ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سربازی دخترا

خب الحمدالله دخترا هم باید برن سربازی و نمی تونن بعد کنکور بگن خب الان که اگه قبول نشدم ، عوضش سالهای دیگه وقت دارم! اونوقت در 2 راهی کنکور و سربازی هستن و میرن بالای برجک نگهبانی میدن! آموزشیشون رو بگو!با این شرایط دیگه هیچ پسری از سربازی رفتن فرار نمیکنه!




این ویدیو در سایت نماشا ( کلیک )

پیشنهاد نوشت :
+ 6 سال پیش این مطلب طنز نوشته رو در وبلاگم تو پرشین بلاگ نوشتم و توصیه میکنم بخونیدش! ( کلیک )

اینستا و عروسک هاش!

من عاشق عروسک سنجد و برنامه های عروسکی ای مثل بستنی ها ، آقای جیکو ( پلیکان ) و این اواخر جناب خان تو خندوانه بودم ولی الان ویدیوهای کوتاه عروسکی داخل اینستا رو ترجیح میدم! معروفترینش عروسک لقمه هست و اون یکی که برام جالب بود ، عروسک شیکام بود!


عروسک شیکام


فک نمی کردم سالن های اکستنش و اینا ، عروسک داشته باشن برای تبلیغ! اما اینم جالب بود .






عروسک لقمه


در یک کلام ، دابسمش هاشون عالیه!





دابسش کریشنا

( اینستا)



دابسمش دافی 

( اینستا)