرسی از تبریکت....
امیدوارم هرجا هستی خوب و خوش باشی....

سلام - ممنونم - سلامت باشین همیشه
راستش من یک کم نگران شدم از اینکه یهو وبتونو بستین بعد وقتی هم که برگشتین کامنتدونی رو بستین و همین الانش هم که کامنتدونی بستست ، بعضی پست هاتون رمز داره
حالا ایشالله که خیر باشه

بهر صورت ، خیلی ممنون و مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد