ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

کلگاهای اینستاگرام (kal ga - insta )

تو اینستا یه سری پیج ها رو دیدین که مثلا 100 نفر یک پیج رو دنبال میکنن و خود اون شخص مثلا 200 نفر رو و جالبیش اینجاست که اینا اصلا" پست ندارن و گاها هم دیده میشه که همینا تو پیج اینستا فحاشی میکنن! 


+ من فقط اونهایی رو که میشناسم فالو میکنم و میذارم که یه سری ها فالوم کنن و از دوستای قدیمی مثل نبات که اگر چه تو وبلاگ خیلی اکی بودیم ولی در اینستا من نقش دیوار رو داشتم و در اخرین کامنت به همه جواب داد و به من نه و من هم از طرف اون برای خودم و رو نوشت به خودش نوشتم که ممنون از اینکه وقت گذاشتم کامنت گذاشتم و تشکر و مرسی ! و بعدش بلاکش کردم و همچنین ریپورت تا دیگه تبعیض قائل نشه !


قبلترش کاچی خانم من رو بلاک و ریپورت کردن با اینکه ایشون هم از دوستان وبی بودن!!!


اما همه اینطوری نیستن ، دوستان خوب دیگه ای هم هستن که اینا اصن یه چیز دیگن ، رفتار ها در محیط اینستا چقدر متناقضه!


من دنبال جمع کردن فالور نیستم ولی هی خلق الله میان بهم درخواست میدن و من مرتب باید رد درخواست بدم ، چرا اینطوری هستن خب! دست از سرم بردارین



+دنبال یک پست خاص میگشتم که اینجا لینک بهش بدم ولی پیداش نکردم


++ کلگا = به گاو نر بزرگ میگن که به درخواست پسر دایی جان ، به جای شاخ اینستا گفته میشه!

نظرات 3 + ارسال نظر
گلابتون بانو شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 03:32 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

من واقعا از محیط اینستا زده شدم. خیلی کم میرم و بیشتر هم به پیجای هنری خارجی برای یادگیری و گرفتن ایده. شکر خدا هیچ کدوم از این شاخای اینستا رو نه می شناسم نه دنبال میکنم!!!

منم وضعم همینوطره تقریبا ، معروفترین کسی که دنبال میکنم میس جادوگره و جواد خواجوی و زهرا ، بقیه خیلی مهم نیست ، میس جادوگرم هم فقط بخاطر کارهای افکتش بقیه خیلی مهم نیستن.

بهامین شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 02:08 http://notbookman.blogsky.com

محیط وبلاگ بهتر میدونم تا اینستا

ایول - همینطوره

خانم توت فرنگی جمعه 2 شهریور 1397 ساعت 13:17

منم فقط اونایی رو که میشناسم فالو میکنم

اونایی که فالور زیادی دارن در امان نیستن خخخخ

پس در این مورد مشترکیم ، در مورد دوم بله! البته اونا بعضیاشون میشن شاخ اینستا و با تبلیغات پول در میارن و مجبورن تعدادشون زیاد باشه چون خودشون اینجوری خواستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد