ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

دانلود جزوه برنامه نویسی به زبان c++

کارم به جزوه برنامه سی پلاس پلاس گره خورده ، یادمه تو دانشگاه یک جزوه چاپی داشتم که درست و حسابی این مبحث رو باز کرده بود و یاد داده بود ، البته مثال های متفاوتی هم داشت ، ولی زمان دانشگاه یک کتاب جعفر نژاد بود و سوالهای حل نشده اخر کتاب ولی الان کلی کتاب و جزوه و اینا هست ولی میخوام این پست یک پست کامل باشه که هر چیزی که نیاز دانشجو به سی پلاس پلا هست رو پوشش بده!


1.جزوه درست و حسابی سی پلاس  پلاس


من خودم از این جزوه استفاده کردم و پیشنهاد میکنم شما هم استفاده کنید ، چیز درست و حسابی و خوبیه ، 7 تا فایل PDF هست و مسائل رو هم حل کرده. 

دانلود


2.دانلود حل تمرین سی پلاس پلاس جعفر نژاد قمی


میتونید از لینک زیر دانلودش کنید.یک فایل WORD که 60 صفحه هست و سوال رو با جواب آورده!

دانلود


3.دانلود کتاب حل مسائل ++C از رمضان عباس نژاد ورزی


این کتاب خوبیه که پایان ترم خیلی بهم کمک کرد.

کلیک



4.دانلود کتاب 600 برنامه ++C با حل آن‌ها (حل مسائل ++C - مرجع کامل)


این هم کتاب خوبیه برای مطالعه و ترکونده دیگه!
دانلود


خرید این کتاب با تخفیف 


5.خرید کتاب سی پلاس پلاس جعفر نژاد قمی


من خودم این کتاب رو دست 2 خریدم و واحدش که پاس شد دیگه باهاش کار نداشتم و گمونم ردش کردم رفت ، بهر صورت

کلیک


6.ایبوک زبان سی از جعفر نژاد قمی


یادگاری دانشگاست >>>  کلیک 


خرید کتاب زبان سی از جعفر نژاد قمی 




7.سایر موارد


یک فایل هم هست که گمونم برا همون سی پلاس پلاس باشه

دانلود 


8.دوره ویدیویی برنامه نویسی سی پلاس پلاس


اینو خیلی تعریف میکنن از استاد شیر افکن تو فراد درس ، منم لینکش رو میذارم 


دوره مقدماتی


دوره پیشرفته


9.دوره ویدیو ای الگوریتم و فلوچارت


کلیک 




یک توصیه


شما رو نمی دونم ولی با توجه به قیمت کتاب و هزینه پرینت شاید نصرفه که پرینت ادم بگیره ، یک کتاب ادم بگیره 2-3 نفری استفاده کنه ، من که دست 2 گرفتم و سعی کنید که کتابها رو بخرید .موفق باشید.