ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

coco

به شدت پیشنهاد میکنم انیمیشن coco رو از دست ندید . من عاشق این انیمیشن شدم . از ظاهرش بر میاد این انیمیشن از فامیلای انیمیشن کتاب زندگی و روز مردگان در مکزیک داره! به شدت موزیکاله و فوق العادست .

دانلود انیمیشن coco از سایت تاینی موویز



+ خواهری میگفت قبلا نسخه دوبلش رو تو تلوزیون دیده و اصلا باهاش حال نکرده ولی من زبان اصلی با زیر نویس دیدم ، عالی بود ، گمونم باید این انیمیشن با اون یکی رو در قالب یک پست نقد و بررسی بذارمش!


+ پیشنهاد میکنم انیمیشن کتاب زندگی رو هم ببنید! با این انیمیشن فامیله نزدیکه! 


سم گوگرد


مکان - بلوک خونه مون / زمان : ساعت 17


تنها یک ماشین اتش نشانی امده بود ، گفتن پلیس هم باید در صحنه حضور یابد ، یکی از ساکنین با 110 تماس گرفت و ماجرا را شرح داد ، یکی از مامورین آتش نشان درخواست داد تا دستگاه مورد نظرشان را به انها برساند و ماشین اتش نشان دوم دقایقی بعد در صحنه حضور یافت. زمان تنگ بود ، ساکنین واحد هایشان را تخلیه کرده بودند و معلوم نبود که با چه چیز رو به رو هستند . مامور شجاع که به نظر می رسید فرمانده عملیات باشد ماسکش را بر صورت زد و در میان ان گاز پخش شده در مجتمع  ؛، گم شد ...


 

ادامه مطلب ...

سندروم اردک

 

متن پایین رو از کانال تلگرام قنداب برداشتم و برام خیلی جالب بود. با برچسب موفقیت منتشرش میکنم!

 

آدرس کانال قنداب

https://t.me/ghandaab

 

( کلیک )

 

 


سندروم اردک چیست؟

 

 

  • اصطلاح سندروم اردک توسط پژوهشگران دانشگاه استنفورد بعد از بررسی پست های مجازی چند دانشجو که خود کشی کرده بودند ابداع شد.

 

  • اگر به شنا کردن اردک در آب توجه کنیم ما تنها قسمتی از بدن او را می بینیم که به آرامی بر روی آب درحال حرکت است، درحالی که متوجه تقلای این اردک که با تلاش پاهای خود را تکان می دهد تا حرکت کند، نمی شویم.




 این ویدیو در سایت نماشا- کلیک 


  • دانشجویانی هم که خودکشی کرده بودند تصاویری شاد یا نقل قول هایی امید بخش از خود منتشر کرده بودند که به ظاهر نشان می داد آنان بسیار شاد و خوشبخت هستند در صورتی که خارج از شبکه های مجازی و در دنیای واقعی با مشکلات روحی زیاد دست و پنجه نرم می کردند.

 

  • در واقع مبتلایان به « سندرم اردک» کسانی هستند که تلاش می کنند همواره تصویری شاد و خوشبخت از خود در فضای مجازی نشان دهند در صورتی که در دنیای واقعی با مشکلات زیادی مواجه هستند.

 

  • اگر کمی به فضای مجازی دقت کنید متوجه میشوید که متاسفانه افراد زیادی در آن مبتلا به سندروم اردک هستند که به صورت افراطی سعی در شاد نشان دادن خودشان و عکس یا فیلم گذاشتن از خوش گذرانی هایشان هستند و این تصویری دور از واقعیت را به افراد نشان میدهد که تبعات روانی و اجتماعی منفی برای جامعه به همراه دارد.

چرا بی انگیزه ای ؟

مدتیه زوم کردم که چرا بی انگیزه شدم؟ بالاخره ادم یهو که بی انگیزه نمیشه ؟! تازه اونم تو کاری که عاشقش باشه!


حرفهای یه یارویی بی تاثیر نبوده ( بذر آفت ) ولی اونو که سپردمش به خدا و از گذشتم اما شرط اصلی حرکت به سمت هدف و در جا نزدنه ، داشتن یک انگیزه درست و حسابیه که عاشقش باشی . درست ؟ گاهی در مسیری که به سمت هدف داریم ، از یک چیزی واهمه داریم و میگیم بذا قبلش اینو انجام بدم بعد برم سراغ اون و ناغافل سر دو راهی زندگی ، از مسیر اصلی منحرف میشیم و میزنیم جاده خاکی .


منم همینطوری شدم ، به امید یه چیز بهتر ، از مسیر اصلی خارج شدم و حالا هی میگم این چه وضعشه ؟ چرا من هی دارم دور خودم میچرخم؟ من که اینطوری نبودم؟ قبول اشتباه بخشی از اصلاح اشتباست اما مسئله اینجاست که من نمی تونم این همه راه رو برگردم عقب ، نصفش رو اومدم و باید تا اخر این جاده خاکی یکطرفه  مسیر برم تا مجدد بتونم وارد مسیر اصلی بشم .


گاهی هم اینطوری میشه ؟ عاشق اتوبان موفقیت هستم ، شاید نتونم توش خیلی سرعت برم ولی میتونم از لاین  با حداقل سرعت حرکت کنم که این خیلی بهتر از سرعت جاده خاکیه که مجبوری اروم اروم اروم راه بری! مرسی ا ه ه  ه