ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سریال good place - پارت 2

نقد و بررسی سریال The Good Place ( سریال جای خوب ) 



  بزرگترین ضعف این سریال


به نظرم بزرگترین ضعف این سریال اینه که بین قسمت 6 و 7 از فصل 2 ، کاراکتری وارد ماجرا می شه که اصلا معلوم نیست از کجا اومده و اصلا" از قسمت 7 اون شخصیت مدام هست ، انگار یک قسمت از سریال جا افتاده و این افتضاحه! تو سریال هایی مثل فلش یا ارو یا افسانه ها ، یه قسمت میسازن که همه میرن تو یک فیلم  دیگه و خودش یه داستان میشه و مثلا بخش هایی از سریال فلش همینطور شده ولی خب این رو همه میدونن اما تو good-place این با کدوم  فیلم قاطی شده؟ معلوم نیست. خیلی ها تو سایت ها به این مسئله اعتراض کردن اما کسی نمی دونه که چرا اینطوری شده! و این عمیقا تاسف برانگیزه!

همچنین موضوع زمانی بدتر میشه که از قسمت 7 تا 12 فصل 2 هیچ زیر نویس فارسی ای براش نیست در حالی که زیر نویس عربی براش هست!


بگذریم  ، درنهایت فصل 2 اینطوری تموم میشه که اون 4 نفر به زندگی دنیاییشون بر میگردن تا همه چیز رو جبران کنن و النور از طریق ویدیو سخنرانی چیدی جذبش میشه و به دیدن چیدی در دانشگاش میره.


سکانس هایی که دوست داشتم!


1.در قسمت 1 و 2 فصل اول = تجربه پرواز ( گاهی تو خواب تجربه اش میکنم)

2.قسمت 3 فصل 1 : زمانی که درخت هدیه تهانی ، به حرف های رکیک النور واکنش نشون میده و خشک میشه و برگ هاش میریزه و در نهایت آتیش میگیره!


3.در قسمت 7 فصل 1 زمانی که مایکل تشخیص میده که النور بد ، میتونه در جای خوب بمونه ولی در زمانی که اون رو از قطار برای رفتن به محل بد پیاده میکنه ، مسئول محل بد میگه اگه النور بد به مکان بد نره ، النور خوب همچنان باید در محل بد بمونه!( راستش دلم برای هر جفتشون سوخت )


لطفا اشتباه نکنید ، این با ظاهر خوب و معصومش ، یک بازیگر و یکی از مسئولین شکنجه مکان بد هستن که جلوی اون 4 شخصیت اصلی دارن فیلم بازی میکنن و حتی بعدا مایکل بخاطر اینکه این دختر موقعیتش رو به خطر نندازه با اون 4 نفر همدست میشه که بهشون کمک کنه )


4.در قسمت 8 فصل 2 : جایی که النور خوب وبد داستان زندگیشون رو تعریف میکنن ، عملا" بدبختی های النور خوب از النور بد ، بدتره ولی در نهایت النور بد یه جورایی تحقیر میشه بخاطر تلاش هایی که نکرده!


5.قسمت  9 فصل 1 : اردواج جیسون و جنت


6.قسمت 10 فصل 1 : زمانی که مایکل به الینور یک ساعت میده تا بتونه امتیاز های لازم برای موندن در good place رو کسب کنه.


7.قسمت 6 از فصل 2 و شبیه سازی های اخلاقی ( قطار و نجات 5 بیمار )


8.کلا" قسمت 1 و 2 فصل 2 واقعا" فانه مخصوصا" با نوع عذاب هاشون و نوع عذاب جیسون!فوق العادست!



البته عذاب های النور و تهانی هم به نوبه خودشون جالبه ، شوهر النور در این قسمت ، هر زمان که النور میخواد چیز مهمی بگه پیراهن و کتش رو در میاره و میگه من میرم باشگاه و این شاید 9-10 بار تکرار بشه!اما تهانی ، همون دختر پولدار قد بلند ،که در طول زندگی در ی عمارت بزرگ با اتاق های بزرگ و زیاد زندگی میکرد ،  حالا مجبور شده در یک خونه کوچیک زندگی کنه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد