ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

فرشته شانس و اقبال ( بخش برگزیده از کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل )

ابتدا نوشت:

این پست رو قبلا نوشته بودم ولی چون نشد همون لحظه این یادداشت رو منتشر کنم ، ذخیره اش کردم تا بعدا انتشارش بدم. در این لحظه من رمان سووشون خانم دانشور رو گوش میدم ، واقعا فوق العاده که پستش باشه سر جای خودش




سلام.در پست قبل ، یک پست درباره کانال دانلود کتاب صوتی گذاشتم و اگه کامنتها و جواب هام رو خونده باشید ، حتما متوجه شدید برای کسی که اولین باره که میخواد کتاب صوتی گوش کنه من کتاب ثروتمندترین مرد بابل رو بهش معرفی کردم که از اون کانال تهیه و گوش کنه ، هر چند که تو لیست پین شده کانال کلی کتاب با عناوین مختلف هست که وسوسه کنندست ...

 

 

 

درباره کتاب ثروتمند ترین مرد بابل

 


بهترین کتاب در خصوص پول و ثروت و اینکه چطور ثروت بدست بیاریم هست و یه حرف جالب میزنه ، باید از پول هامون لشکر طلایی راه بندازیم و کاری کنیم که بچه های آنها و بچه های بچه های آنها برامون کار کنن و روش هاش رو بهمون نشون میده . مهم نیست درآمدتون چقدره ، بهتون یاد میده چطور از خط زیر 0 به بالای 100 برسید. یک کتاب فوق العاده درباره پول و ثروت به زبان خیلی ساده

 


 

 

البته یه کتاب دیگه هم هست به اسم پدر پولدار و پدر بی پول ، اونم کتاب جالبیه اما راستش راوی اون کتاب صوتی اون کانال رو دوست نداشتم.

 

  

 

بخش برگزیده از کتاب ثروتمندترین مرد بابل

 


بخشی که من جداش کردم و توی این پست و یک فایل صوتی مجزا   ( کلیک )  با حجم 20 مگابابت هست درباره دیدار با فرشته بخت و اقبال هست و اینکه آیا همچین چیزی هست و خیلی چیزهای دیگه درباره این موضوع و خیلی چیزهای دیگه در قالب یک گفتگو بین آرکاد ( ثروتمندترین مرد بابل ) و دیگر اشخاص حاضر در سالن که تجربیات مختلفی دراین باره دارند.

 

 

 

پیشنهاد میکنم از دستش ندید ، چه دانلود فایل صوتی که حجمش حدود 20 مگ هست یا فایل تصویری که حجمش بصورت خام حدود 50 مگ و تو نماشا احتمالا این حجم کمتر میشه) (زمان این فایل برابر با  42 دقیقه است  .)


 

 

لینک این ویدیو در نماشا ( کلیک )

 

 



نظرات 6 + ارسال نظر
مرتضی زارع سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 03:33

سپاس از فرشتگان۰
مراقب من باشید ۰من هم برابری و برادری را قبول دارم۳۳
کمکم کنید
۳۳۳

سلام
ممنونم

محمد دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 17:19

سلام فرشته،محمدهادی قربانی هستم فرزند اکبر من۳۱سال سن دارم چندین سال نامزد بودم تا اینکه امسال عقد کردم،بخاطر مشکلات مالی اجاره نشینی و کارگری توی رستوران،فن خاصی جز کارگری بلد نیستم ضامن برای وام ازدواج هم ندارم بخاطر که درآمدم کم.
تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم فرجی بشه این روزها هم بیرون بر و رستوران بخاطر کرونا تعطیل بیکارم،کارگری هم کم شده چون مصالح ساختمانی گران.
خواهش میکنم اگر میشه بهم کمک مالی کن تا از فکر و سردرگمی دربیام بهتر زندگی کنم مدتی اجاره خونه برام مشکل بزرگی شده به اندازه اجاره خونه هم کمک مالی کنید یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به کسی بگم چند ماهی باز اجاره خونه زیاد شد
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکی نکردن
شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷،شماره عابر بانک سپه(5892101306657236)بنام محمدهادی قربانی.
تو راخدا کمکم کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم

رضا جمعه 14 شهریور 1399 ساعت 11:07

:۹

کاکتوس پنج‌شنبه 30 خرداد 1398 ساعت 09:05

سلام
ممنون بابت معرفی
باید خیلی جالب باشه

سلام - رفرش کن ، پست جدید گذاشتم.


تا نظر شما چی باشه

مهربانو چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 12:33 http://baranbahari52.blogsky.com/

وااای سو و شون محشریه واسه خودش امیرجان لذتشو ببری

سلام
یادمه تو راهنمایی شاید ، یه بخشی از این رمان بود اونجاش که نوشته بود : " .... شلخته درو کنید تا چیزی گیر خوشه چین ها بیاد ... " اما رمانش رو نمی شناختم اما وقتی گوش کردمش ، واقعا فوق العاده مخصوصا اینکه نویسنده رمان یه خانمه ، این باعث میشه که بیشتر به توضیحات بعضی چیزا بپردازه ولی اگه مرد باشه بعضی جاها رو فاکتور میگیره .

از 27 فایل صوتی که داشت و البته برای کانال تلگرامی داستان شب بود و الان عضوش شدم و قصد دارم فردا با یه طرح 3 ساعته نامحدود تمام فایل صوتی هاشون رو دانلود کنم ، انگار گمشده ام رو پیدا کردم ولی بدی این کانال اینه که برعکس اون یکی کانال داستان صوتی ، لیست کتاب ها رو پین نکرده و باید چه در محتوای کانال یا بخش فایل ها سرچ کنیش اما شاید این تنها کانالی باشه که اینطوری من رو با کتاب ها آشتی داده.

داشتم می گفتم ، خانم دانشور خیلی کامل برای خانم زری شخصیت پردازی کرده و تنها نویسنده زن دیگه ای که میشناسم خانم جی کی رولینگ ، خالق هری پاتر هست اما فقط این نیست فضایی از ایران رو هم کا قالب تاریخی داره آورده با اون مدل خونه ای که تو شیراز داشتن و چیزهایی که من اسمشون رو هم نمی دونستم .

با بعضی جاهای این داستان هم گریه کردم و با بعضی جاها بغض گرفتم ، البته با بعضی جاها هم خندم گرفت ، مثل اثر دروغی که زری بخاطر سحر به خسرو گفت و 2 قلوها یاد گرفتن و آخرش همون قالب دروغ رو با همون صدای بچه گونه به زری پس دادن .

کشمکش های روابط زن و شوهری و پسر مادری و فامیلی هم برام جالب بود ، هم چیزش عالی بود ، مشتاق شدم بقیه آثار خانم دانشور رو هم گوش کنم و متاثر شدم وقتی فهمیدم که رمان آخر ایشون سرقت شده .

اما بهر حال ، وقتی راوی دیالوگ های زری رو میگفت با خودم فکر میکردم که زری با کدوم شخصیت در بین دوستان وبلاگی نزدیکتره و شاید اگه اونها و شما اینو گوش کنن میگن که چقدر شبیه زری هستیم .

ممنون ، لذتش رو بردم ، حتی 3 پارتش رو 2 بار گوش کردم .

بهامین چهارشنبه 29 خرداد 1398 ساعت 10:50 http://notbookman.blogsky.com

سلام
روزتون بخیر
ممنون بابت معرفی و پیشنهاد کتاب صوتی
من دراولین تایم و فرصت گوش میکنم برای اولین بار

سلام خوبی؟ بازم تولدتون رو تبریک میگم

خواهش میکنم ، فقط یادتون باشه این مدل سبک از کتاب منظور من بوده و شاید کتاب های دیگه ای با موضوعات دیگه هم همین سبکی بوده باشن. الانم من با کانال تلگرامی داستان شب آشنا شدم ، اون فوق العادست و از طریق رمان سووشون با این کانال آشنا شدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد