ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اهواز عزیزم ، تسلیت

متعصبین کور ، نمی خواهند ایرانی ها با قومیت های مختلف را در کنار یکدیگر ببیینند و دست به اسلحه بردند تا به خیال خودشان احواز را ایران و فارس ها نجات دهند! راستی اینها چه فرقی با سلطنت طلب هایی داشتند که در عاشورا ی تورنتو گفت : هر جا مراسمی بگیرید آنرا روی سرتان خراب میکنیم ؟ هیچ! هیچ فرقی ندارند . انها هم اگر میتوانستند اسلحه به دست میگرفتند و همه را میکشتند ، مهم نیست بچه 4 ساله روبرویشان باشید یا یک جانباز ویلچری . 




واکنش‌ گروهی سلطنت‌طلبان به دسته عزاداران حسینی در تورنتو


شما چه فرقی با ابلیس ملعون دارید که گفت من از انسان برترم و هیچگاه بر او سجده نخواهم کرد! و شما گفتید هرگز عرب با عجم برابر نیست و همه فارس ها را خواهیم کشت و سلطنت طلب ها گفتند که هرگز ایرانی با عرب برابر نیست و بر عاشورای تازی ، می تازیمم! به کجا می روید؟ حقا که ابلیس پدر شما نژادپرست هاست ، با هر اسمی که میخواهید داشته باشید .برایتان متاسفم . خانوادتان به عزایتان بشینه ... 




نخستین اعترافات سخنگوی گروهک الاحوازیه



پوستر گروه الاحوازیه



ننگ بر شما مزدورها ، ننگ ، 


شما فک کردید که یه ترقه بازی کردید ، دیگه تموم شد؟ یادتون رفته که مسئولین مربوطه چند بار به گندتون که امریکا باشه گفتن شاید شروع کننده جنگ باشید اما اتمامش با شما نیست ؟ قبرهاتون رو بکنید ، این مردمی که امروز به خاک و خون کشیدید مردم جنگ هستن و جنگ دیده . منتظر سیلی محکمی باشید که از طرف مردم و سپاه میخورید و به جهنم رهسپارتون میکنه .




بی غیرت های مزدور ، هموطن هاتون رو ببینید که برای اهدای خون رفتن به پایگاه انتقال خون  ...




صف کشیدن اهوازی ها برای اهدای خون به هم‌وطنانشان




در ادامه چند تا عکس میذارم ...


 

ادامه مطلب ...