ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ایده های یهویی

این عکس رو داشته باشید تا برم برگردم تا توضیحات لازم رو بهش اضافه کنم!



بعدا" نوشت :

یک روز به ذهنم رسید که جدای از هر چیزی ، اینکه 2 بعد برای انجام یک کار جلوی چشم آدم باشه ، بهش خیلی کمک میکنه که

1.بعد نعمت ها

2.بعد پله های تحقق در مسیر خلق هدف


اینها رو مثل دنباله های بادبادک که حلقه مانند هست درست کردم و به هم چسبوندم.


نخست.بعد نعمت ها


همیشه یادم باشه که چه چیزهایی دارم که باید شکر گذارشون باشم و نگذارم این نعمت ها از دست برن که افسوس میخورم


1.نعمت سلامت

2.نعمت اراده

3.نعمت ورزش ( اراده )

4.نعمت جوانی ( و زندگی و اینکه هنوز زنده ام و نفس میکشم )


دوم.پروسه تحقق یک هدف


1.هدف

2.اراده / انگیزه

3.تلاش تا اخرین لحظه

4.نماز و دعا

5.ورزش

6.پشتکار و دست نکشیدن

7.حفظ روحیه و نشاط

8.نا امید نشدن و صبور بودن


توضیحات تصاویر


کودک و پدر و مادر


راستش این تصویر رو خیلی دوست دارم ، شاید عکسش رو دادم به فرش بافی که قالیچه اش رو برام درست کنه ، باید یادم باشه که من زمانی کودک بودم و پدر و مادرم برام خیلی زحمت کشیدن ، سختی های گذشته و اون دوران نباید یادم بره تا بتونم جبران کنم.


انگشت های گره خورده


بهش میخوره که یه دختر و پسری ، انگشت کوچیک هاشونو به هم گره زدن و قفل کردن ، یعنی به هم قول هایی دادن و زمانی که بهش نگاه میکنم باید یادم باشه که من هم به خودم و همسر جان آیندم قولهایی دادم که باید بهشون متعهد بمونم.


سایر موارد


هر کدومشون در تقویم زندگی اضافه شدن به این مجموعه که پیام های خودشون رو برام دارن و عاشقشونم 



نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 02:09 http://notbookman.blogsky.com

ممنون بابت توضیحات
توکل بخدا سرآمد هر کار ومسیریه

بله همینطوره

کاکتوس جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 13:07

تو اینستا ادمایی که خودشونن نمی تونن به خاطر یه مسایلی حرف های دلشونو بنویسن یا حتی نظری که دارنو بگن .همه از قضاوت شدن می ترسیم یه جورایی .

تو اون محیط ، چون ملاک شماره تلفنه و اگه کسی بیاد تو یه جایی مثل اینستا یا واتساپ که برای مخاطبین پیام میاد که فلانی هم اومد ، اره خب محیطش متفاوت از اینجاست .

درسته من هم از قضاوت شدن میترسم و این مسئله رو داشتم که باعث افت من شد

کاکتوس جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 12:48

تو اینستا ادمایی که خودشونن نمی تونن به خاطر یه مسایلی حرف های دلشونو بنویسن یا حتی نظری که دارنو بگن .همه از قضاوت شدن می ترسیم یه جورایی .

کاکتوس جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 10:59

چه خوبه که تو هنوز اینجا می نویسی
فکر کنم از ننوشتن دارم می میرم
باید شروع کنم

چه جالب ، وقتی پست قبلی رو تکمیل و انتشار رو زدم کامنت شما به مجموعه کامنت ها اضافه شده بود

نوشتن تو وبلاگ یک چیز دیگست ، اینستا رو خیلی دوست ندارم ، چون بقیه همه اش لایک میکنن ، نظر نمی ذارن ، مگه اونایی که خیلی خاص باشن از لایک کردن بدم اومده

در ثانی من عاشق نوشتن و اشتراک نظرات هستم و هنوز نتونستم با اینستا و کانال هاش کنار بیام

بهامین چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 19:12 http://notbookman.blogsky.com

بله حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد