ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

59.افتخارم میکنم رهبرم امام خامنه ای است ، جانم فدای او


========================================



آن زمام که رهبر کشورم ، امام خمینی (ره) میگفت : " پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد " درست نمی فهمیدم ولی امروز ، بعد از ماجرای برجام و داستان ها و تفسیر ها و نقد هایش را شنیدم به پشتوانه تدبیر  امام کشورم ، ترسی به خود راه نمی دادم و امروز که به رئیس جمهور در خصوص برجام ، نامه نگاشتند و مطالب تاملی برانگیزی رو مطرح کردند بیشتر از قبل به اهمیت ولایت فقیه پی مبرم...


+ رهبرم ، جز جان ناچیزم چیزی ندارم ، آنرا گذاشته ام تا در پی اشاره و فرمان تو فدا کنم 

========================================

shia muslim


 save or open image in new tab


58.جانم فدای عمر


========================================



گاهی در مناطق سنی نشین افرادی پیدا میشن که با شعار نویسی اهداف خاصی را دنبال میکنن ،لطفا" روی لینک عکس پایین کلیک کنید و اون رو در شبکه های اجتماعی انتشار بدید تا به کوری چشم وهابیت ، در کنار هم وحدت رو تداوم بدیم و هم با کمک همدیگه ( شیعه + اهل سنت ) جلوی اسرائیل غاصب بایستیم.

 


کلیک  یا اینجا




***

بعدا" نوشت :


پیشنهاد میکنم این کلیپ رو ببینید. در این کلیپ ، یک جوان سنی با نصب یک پلاکارد بر سینه خود که روی آن نوشته " من سنی هستم و برادر شیعه خود رادوست دارم " که اینکار او با واکنش های جالبی مواجه شده است!


توضیحات بیشتر 


کلیپ من برادر شیعه ام را دوست دارم!


***

توضیحانه نوشت :

مرجع شیعی عزیز ، ایت الله سیستانی فرمودن که نگویید "برادران اهل سنت" ، بلکه بگویید "جان ما اهل سنت " ( +و طبق فتوای امام خامنه ای توهین به مقدسات اهل سنت حرام است ( + )البته بعضی ها هستند که وهابیت رو قبول ندارن و میگن که موحد هستن ، اون دسته از عزیزان لطفا" این کلیپ رو ببینید که داعش به اهل سنت هم رحم نمی کنه و فقط خودشو داره به اهل سنت  می چسبونه ( + )



========================================

57.فتوی عبدالعزیز بن باز و مهدی عج ( منتقم خون حسین ع و فاطمه س )

========================================

 

واقعا" برام جالبه که جناب مفتی وهابی عربستان ، جناب عبدالعزیز بن باز ، گفته که هر کسی منکر مهدی عج بشه کافر است!

 

البته وهابیت با اهل سنت یکی نیس و اونا (اهل سنت ) معتقد هستن که ایشون ( حضرت مهدی ) متولد نشده ولی بااین حال بهش معتقد هستن ولی اینکه این مفتی اعظم وهابی که کلا" با شیعه مشکل داره گفته منکر مهدی کافره خیلی جالب و عجیبه!


 

آقایون سلفی ناصبی و منکرین حضرت مهدی

+دعوت تون میکنم به ادامه مطلب برای خوندن این فتوای که مربوط به مفتی اعظم وهابیت و بزرگتون هست!


***

+pdf این پست 


========================================


 

ادامه مطلب ...

56. پنج اتفاق عجیب !

========================================

همیشه و در هر دوره ای اتفاقات عجیب زیاد می افتد ولی بعضی از آنها بخاطر ثبت در تصاویر بیشتر انسان را به تامل وا می دارند .اما اخیرا" هم چند اتفاق افتاد که باید در آنها تامل بیشتری کرد که اتفاقا" مستند نیز هستند ...



+ فایل pdf  این پست 


========================================


 

ادامه مطلب ...

55.کار جالب دختر آمریکایی در باره ایران زمین

========================================

داشتم تو نت میگشتم که این  خبر رو دیدم ( کلیک )



لینک وبلاگ مربوطه ": )

( کلیک


و البته اینجا 

========================================

53.شعار دادن خوبه ولی عمل کردن قشنگتره ": )

========================================


سوالی که بارها از خودم پرسیدم اینه که  چرا بعضی ها خوب بلدن حرف بزنن بعد موقعی که دعوتشون میکنی به طرز نامحسوسی که اصلا" هم حس نمیکنی میپیچونن ؟ خب دوست جان ، حرف رو خیلی ها میزنن ولی اگه شما قدم برداری خیلی ها پشت شما گام برمیدارن ، اما وقتی فقط شعار باشه هیچی درست نمیشه . خوبه هنوز عزیزانی هستند که بلد نیستند فقط نگاه کنن!


***

متاهلین مزدوج شده که الان سرتون شلوغ شده!الکی مثلا"

جاتون خالیه اینجا ، میدونم میدونم فرصت سر خاروندن ندارین ولی همش بهانس


توت جان ، فافی ، گلابتون ، بهار ، مریم ، قندک بانو و ....


حالا بعضی دوستان سال به 12 ماه یه کامنت میذارن ولی بعضی ها فک کردن که چون نمی نویسن یا مثلا" اسم وبشونو عوض کردن هیچکی نمیفهمه! باشه باو!خیلی زرنگین شما ، خوش باشین ، 


هرچی باشه ، 

دنیای شما رنگی رنگی تر از دنیای ماست

هی هم الکی بهمون میگید خوش به حال شما مجرد ها ، الکی مثلا" شما خیلی سخت میگذره بهتون!

========================================

52.بلبل خمینی


========================================


یه جوری تلوزیون نوحه ی ای لشگر صاحب الزمان رو گذاشته که کم مونده بود برم پوتین و لباس سربازیمو بپوشم برم دم پادگان بگم من میخوام برگردم خدمت! دو سه شب پیش هم خواب دیده بودم رفتم سوریه!




***

خلاصه حلال کنید ...


========================================

51.عربستان

 

========================================

 

این روزها ، خبر ها حول محور بازگرداندن ابدان حجاج خیلی گرم است و مخصوصا" بعد از سخنرانی آی الله خامنه ای که گفت کوچکترین بی احترامی به ابدان حجاج با پاسخ سخت ایران مواجه خواهد شد و امروز هم که اعلام شد از سرنوشت 67 نفر خبری در دست نیست ( + ) که احتمال اینکه آنها در بین 1000 نفری که در عربستان دفن شده اند دور از ذهن نیست ، باید دید که اگر اینطوری باشه آیا اگر جزئ دفن شدگان باشند اجسادشان به ایران باز می گردد ؟

 

اما این همه ماجرا نیست ، حتما" خبر دارید که حال پاشاه عربستان هم خرابه ( + ) و جنگ قدرت بین شاهزادگان و اوضاع نابسامان فعلی و اینا چه آینده ای برای آل سعود رقم زده است. دختر خاله جان که این روزها شدیدا" تحت اخبار این روزهاست ، نگران جنگی قریب الوقوع هست و بااینکه این روز ها خبر ذاری ها هر روز یک خبر منتشر می کنند که پاسخ سخت و خشن یعنی چجوری ( + و ++ و +++ ) ، خودش داستان دیگری است ولی سوال این است که اگر جنگ شد ، من هم بروم یا حالی به اون بی شرف ها بدهم ؟

 

در همین افکار بودم که آسمان گریست ، بسیار هم گریست شاید دلش از اتفاقات این روزها بسیار ناراحت است ...

 

***

پ.ن 1 : کمپین سلام بی شرف!

 

پ.ن 2 : باران امروز تبدیل به تگرگ خفن شد و بارید!

========================================

50.آذر خرم

========================================

 

اسمش آذر خرم است ، می گفت داستانش از جایی شروع شد که دید کشته شدن مردم غزه خیلی ساده شده است ، هیچکس هیچ حرفی نمی زند ، منظورش افرادی بودند که میتوانستند واکنش نشان دهند و واکنش آنها دیده شود و نه مدعیان دروغی.

 



او از این موضوع ضمن بیان ناراحتی با خود گفت : حالا من چیکار میتوانم انجام دهم ، اگر حرفی میتوانم بزنم ، بزنم و اگر کاری بتوانم انجام دهم باید انجام دهم که شروع کارش با ساخت کلیپ حقوق بشر بود ( کلیک )

 

این یکی دو روز سعی کردم تمام کلیپ هایی که به همراه گروه مربوطه اش ساخته بود را دانلود کرده و ببینم . در یک کلام ، بعضی ویدوهایش عالی و در راستای فرهنگ سازی بود که در انتها بهترین ها از نظر خودم رو لیست میکنم.

 

می دانید ، بعضی از دوستان هستند که حرف ها و نگرش آنها بسیار میتواند تاثیر گذار باشد و مخصوصا" در جامعه ی امروز که زنان پیشتاز هستند و گوی سبقت رو از مردان گرفته اند ، البته هر کسی در حوزه ای عمل میکند ولی کسانی که در حوزه رسانه عمل میکنند و سعی در فرهنگ سازی بعضی مسائل دارند  را باید بیشتر دید . امید که اگر نمی توانیم همچون آنها عمل کنیم ، حداقل حمایت را از آثارشان داشته باشیم ": )

***

بهترین ها ( به نظر من )

------------------------------

 

 

1:زن                                     ( کلیک )

2:فیلم گذاشتن در دنیای مجازی ( کلیک )

3:پلیس فتا                             ( کلیک )

 

4: تا ابد                                  ( کلیک )

5: الگو                                   ( کلیک )

6:جهان                                  ( کلیک )

7: اینستاگران                         ( کلیک )

8: دختربد-خوب-عالی               ( کلیک )

 

من موراد 4 و 8 رو بیشتر از بقیه دوست داشتم و روم تاثیر گذاشت ": )


***

س.ن : به نظر من امروز دیگه تلوزیون رسانه اول نیست ، نظر شما چیه ؟

 

 

========================================

49. آخوند

 


========================================

 

شاید همه چیز از یک کلیپ شروع شد. کدوم کلیپ ؟ همونکه یه کلیپی پخش شد و از روحانی برنامه دعوت شد از بین 1000 تا 1100 یه عدد انتخاب کنه و هر بار یه عدد رو اشتباه میگفت که یعدا" اینطوری مثلا" خواستن زیر پاش رو خالی کنن و بگن آخوندها سواد ندارن و از این اراجیف مفت  ( کلیک  )



***

حاشیه نوشت :

از اونجا که ممکنه فونت این پست در بعضی مرورگرها بد نشون داده بشه فایل pdf این پست رو میذارم:


( + یا ++ )


========================================

  

ادامه مطلب ...

48 . سه فاز مختلف!

========================================

من دارای 3 فاز مختلف در موضوعات مختلف میباشم!کاملا" متفاوت ! حالا هر موضوعی که میخواد باشه. از عجایب اخلاقیات من.

========================================

ادامه مطلب ...