ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جمعیت کره زمین چقدره ؟؟؟

جمعیت کره زمین چقدره ؟؟؟



همونقدر تفاوت دیدگاه داریم!!! که از یک موضوع برداشت خودشون رو دارن و به قول مارگزیده


هر کسی از ظن خود شد یار من

از درون من نجست اسرار من


باید به این دیدگاه ها احترام گذاشت ، شاید حرف هاشون قابل نقد باشه اما

 تفاوت دیدگاه یعنی دنیای رنگ های متفاوت ؛ رنگ هایی که به زندگیمون ، حس زندگی میده!

فک کن هر روز صبح که لباس میپوشیدی میرفتی بیرون ؛ همه رو عین خودت میدیدی

همون لباس ، همون طرح ، همون مدل مو ؛ 


شما رو نمیدونم اما ما پسرا تو سربازی که بودیم به شدت از این شباهت ها زده شدیم ( همه پسرها یه مدل لباس فرم نظامی دارن )

و بخاطر همین میان داخل شهر تا یه چیز جدید ببینن!ازشون بپرسید! جواب هاشون قابل تامله

نظرات 1 + ارسال نظر
مسافر چهارشنبه 10 مرداد 1397 ساعت 18:15

عوضش یه سرباز هم که میاد توی شهر انگشت نماست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد