ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سختمه که عنوان انتخاب کنم اما از وقتی خواهری رفته دانشگاه و ما هم باهاش رفتیم تا کاراشو درست کنه متوحه شدم دنیا خیلی بزرگه ارزهای من خیلی کوچیکه . انگار جنس ارزوهام رو ، با اینکه فکر میکردم خیلی بزرگه اما از بالا که نگاه میکردم انگار کوچیک تر از چیزی بودن که فکرشو میکردم . 


قبل از هر چیز باید ظرف وجودم پر بشه تا بتونم ظرف دیگران رو پر کنم . ظرف خالی چیزی برای پر کردن نداره .



نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی بهار یکشنبه 1 مهر 1397 ساعت 13:06 http://www.khaterateman95.blogsky.com

متوجه شدم ممنون از توضیح
ایشالاا که از موفقیتاتون در مکان های بزرگ بگید ما هم خوشحال بشیم

و البته اشتغال و کارمندی شما در یه بانک بزرگ با کلی شعبه

بانوی بهار شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 13:13 http://www.khaterateman95.blogsky.com

مبارکه خواهرت باشه قبولی دانشگاه و کلی موفق باشه
الان ربط خواهر و دانشگاهشو با ارزوهای کوچیک و دنیای بزرگ نفهمیدم

سلام به بانوی بهار عزیز
ممنون از شما ، انشالله خبرهای خوب موفقیت هاتونو تو وبتون بخونم

واضحه ، اما بذار بیشتر توضیح بدم . دنیای ادم ها و ارزوها شون با توجه به دنیایی هست که درش زندگی میکنن ، مثلا بچه های فنی ته تهش زمانی نهایتا میتونستن فوق دیپلم بگیرن . اما بچه های ریاضی و بقیه میرفتن لیسانس و بعدش ارشد و بعدش برا دکترا میتونستن بورسیه بگیرن برن خارج.

آرزوهای ادم ها و دنیاهاشون تو این فضا ها شکل میگیره دیگه ، مثلا ما سالن امفی تئاتر تو دانشکدمون نداشتیم . فضاش اونجا به نسبت دانشگاه های درست و حسابی خیلی کوچیک بود.

در واقع با اون فضا و اون محدودیت ها بهمون القا میشد دنیای شما همینه ، دیگه جای پیشرفت ندارید.حالا شما تصور کن با اون سوابق تحصیلی میری یه جایی که کل ساختمون هاش و فضاش اندازه محوطه ساختمون خوابگاهشه! کلا میشکنی.

مثل این می مونه که یکی بهت بگه تو هیچی نیستی ، تو چیزی نمیشی ، تو ؟؟؟ و با این صداها و اصوات بزرگ شی . حالا مثلا برادر یا خواهرت بره همه چی بشه ، بهترین درامد ، بهترین خونه ، بهترین ماشین و ... خب فرق تو و اون چیه؟؟؟

دنیاهایی که ساخته شده در حالی که میتونه اینطوری نباشه .

دنیای من کوچیک بود چون نهایت ارزوهایی که داشتم تو اون فضای کوچیک دانشکده شکل گرفت اما دنیای بزرگ اون بیرون رو تو دانشگاه خواهری دیدم ، اینکه می تونم من هم یه جای درست و حسابی با رتبه جهانی درس بخونم و حتی برم تو دانشگاه های خارج .

من باید دنیام رو تغییر بدم. حتی اگه قبلش کوچیک بود ، قابل تغییره.

بهامین دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 18:06

بسلامتی .تبریک میگم قبولی خواهرتون را.
آفرین روزانه دانشگاه زنجان.
الهی موفق باشن



+چه خوب دوباره نوشتن شروع کردید

سلام
ممنون - خیلی تشکر

انشالله ثبت نام دکتری شما
------------------------------

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد