ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

موقتا" غیر فعال

میخوام یه مدت از همه چیز فاصله بگیرم . 

از وبلاگ ، تمام شبکه های اجتماعی و هر چیزی که داخلش هستم . میخوام خودم رو پیدا کنم ... نمی خواستم مثل دفعات قبل وبلاگم رو حذف موقت کنم و همه رو نگران .فقط مدتی نیستم و از همه چیز دور خواهم بود . به قول دوستان قدیمی که اسمش مهربان بود و کمانچه میزد ،  ادما گاهی میرن تو غار تنهایی . اما میرم که خودم رو پیدا کنم . ببخشید منو .



++ سازمان سنجش خودشو مسخره کرده! از دیشب ساعت 12 تا الان هی سایتش رو نگاه میکنم ، اصلا خبری از اعلام نتایج ارشد نیست . انگار یادشون رفته قرار بود امروز نتایج رو اعلام کنن .



نظرات 2 + ارسال نظر
کاکوس سه‌شنبه 20 شهریور 1397 ساعت 15:09

دینگ دینگ
کسی خونه هست؟
لطفا ترک عار نمایید زودتر
بگید ببینیم خواهری چی شد
کجا قبول شد؟

سلام.خواهریم ارشد دانشگاه زنجان - قبول شد.
خیلی ممنون که پیگیر بودین

بهامین دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 11:55 http://notbookman.blogsky.com

امیدوارم خیلی زود دوباره نوشتن شروع کنید:)



حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد