ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

WIFI

دستگاه مودم تو اتاق منه و گاهی خواهری از وای-فای استفاده میکنه ، اما اغلب اوقات برای دانلود فیلم و سریال ، سیم کارت رایتلمون رو طرح می زنیم . جدیدا دچار سردرد میشم و البته برا 12 نوبت چشم پزشکی هم گرفتم که برم ببینم مشکل چیه ، من قبلا چشمام آستگمات بود ولی بعد از راهنمایی به اینور دیگه عینک نزدم . 


اما فعلا" میخوام وای فای رو جمع کنم ببینم از اینه یا نه ، اگه بود میبرمش میذارمش تو اتاق خواهری . 


خواهری هم که هفته دوم شهریور جوابش میاد ، موندم بین 2 راهی اینکه تهران قبول شه یا شهرستان خخخ ( داداش بد جنس ) اگه بره شهرستان ، دیگه خونمون ساکت میشه و خبری از سرو صداهاش نیست و نبودنش در خونه موج میزنه! اگه هم که تهران قبول شه که گمونم همه همینو میخوایم هم که شرایط مثل قبل خواهد شد .باید دید چی میشه ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 14:18 http://notbookman.blogsky.com

بله کاکتوس خیلی وجودش موثره برای گرفتن امواج.
من خیلی وقته اینترنت گوشی فعاله وحتی وقتی با اینترنت گوشی به لب تابم به نت وصل میشم ،سرعت خوبی داره

نمی دونم چی بگم ، هر چند بازم بهتره که ادم کمتر در معرض تشعشات امواج رادیویی باشه .

بهر صورت از دیشب که جمعش کردم دیگ ه سر درد غیر عادی ندارم و بهترم

گلابتون بانو شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 03:30 http://golabatoonbanoo.blogsky.com

سلام
ما چندین ماهه مودمو جمع کردیم و فقط از نت همراه استفاده میکنیم.
خواهرت هم چنان می خواد حقوق بخونه یا این یه خواهر دیگه اس؟!

والا نظرش هر بار عوض میشه ، از وکالت کشید بیرون و الان نظرش جغرافیاست و توریسم و گردشگری و اینا ، باید دید چی قبول میشه!

+ یک خواهر بیشتر ندارم

بهامین شنبه 3 شهریور 1397 ساعت 02:06 http://notbookman.blogsky.com

ان‌شالله که چشماتون ضعیف نشده :)

امواج وای فای خیلی خطر دارره.خیلی وقته مودم‌خونه را جمع کردیم .حداقل جایی که مودم هست کاکتوس بزارین مانع ضرر امواج میشه

نه گمون نمیکنم ضعیف شده باشه ، من دست خطم ریزه و چیزهای ریز و به راحتی از دور میتونم بخونم ، عجیبه واقعا

فعلا که مودم رو جمع کردم ببینم چی میشه . این قضیه کاکتوس جدیه ؟؟؟
میدونی ما همه غرق در این امواج رادیویی هستیم نمونه اش همین انتن اپراتورها ولی نمیدونم وای فای چه میکنه

من یک گوشی سونی اریکسون داشتم که اخر اخرها هر وقت میذاشتم زیر سرم صبحش سر درد شدید داشتم و هر موقع هم که نمی ذاشتم دور و برم راحت می خوابیدم.خواهرم معمولا طرح میزنه برا اینترنت و منم قصد دارم گوشیم رو عوض کنم .

گمونم در اینده ای نه چندان دور مودمون کلا جمع بشه و به جاش از اینرتنت گوشی استفاده کنیم . الان ماهی 30 تومن پول اینترنت خونه رو میدیم که با سرعت 256 برای دانلود فیلم و سریال های 1 گیگ تقریبا 12-13 ساعت طول میکشه ولی با گوشی نهایت 1 ساعت.

خلاصه فعلا جمعش کردم -

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد