ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سلامِ گرگ ...

امروز شاهد اتفاقی بودم که قبلا" هم مورد خفیف ترش رو دیده بودم ولی این دیگه ، قبل از اینکه ماجرای اصلی رو بگم یه تیکه از استاد رائفی یادم اومد ، این رفته بود یه جا سخنرانی بعد مسائل رو شفاف توضیح میداد ، یه دختره به نمایندگی از یه سری خاص ، بهش برگه داد که همه رو نگو یا شفاف نگو ، بعد این هم پشت میکروفن کاغذش رو خوند و گفت اتفاقا این نگفتن ها اوضاع رو اینجوری کرده و باید گفت ( نقل به مضمون کردم ) اره ، این چیزی هم که میخوام بگم شفاف و اون چیزی هست که من دیدم ، حالا برداشت هر کس میتونه متفاوت باشه.


ماجرا رو در ادامه میذارم و به نظرتون بهترین واکنش در این اتفااقات چی میتونه باشه؟


+ دختر خانم های عزیز ، من بعنوان کسی که هم جنس وجنس خودم رو میشناسم بهتون این هشدار رو بدم که بدونید پسر الکی واسه دختر خرج نمیکنه ، چرت و پرته هر کی میگه دوست.دختر برای دوستی میخوام ، درصد کمی هم شاید دنبال تکیه گاه دوستی و نه جنسی بخوان ولی خب اونا کمن ولی همیشه پشت خرج کردن زیاد هر پسری ، طمعی نهفته است و به قولی ، سلام گرگ بی طمع نیست.


تشریف بیارین ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...