ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

قانون کارما و بومرنگ


من تجربیاتی دارم که الان که سرچ کردم به این رسیدم که بهش میگن قانون کارما که عملکردش مثل بومرنگه و اینطوریه که اگه من کسی رو قضاوت کنم ، قبل از اینکه بمیرم خودم در اون موقعیت قرار میگرم . قبلا نمیدونستم اسمش اینه ولی این قانون بدجور گاهی یقه من رو میگیره !




کلیک 



در سوره زلزله (99) ایات 7 و 8 خدا گفته هر کی خوبی یا بدی کنه ، جزاش رو میبینه و شده جاهایی که دستم گرفته شده از جایی که فکرش رو نمی کردم و یا در موقعیت و حچل هایی افتادم که واو به واو اون رو خودم قبلش میگفتم اگه من بودم فلان کار رو میکردم ، بهمان کار رو میکردم و به اون اتفاق که رسیدم عملا کار خاصی نکردم! بعله! خلاصه ادم باید حواسش به این چیزا باشه و دقت عمل بیشتری داشته باشه ، اون کتاب لطفا گوسفند نباشید  دیدگاه های جالبی داره به من میده.



موارد بیشتر برای مطالعه 


1.قانون کارما چیست ( کلیک )

2.قانون کارما در اسلام چه جایگاهی دارد؟ ( کلیک )

3.مراد از کارما چیست؟ آیا کارما بر ما اتفاق می‌افتد؟ ( کلیک )

جمعیت کره زمین چقدره ؟؟؟

جمعیت کره زمین چقدره ؟؟؟



همونقدر تفاوت دیدگاه داریم!!! که از یک موضوع برداشت خودشون رو دارن و به قول مارگزیده


هر کسی از ظن خود شد یار من

از درون من نجست اسرار من


باید به این دیدگاه ها احترام گذاشت ، شاید حرف هاشون قابل نقد باشه اما

 تفاوت دیدگاه یعنی دنیای رنگ های متفاوت ؛ رنگ هایی که به زندگیمون ، حس زندگی میده!

فک کن هر روز صبح که لباس میپوشیدی میرفتی بیرون ؛ همه رو عین خودت میدیدی

همون لباس ، همون طرح ، همون مدل مو ؛ 


شما رو نمیدونم اما ما پسرا تو سربازی که بودیم به شدت از این شباهت ها زده شدیم ( همه پسرها یه مدل لباس فرم نظامی دارن )

و بخاطر همین میان داخل شهر تا یه چیز جدید ببینن!ازشون بپرسید! جواب هاشون قابل تامله

اهلی کردن ( داستان شازده کوچولو و روباه )

کتاب فوق العاده لطفا" گوسفند نباشید اثر محمود ثامنی رو میخونم ، رسیدم به بخشی از داستان شازده کوچولو که با روباه حرف میزنه ، در ادامه در کتاب گوسفند نباشید یک متنی  نوشته ، که اون  رو اینجا میذارم و اون بخش از داستان  اهلی کردن روباه از شازده کوچولو رو در ادامه مطلب

دلبندم ، مرا ببوس و بگذار از هم جدا شویم

زمانی که پیری ، چراغ رویاهای مرا خاموش میکند

آن بوسه ، هنوز قلب و روحم را روشن نگاه خواهد داشت


***

این داستان اینقدر قشنگ بود که اون تیکه داستانش رو از فایل صوتیش ، کات میکنم و اینجا میذارم ، 

من که عاشق این داستان کوتاه و این فایل صوتی کوتاه داستانی شدم!( متن داستان در ادامه مطلب )





کلیک 



 

ادامه مطلب ...