ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اینستا و عروسک هاش!

من عاشق عروسک سنجد و برنامه های عروسکی ای مثل بستنی ها ، آقای جیکو ( پلیکان ) و این اواخر جناب خان تو خندوانه بودم ولی الان ویدیوهای کوتاه عروسکی داخل اینستا رو ترجیح میدم! معروفترینش عروسک لقمه هست و اون یکی که برام جالب بود ، عروسک شیکام بود!


عروسک شیکام


فک نمی کردم سالن های اکستنش و اینا ، عروسک داشته باشن برای تبلیغ! اما اینم جالب بود .






عروسک لقمه


در یک کلام ، دابسمش هاشون عالیه!





دابسش کریشنا

( اینستا)



دابسمش دافی 

( اینستا)

نظرات 3 + ارسال نظر
خوبی نکن یادشون میره یکشنبه 22 تیر 1399 ساعت 23:44 http://اصهان

روزگار غریبی است نازنین

مسافر پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 14:02

لقمه شو رو دوس دارم.اون زمانام سنجدو دوس داشتم.عروسکهای هادی هدی رو هم دوست داشتم!
راستی مخمل بدجنسو توی خونه مادربزرگه و پت پستچی رو هم دوست داشتم

عه! چه جالب

اینهایی که نام بردی و اضافه کردی رو هم دیدم و هم دوستشون دارم

بهامین دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 15:26 http://notbookman.blogsky.com

عروسک لقمه را منم ویدئو هاش دیدم عالیه
وخاص بودنش اینکه عروسک گردانش کنارشه

اره باحاله!سنجد هم همینطوری بود عروسک گردانش نگار استخر بود که جفتشونو دوست داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد