ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ایران - اسپانیا

اقا من برای بازی امشب استرس دارم! امیدوارم ایران ببره! با اختلاف هم ببره.


------------

من اولش خیلی دربند بازی جام جهانی ایران نبودم ، مخصوصا این اواخر که بازیهای دوستانه اش کنسل  میشد و اصلا هم عجیب نبود اول بازی اونطوری زیر فشار بازی کنن ، ایرانی ها کلا با تیم قدر و قدرتمند که بازی کنه شاید ببازه ولی بازی و سرعتش خوب میشه و خیلی خوب میشد که تو بازیهای دوستانه مثلا با تیم های قوی مثل هلند یا ایتالیا بازی میکرد ، الان تنها امادگیشون بازی با مراکش بود که اونم برد ولی اینها نباید دست و پاشون رو گم کنن


اقا این سگ و گربه هم همه پیشگو شدن! من تو بازی به خواهریگفتم یه گربهه گفته که ایران میبره و ان دقایق اضافی برگشت بهم گفت پس گو نبردش که ، یه وقت دیدم میگه گل برای تیم ایران


حالا این سری گربه روسی گفته ایران میبره ( کلیک ) ، سگه گفت اسپانیا میبره! ( کلیک )حالا سگه تعداد گلها رو هم گفته ، اخ بشه ایران ببره روی بعضیا کم بشه! میگم این بازی رو ببره میشه 6 امتیازی و صعودش قطعی میشه دیگه ؟ هان؟


اول بازی فردوسی پور گفت خیلی ها حاظرن الان بازی با تساوی تموم بشه ما یک امتیاز بگیریم ، گفتم برو بابا ، مساوی چیه من بهش امید بستم.ببنیبم امشب چی میشه.

-----------------------


اهان یه چیزی جالبتر ، ما بعد از بازی ایران - مراکش رفتیم حرم ، دیدم ملت اون پرچم کوچیک هایی که تو روز قدس و اینا دادن رو اوردن تو خیابون دارن شادی میکنن

پرچم روز قدس من کجاست ؟؟؟ حالا اگه مساوی شد هم بریزیم بیرون یعنی؟


--------------------

بعدا" نوشت :

دوستانی که میخوان بعد از بازی میخوان شادی کنن ، من پیشنهاد میکنم اهنگ زیر رو دانلود کنید تا حسابی بترکونید!


دانلود آهنگ ایران ایران آرش


توضیحات تکمیلی : این اهنگش ظاهرا" 2 نسخه داره و تو نسخه جدید ، چیزهای اضافه تر نسبت به قبلیه میگه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد