ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

خواهری و ازمون ارشد!

گفته بودم که خواهرم امتحان ارشد داده و منتظره که هفته دوم شهریور جوابش بیاد . هیچی دیگه معلوم نیست کی از کجا زنگ زد و خواهر بدو بدو اومد گفت اینترنت رو وصل کن!


بعدم گفتش فردا اعلام میکنن کی نتیجه ها اعلام میشه و اضافه کرد روزهای 14 و 15 شهریور زمان ثبت نامه!


قشنگ مشخص بود استرس داره! بهش گفتم تو چرا این طوری شدی ، گفتش من هر موقع استرس پیدا میکنم ، دچار حالت های زیر میشم

1.یا حرف نمی زنم

2.از شدت استرس زیاد می خندم.

3.شروع به خوردن میکنم.

4.اشتهام کور میشه!


حالا اولش که اصلا حرف نمیزد ولی بعدا که ارومتر شد ، شروع کرد به توضیح دادن و اینکه چی شده و چی شنیده .

اولویتش بعد از تهران ، اصفهان و زنجانه . انشالله همه بچه ها جایی که دوست دارن قبول شن.



+ چند شب پیش خواب دیدم دانشجو شدم ، همون شهر دانشگام و یکی از هم اتاقی هام هم هست ولی اونجایی که ما رفتیم خونه مجردی ولی جمعیتش 6-7 نفر بود ، من گفتم چرا اینقدر شلوغه اینجا ، من با موندنش مشکل ندارم ولی اون دور و بر کتابخونه هست برم کتابخونه ؟ اخرشم از اونجا رفتم! یعنی خواب من به خواهری مربوطه ؟


++ منم استرس گرفتم !!!



+++ دوست داشتم خواهرم بزرگتر از خودم بود ، اقلا 4-5 سال بزرگتر


بخشی از سکانس مورد علاقه ام تو فیلم باغ شهاب سنگ ( کلیک )




نظرات 2 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 15:01 http://www.khaterateman95.blogsky.com

ایشالاا که موفق باشه
چه رشته ای شرکت کرده بود؟

سلام.
مرسی

علوم انسانیه و زیر رشته های جغرافیا که ازش سردر نیاوردم هیچوقت .

بهامین پنج‌شنبه 8 شهریور 1397 ساعت 17:28 http://notbookman.blogsky.com

انشالله که خبرخوش قبولی خواهرتون تو وب بخونم:)

انشالله

و البته همین طور قبولی شما در ازمون پیش رو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد