ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

نقشه داخل دانشگاه زنجان

در این پست چند تا عکسی که از تو گوگل پیدا کردم رو در ادامه با لینک به سورس اصلی میذارم.


برای تمام دانشجوها و دانشجوهای این دانشگاه آرزوی موفقیت دارم 


 بعدا" نوشت : متاسفانه امروز بلاگ اسکای دچار مشکل شده بود و پستم پرید ، و پست انتشار داده شده نصفه نیمه نمایش داده شده!

ادامه مطلب ...

دانشگاه زنجان

اصولا  هیچ چیز نمیتونه آدم رو به خودش بیاره جز تغییر محیط و الگوهای رفتاری . خیلی خوب بود اونم برای من ای که تو کاردانی و کارشناسی یه همچین محیطی نداشتم! کاردانی برای من فوق العاده بود اما کارشناسیم تو یه موسسه بود که رئیسش ماها رو ادم حساب نمیکرد چون خودش اصلا ادم نبود! نمیدونم چی بود اما بهر حال .


رفتن به محیط دانشگاهی ای مثل دانشگاه زنجان  ، که وقتی از رو نقشه محیطش رو میبینی و مقایسه میکنی با دانشکده و جایی که خودت درس خوندی میگی وای ، من واقعا کجا بودم! میتونستم اینجور جاها هم درس بخونم؟ واقعا فنی و حرفه ای مظلومه! مخصوصا زمان کاردانی که به پیشنهاد اون اقای فاقد شعور قصد داشتن کاردانی ما رو به دیپلم تکمیلی تبدیل کنن! بگذریم.



رفتن به دانشگاه زنجان از طریق قبولی خواهری در روزانه دانشگاه زنجان محقق شد . برای همه دانشجوها آرزوی موفقیت دارم ، مخصوصا دانشجوهای آینده که دارن براش تلاش میکنن 


  ادامه مطلب ...