ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

یک سفر 2 روزه

سلام -عید همگیتون با تاخیر البته مبارک باشه

ما از پنج شنبه رفتیم مسافرت تا غروب شنبه که برگشتیم ، این مسافرت از مدتها قبل برنامه ریزی شده بود ، البته قرار شده بود بریم کاشان و ابیانه ولی وقتی که اپلیکیشن کاشان گردی رو نصب کردیم و کامنتهای مردم رو در خصوص روستای ابیانه خوندیم پشیمون شدیم و تصمیم گرفتیم که بریم جاهای دیگه ، نوشته بودن که مردم اونجا بد اخلاقن و این داستانها ، ما هم گفتیم ولش ، میریم یه جای بهتر ، در نهایت نتیجه این شد که رفتیم سیلک و فین . سیلک که شهر خیلی قدیمی هست و بخاطر اسکلت های مردم ان زمان و کاسه بششقاب هاشون علاقه مند بودیم بریم ببینیم ، باغ فین هم که امیرکبیر اونجا حدود 209 سال قبل به قتل رسید هم رفتیم.


من فکر میکردم که تاریخچه باغ فین به قاجار برمیکرده ولی دیدم نه ، برمیگرده به عصر صفویه! خیلی قدیمیه


+بعدش هم برگشتیم قم و رفتیم حرم حضرت معصومه و فردا صبحش رفتیم جمکران و سعی کردم برای دوستان وبی ه در خاطرم بودن دعا کنم

در پست های بعدی ، عکس ها رو میذارم


نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 22:09 http://notbookman.blogsky.com

جالبه با این همه نزدیکی من کاشان تا الان نرفتم.
وخیلی جاهای دیدنی دیگه

عه! جدنی ؟ چرا خب؟

ایراد نداره ، من وقتی اپلیکیشن جامع همگردی رو نصب کردم تازه دیدم تهران چه جاهایی داره که نرفتم ، باید برم بگردم

بهامین دوشنبه 28 خرداد 1397 ساعت 02:23 http://notbookman.blogsky.com/

من ابیانه اردوی دانشگاه بود رفتم خیلی خوووووب بود البته چندین سال پیش
شاید الان عوض شده اخلاق مردمش

عیدتونم مبارک

سلام
عید شما هم مبارک
من با مدرسه اردوی قم رفته بودم ولی جاهای دور نه ، تنها اردوی دانشگاهمون هم اردوی ماسوله بود که نرفتم.

اینهایی که گفتم نظرات اونایی بود که تو برنامه کاشان گردی و اون منطقه نظر داده بودن ،
غیر از ابیانه ، یه روستای دیگه هم بود که ابشار داشت و الان اسمش تو خاطرم نیست ، اونجا هم دوست داشتیم بریم ولی دیگه وقتش نبود و به این نتیجه رسیدیم که باید دو روز خود کاشان وایسیم و اون منطقه رو بگردیم

تو ازاد راه کاشان نوشته بود که حدود 265 تا با اصفهان فاصله داره و حدود 96 تا هم خود کاشان .یعنی از کاشان تا اصفهان باید حدود تقریبی 2 ساعت راه باشه . غیر از باغ فین بیشترین چیزی که تو اپلیکیشین میشد دید خونه هایی قدیمی مثل طباطبایی ها و غیره بود .

بهر صورت اب و هواش نسبت به خود قم اصلا خیلی خنک تره ، یک جای باحال دیگه که به نظرم جای بدی هم نباید باشه ، همون اول شهر که ورودی سیلک و فین میشه ، یه جای پارک مانندی هست که کلی درخت داره و در واقع اونجا غار رستوران هست ، باید جای باحالی باشه ، البته مصنوعی هست ولی همونش هم باید دیدنی باشه

در کل همه چیز خوب بود . شما که تو اصفهانید و نردیک به این منطقه ، باید بیشتر کاشان گردی کرده باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد