ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

موهای بلند من!

مدتهاست که شروع کردم به بلند کردن موهام و تقریبا" مثل عکسه

( البته موهای من بلند تره طوری که الان از پشت به حالت دم اسبی دخترا می بندم)




اما این کار من با واکنش های جدی ای از طرف اطرافیان و فک و فامیل مواجه شد ، مدل موی منه ، هر کی یه تیکه میندازه! ، نظر شما چیه ؟


واکنش ها

--

1. شش - هفت ماه قبل یه مهمونی رفته بودیم یه بنده خدایی که هم درس خوندنس و هم بزرگ فامیله برگشته بهم گفته صادق تو موهات تمیزه؟شپش نداره ؟

فردا بری یا جایی خواستگاری بهت نگاه منفی دارن! و اصلا" به کسایی که موی بلند دارن نگاه ملت منفیه!

2.خونه عمه جان : وای صادق! اون چیه ؟ موهاتو چرا بلند کردی؟

3.مورد 1 بعدا" بهمون گفت که رفته بوده خونه سایر بستگان و گفته هیچکی از صادق تعریف نکرده ( چون موهاش بلند شده بوده!)


کار به جایی رسید که من از زندایی شمالیم پرسیدم زندایی جان ، واقعا" موهای بلند من تا اینقدر باعث فساد و فسق و فجور میشه ؟؟؟ اونم برگشت گفت والا چی بگم؟


4.می خواستیم بریم آزی رو ببینیم مامان گفت برو موهاتو کوتاه کن و منم گفتم از کجا معلوم رفتم زدم ازی گفت نه ! من چیکار کنم ؟ یه کوچولو کوتاهش کردم و تا رفتم پیش آزی ، بش گفتم آزی جان ، من این موهامو موقت بلند کردم ، اکی بدی از ته میزنمش ، نگی پسره قرتی هست ها! همه به مدل موی من گیر دادن ولی اونموقع که تو سربازی با 8 میزدم هیچکی نمی گفت خرت به چند من جسارتا ، شما برام مهمی که اکی نداد


5.من میرم کتابخونه ، اون کارگر شهردای بهم گفته اون موی بلند تو چیه ؟ بابام بهم میگفت مرد باید مثل مرغ باشه و باعث افتخار خونوادش و باباهه روش بشه پسرشو با خودش اینور انور ببره!


6.دایی جان  بزرگه یه روز اومده بودن خونه ما مهمونی ، موهامو که دید گفت دمت گرم مو بلند کردی ، منم موهای بلند رو دوست دارم ، البته دایی جان کوچیکه هم موهاشو یه مدت قبل ازدواج بلند کرده بود که عکس هاش هم موجوده!

--

ملت الان سگ رو جای بچه اینور و انور میگیرن تو بغلشون اینور و اونور میبرن کسر شانی نیست ، موهای بلند من کسر شائی هست ؟ نا امید شده بودم تا چند وقت قبل یه کلیپ دیدم از مجمتمع پردیسان اون اقایی که مسئول حیوانات بود موهاش اینقدر بلند بود تا روی باسنش ولی خیلی هم باکلاس بود و کسی بهش نگفت تو اینطوری هستی و اونطوری ! چرا اینا اینطورین ؟








نظرات 13 + ارسال نظر
عماد جمعه 1 تیر 1397 ساعت 11:43

منم موهام بلنده
البته فقط بالای سرم بلنده، یک ماهه میبندمش اگه کسی دورو برم نباشه.

خانم لوبیا تیغ زده. خوش بحالت. کسیم بش گیر نداده.
منم عاشق اینم تیغ بزنم سرمو. اما حتی روم نمیشه حسابی کوتاش کنم.... کمکککک.

داداشی، خوب جامعه بمون عادت نکردم بلندکنه موهاشو یه پسر

حتی جاهم نیافتاده دختر کچل کنه و...
اما کم کم داره جا می افته

سلام عماد جان - از من به شما نصیحت ، من موهامو میبستم ولی به یه سری نکات کوچولو دقت نمی کردم که باعث شده بود موهای سرم کم پشت بشه و بریزه .

سعی کن موقع خواب روی بالش ، موهات آزاد باشه
2.دخترها موهاشونو با کلیپس میبندن ودلیلش اینه که به موهاشون فشار نیار ، سعی کن کمتر موهاتو ببندی تا به ریشه موهات فشار نیاد چون باعث و ریزش میشه
3.بعدها فهمیدم که شامپوی پلاس پروتئین گلرنگ خیلی برای رشد مو و قوی شدن ریشه اش خوبه
4.ببین هر شهری فرهنگ خودشو داره ، مثلا" شاید شمالی ها تو بحث مد خیلی پیشقدم از تهرانی ها باشن ولی مثلا" تو موی بلند هنوز گیر میدن ، شهر به شهر متفاوته قضیه

5. موی بلند ولی تر و تمیز خیلی هم خوشگله ، ممکنه همه به شما تیکه بندازن ولی شما به خودت برس ، خوشگل و خوش تیپ بچرخ و برو حالشو ببر ، این دوران هم دوران جالبیه.

---------------------

چرا تیغ بزنی؟ از موی بلند خسته که شدی ، تیغ هم بزن

اما میدونی من چطور شد همه موهامو زدم؟ میخواستم موهای بلندم رو بدم به محک ، اونا گفتن مو نمیگیرن ، البته شاید بشه فروختش ولی وقتی دیدم که نخواستنش و دردسر هاش زیاده ، برای مراسم ختم عموی پدرم ، بهانه ای شد که بزنم و کوتاه کوتاهش کنم.

مجبور نیستین یه دفعه ای کوتاه کنید ، به مرور کوتاهش کنید .

بله درسته حق با شماست
موفق باشید و خوش بگذرونید

یک دوست دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 02:09

:گل

وای خیلی تشکر

توت پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 14:00

خانم لوبیای عزیز
نمی دونم چقدر صفحات ایده و زیبایی رو دنبال می کنید من توی اینستاگرام خیلی چرخ میزنم توی این صفحات نوشتن که در بیشتر دید عموم مردم چه داخلی چه خارجی خانم ها مرد با موهای کوتاه رو می پسندند مثلا کره ای ها موهای لخت و بلندی دارند ولی از یه حدی نمیذارن بلندتر بشه
مو دقیقا همونطوری که شما گفتید باید به افراد بیاد و مثلا برادر خود من موهای بلندی داره ولی مثلا همسرم موهاش کوتاه
حتی میگن برخی از امام های معصوم هم موهای بلندی داشتن تا روی گردن
شما بازم هم منظور منو از اینکه موهای بلند زینت زن درست متوجه نشدید، مثل این می مونه که اقایون گوشواره می ندازن گردنبد میندازن ولی وقتی خانمی از گوشواره و گردنبند استفاده می کنه جلوه خاص دیگه ای داره
موهای بلند هم مثل همونه، من تو کامنت هام گفتم و بازم میگم
منظور من همون زلف یار و این چیزاست من نه از نظر مذهبی و نه از نظر مد و غیره صحبت نکردم در این باره
من منظورم بیشتر توی اشعار و عشق و عاشقی بود که همیشه آقایون از موی بلند خانم ها در اشعار استفاده کردند مثل همون شعر حامد همایون که گفته بودم
نمی دونم چرا منظور منو از اینکه موهای بلند زینت زن درک نکردید این تقصیر من نیست که آقایون عاشق موهای بلند معشوق میشن
چون پست های قبلی هم نامه های آقای امیرخان به همسرشون بود من از بابت احساسی اش گفتم نه چیز دیگه ای
منم با شما دعوا ندارم
ولی شما توی کامنت اولتون سریع جبهه گیری کردید
من صرفا از نظر احساسی موضوع رو بیان کردم ولی شما سریع رفتید سمت تحمیل عقاید و این چیزا، چیزی که من اصلا نه بهش فکر کرده بودم و نه منظورم بود، شما دنبال لغات می گردید، کل جمله رو توجه نمی کنید، من باز هم میگم و گفتم من تا این پست رو خوندم فقط از نظر اینکه توی اشعار همیشه از موهای بلند یاد شده گفتم موهای بلند زینت زن


هر دو عزیز بزرگوار هستین و هر دو هم نظراتتون بسیار متین هست کلا" موی بلند حالا چه بیاد و چه نیاد خوبه و دنیای خودشو داره

خانمِ لوبیا دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 23:07 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

دلم خواست بزنم ! عه !

http://sizdahom.com/%d9%85%d8%aa%d9%81%d8%b1%d9%82%d9%87/%d8%a7%d8%b2-%da%a9%db%8c-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d8%b4%d8%af-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%87%d8%8c-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%d8%b4%d8%af-%d9%be%d8%b3%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%87%d8%9f-%d9%be

مطلب موجود در این لینک رو بخونید تا بفهمید قضیه رنگ آبی و صورتی و منظور من چیه

من تو اتاقم چراغ آبی دارم به خاطر همین ویژگی آرامبخش و فلان انتخابش کردم
واسه عکس باحاله ، کار افکت و ادیت رو انجام میده !

نه خبیث مزدوج نشد . پسرای مردم چه گناهی کردن آخه !

گمونم سرعت رشد موهاتون باید خیلی سریع باشه پس
----------
خیلی جالب بود اون مطلبش! برا 2 روز قبل بوذه که!
تشکر بابت لینکشبرام جالب بود

شما انیمیشن من نفرت انگیز رو نگاه کن یه نسخه هم بده خبیث چان بلکم بختشون وا شد!البته تو نسخه 3 پسره مجرده ، داداش گرو رو میگم

خانمِ لوبیا یکشنبه 2 مهر 1396 ساعت 06:22 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

نه تیغ زدنم هیچ دلیل فیزیکی ای نداشت! نه شوره داشت نه چیز دیگه !
حتی عاشق موهام بودم و هستم !

خوشحالی شما آرزوی ماست . ستاد شادسازی دوستان لوبیا و خواهران به جز خبیث
من همیشه اینجا رو میخونم ولی خاموش !

دقیقا همین موضوعی که درباره ی نرگس کلباسی عزیز اشاره کردید نشون میده چقد مردم عقلشون به چشمشونه . چقد میخوان واسه زندگی بقیه تصمیم بگیرن و دخالت کنن . و اصلا تفکر نمیکنن . صرفا یه چیزی میبینن و یه چیزی بیان میکنن ...

واقعا تو زندگیمون چه مقدار در مورد کارها و حرفامون فکر میکنیم ؟ چه مقدار توی عمق مباحث میریم؟ چه مقدار بر حسب عرف و کلیشه ها پیش میریم ؟ چه مقدار به فلسفه و ریشه ی اعمال دقت میکنیم ؟ اصلا تفکر واسمون اهمیتی داره ؟

این چیزی که درباره ی سرباز ها و یکنواختی گفتید ، اصلا فکر نکردم چرت و پرته ، کاملا متوجه هستم چی میگید
اما عادت ، عادت به دیدن موی کوتاه اقایون .. یه سری چیزا باید عادت بشه ، مثل رعایت قوانین رانندگی ، ولی عادت به موی کوتاه برای یک جنسیت و موی بلند برای اون یکی جنسیت ، کاملا بی معنیه ! باید یاد بگیریم در مورد همه چی فکر کنیم و با منطق پیش بریم . فقط کارهای خوب و واجب باید عادت بشه مثل همون قوانین که گفتم . ولی به قول دکتر شهرام اسلامی یه سری کارای خوب نباید عادت بشه حتی اونا هم باید با فکر باشه ، مثل ابراز علاقه ، مثل نماز خوندن ! ..

باور کنید الان اگه متنتون درباره رنگ لباس بود و میگفتید من لباس صورتی میپوشم و بهم گیر میدن ، احتمالا میومدن میگفتن خب صورتی رنگ دخترونه ست و برای دخترا پسندیده تره ! در حالی که تا چند سال پیش قضیه ی رنگ ابی و صورتی کاملا برعکس بوده .... خب حالا جریان چیه که اگه پسری صورتی بپوشه حداقل تو ناخودآگاهمون میگیم ایش !؟ همون عادت که گفتم . فقط عادت میکنیم و بعد فکر میکنیم قانونه !

حرف من مو و رنگ لباس نیست ! تفکر درباره ی کلیشه ها و عادت هاست ‌.. الان کسی نگه نه من شخصا به صورتی پوشیدن پسرا ایش نمیگم !

--------------------

توت عزیز
اگر نظرت رو صرفا به عنوان نظر شخصی خودت بیان میکردی ، حرفی نبود ، ولی مسئله اینجاست که میخوای به عنوان نظریه ی عمومی و کلی بیانش کنی ! یعنی تحمیل سلیقه و فکر و اعتقاد !

(( حتی خیلی از زن هایی که سلبریتی هستند موی بلند دارند، یعنی اینکه زن بخاطر ظاهرش و نوع خلقتش وقتی موهای بلندی داره جلوه خاصی داره ))
من هیچ منطقی توی این جملات نمیبینم ! با این نوع استدلال میشه گفت " خیلی از زن هایی که سلبریتی هستند روی بدنشون تتو دارند ، یعنی اینکه زن به خاطر ظاهرش و نوع خلقتش وقتی تتو داره جلوه خاصی داره " !!!!!!
از کی تا حالا سلبریتی های خارجی شدن مرجع تقلید !! اونم واسه شمایی که مذهبی هستی !
حالا کی گفته سلبریتی هاشون باید مو کوتاه باشن که موبلند بودن اکثریتشون عجیب باشه و دلیلی بشه برای اثبات قانون " موی بلند زینت زنه" !
عزیزم من به کلمات خیلی دقت کردم . تو هر دوتا کامنتت تحمیل سلیقه شخصی موج میزنه و تاکید کردی موی کوتاه رو تازه اونم با یه اندازه ی خاص (!) برای اقایون میپسندی .

مُد رو کی تعیین میکنه؟ الان همه دنیا دنبال این هستن که کلیشه ها رو از بین ببرن (منظورم فقط مد نیست) تو دنیای مد هم همه چی دیگه عادی شده . با دامن کفش کتونی میپوشن . بدون جوراب کفش کالج میپوشن! پسرا شلوار تنگ قد ۹۰ میپوشن!!! مُده ها ولی به چشم خیلی هامون قشنگ نیست! ... اینکه موی بلند و کوتاه واسه کسی قشنگ باشه ، به جنسیتش ربط نداره ، به فرم صورت و مدل موهاش ربط داره که حتی اگه از نظر ما واسش قشنگ نباشه بازم بهمون ربطی نداره و به عشق دل خود شخص مربوطه!

هیچکدوم از این به نظرم ها و اشعار و سلبریتی ها توجیح خوبی نیست واسه گیر دادن هایی که توی متن این پُست نوشته شده بود! .. که به یه نفر بگن موی بلند مرد باعث کسر شان خانوادشه و کل شخصیتش رو ببرن زیر سوال !

(( نمی دونم چرا از هر کلمه ای که عنوان میشه جنبه منفی اش رو برداشت می کنید ))
نمیدونم چرا با یه نظر مخالف احساس اعلام جنگ میکنید . دعوا که نداریم خانوم گل . گفتگو و تبادل اطلاعات میکنیم

سلام.پس با این توصیفات چرا زدی؟ الان برای من یه علامت ؟ پیش اومد!
پس خاموش میخونی!عجب!معضلیه این مسئله!

در مورد رنگ ها و عادت ها ، خب جدا از رنگ لباس ، من دفترهای پاپکوم ، از این 200 برگ هاش ، من همه رنگ هاشو دارم ولی بیشترشون صورتی هستن ولی آبی بهم رو بیشتر می دوستم و ابدا این مسئله به دختر و پسری ربطی نداره و دلیلش اینه که لوازم التحریری فقط صورتی داشت!

اما شنیدم که آبی آرامش بخشه باید به لامپ آبی باید زاپاس یا چراغ خواب بزنم تو اتاقم!

راستی خبیث رو خوب اومدی!مزدوج نشد هنوز ؟

توت پنج‌شنبه 30 شهریور 1396 ساعت 02:03

موهای مشکی با رنگ معمولی روشن نمیشن
به جز رنگ و ماده ی حلالش که اسمش اکسیدان هست به پودر دکلوره نیاز هست
چون مواد شیمیایی قوی داره میگن خیلی استفاده نکنید و بدی روشن کردن موهای تیره اینکه بعد از چند ماه رنگ مرده میشه و دوباره باید رنگ اش اصلاح بشه که اگه روشن باشه دوباره نیاز به دکلوره داره، چون مواد شیمیایی میگن خیلی استفاده نکنید و من دیدم کسایی رو که موهاشونو روشن کردم و انتهای موهاشون چون زیاد دکلوره مونده حالت سوخته پیدا کرده یعنی دیگه اون طراوت مو رو نداره و خشک و بد حالت میشه مو
کلا هم رنگ ماده شیمیایی مخصوصا برای موهای ضعیف خیلی بده و حتی با پوست سر افراد سازگاری نداره بعضی اوقات
امیدوارم منظور رو رسونده باشم
میخواستم بگم اگه بعدا همسرتون موهای معمولی داشت که خیلی نمی تونست رنگ کنه یا روشن کردن مو برای موهاش خوب نبود اصرار بهش نکنید
در عوض بهش روحیه بدین و همونطور که هست عاشقش بشید، هیچ وقت با موهای بلوند تصورش نکنید چون شاید بهتون نگه ولی تو خودش غصه میخوره که نمی تونه موهاشو روشن کنه
دیگه همین دیگه

ممنون از توضیحات کاملتون
----------------------------------------

توت چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 15:03

منظور من از اینکه موی بلند زینت زن به معنای عرف کلمه و چیزی که همه فکر می کنن نیست
الان که آدم نگاه می کنه حتی خیلی از زن هایی که سلبریتی هستند موی بلند دارند، یعنی اینکه زن بخاطر ظاهرش و نوع خلقتش وقتی موهای بلندی داره جلوه خاصی داره، همون قضیه اینکه توی همه شعرها از زلف و مو اینا حرف میزنن، منظور این بود، نه به معنای اون زینتی که توی عرف هستش، اقایون هم می تونن موهای بلندی داشته باشن، که سلیقه است، مثلا یکی مثا برد پیت یه بار موهاش بلنده یه بار کوتاه مثلا من وقتی موهاش کوتاه بیشتر میپسندم، بعدم اینکه توی مد برای آقایون میگن موهای کوتاه البته نه خیلی کوتاه ظاهر و تیپ اقایون رو بهتر می کنه و خوشتیپ تر بنظر میان
نمی دونم چرا از هر کلمه ای که عنوان میشه جنبه منفی اش رو برداشت می کنید

اکی ولی جواب سوال من رو ندادین
گفته بودین که " موی بلوند ؛همش ضرره چون موهارو دکلوره می کنن"

در ادامه اش پرسیدم که :
یعنی چی ؟ من نمیدونم یعنی چی ؟
میشه کامل توضیح بدین چی به چیه ؟

خانمِ لوبیا چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 05:27 http://khanoom-loobiya.blogsky.com

وقتش نیس جنسیت زدگی رو کنار بزاریم ؟
موی بلند زینت خانم هاست ... این قانون کجا نوشته شده؟
چرا نظرات شخصیمونو که بخش عظیمی از اون برگرفته از پیش زمینه ذهنی و کلیشه هاست ، به دیگران تحمیل میکنیم ؟

من از این تابوشکنی شما شدیدا حمایت میکنم ! آقا من خودم آذر ماه ۹۳ کچل کردم و به مدت دو ماه ، هفته ای یه بار تیغ میزدم کامل . خانواده میگفتن به دوستات نگو . ولی واسه من اصلا مهم نبود . همه میدونستن و خیلی از دوستام میگفتن وای چرا زدی .. چجوری تونستی .. بابات چیزی نگفت ؟! .. مامانت چی گفت؟! .. تو مثلا دختری ....... این حرفا چیه اخه ! یه موعه دیگه ! انتخاب مدلش با صاحبشه !
البته این مسئله ی کلیشه ها و جنسیت زدگی ، بزرگتر و مهمتر از این حرفاست ولی با همین چیزای به ظاهر کوچیک شروع میشه ...

به امید روزی که به جای این همه زن باید مرد باید ، " انسان باید " ببینیم و عمل کنیم !

سلام صبحتون بخیر و شادی ": )
ممنون از حمایت شما
ولی چرا با تیغ میزدی ؟ البته دوستای من هم با تیغ زدن موهاشونو ولی عموما برای اونایی بوده که سرشون شوره داشته و یا لااقل اینطوری میگفتن ،

بهر صورت موی هر کسی جزئ داشته ها هست که میشه هر جور خواست و با شرایط محیطی کوتاه و بلندش کرد مثلا" تو سربازی یا مدرسه باید کوتاه می بوئ ولی الان میتونم بلندش کنم.

راستی اینقد خوشحال شدم تا کامنت گذاشتم سریع اومدی و سر زدی

البته اینم بگما اون اوایل که موهام داشت بلند میشد خواهری و پدری و مادری میگفتن دیگه موهات داره بد میشه برو بزنشون ولی الان که کم رو اومده ، دیگه چیزی نمیگن و ضمنی حمایت میکنن .

این جمله اخرتون من رو یاد اون دختر ایرانیه بود که رفته بود هند برای کمک به بچه های اونجا ، بعد کارش ردیف شد برگشت و بعدش اینقدر بهش گیر دادن بابت حجابش که چرا حجاب نداشتی و اینطوری بودی و اونطوری بودی و اینم برگشت تو کانالش نوشت شاید من حجاب نداشتم و این اشتباه رو کردم ولی مطمئن هستم خدا به من افتخار میکنه بابت کاری که من تو اون شرایط کردم و از بچه های اونجا حمایت و سرپرستی کردم ، شما از خودتون چقدر مطمئنید ؟
ایا مطمئن هستید خدا به شما افتخار میکنه ؟

البته مو بلند کردن من شاید در عرف جامعه تابو شکنی بیاد ولی فقط مگه من هستم ، خیلی های دیگه از هنرمندا هستن که موهاشون بلند تر از منه ، یا بعضی هاشون مدلهای عجیب و غریب ریش سیبیل دارن که چیز نوینی هست در ایران

اما شاید دلیل اینکه بهم گیر دادن این بوده که همه یه مدل رو دیده بودن ، اون سری که خاطرات پادگانی که رفته بودی رو گذاشتی ، خب خودت بهتر میدونی این پسرا که میرن سربازی ، بنده خداها از بس یه مدل ادم ( همه کچل و همه هم یه نوع لباس ) دیدن اینا ارزوشنه یک چیز متفاوت ببین و حالا اگه یه چوپانی هم رد شه از بغل پادگانشون و از بالا و اتاقک نگهبانی نگاش کنن اینقده ذوق مرگ میشن ( جدی میگما شاید بگی داره چرت و پرت میگه ولی واقعا" هست ) یا مرخصی میگرن میرن داخل شهر ادم متفاوت ببینن ، ادمایی که مثل خودشون نیستن ، ادمای کت شلواری و مردای دیگه که مثل خودشون نیستتن ، همون چیزهای کوچیک خوشحالشون میکنه

تو جامعه ما هم چون عموم اقایون موهاشون کوتاهه و اونایی هم که بلنده اینطور جا افتاده که قرتی ان یا هر چی پس بقیه رو به یه چوب میزنن ، مثل اینکه طرف کچل کنه بعد بهش بگن سربازی ؟ اعزامت کیه ؟

البته من تو کامنتا هم گفتم موی بلند برای ما هم دورانیه

توت سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 23:10

موی بلوند به به
همش ضرره چون موهارو دکلوره می کنن

یعنی چی ؟ من نمیدونم یعنی چی ؟
میشه کامل توضیح بدین چی به چیه ؟

توت سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 19:11

موی مشکی خیلی قشنگ تره که، بنظرم خدا هرکسی رو دوست داره موی مشکی بهش داده

درسته ، موی مشکی هم قشنگه و مشکی رنگ عشقه
اما من فکر میکنم با این فیلم های امریکایی و شبکه های ماهواره ای ذائقه من هم عوض شده و دوست دارم که خاتون ، موهاش belond باشه.

مسافر سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 17:50

ضمنا انقدر بدم میاد از آقایونی که راجع به موهای خانومشون یا دختراشون یا مادراشون نظر میدن.اخه چه کاریه که به خاطر دل اونا یکی دیگه اذیت بشه؟!
در کل هم موی بلند تا روی شونه برای آقایون ایرادی نداره.ولی خب عرف جامعه ما زیاد قبول نداره.اگه خیلی دوس داری باید یه گوش ت در و یکی دروازه باشه

دقیقا" الان همین شده ، حرف اونایی که به مو مربوط میشه جدی نمیگیرم.

یه کامنت دیگه از شما موند ، میرم برمیگردم و تاییدش و جواب میدم بهش.

مسافر سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 17:47

حوصله داریا.تا حوصله داری موهااتو بلند کن.دو روز دیگه ازدواج میکنی خانومت کچلت میکنه
من که هیچ تعصبی روی موهام ندارم.راحت بلند و کوتاه و روشن و تیره میکنمشون.چون به قول معروف انقدر دارم غم توشه که عاشقیم فر اموشه!

شما خانما که خوش به حالتونه ، کوتاه و بلند که هیچی ، رنگشم میکنید!

موی بلند برای ما هم یه دورانیه که باهاش زندگی میکنیم ولی برا شما عادیه!

توت سه‌شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 13:18

منم موی بلند برای آقایون نمی پسندم
البته موی خیلی کوتاه هم نه ها
موی بلند زینت خانم هاست، مگه توی این شعرها از زلف پریشان یار نخوندین؟
یا مثلا اهنگ حامد همایون که میگه (اولش رو یادم نمیاد الان) یا تو موهاتو وا کردی شنیدین؟
برای آقایون بدن وقتی خیلی نمود داره
البته نه مثل اینایی که امپول میزنن ها نه
در حد معمولی اش

فرق موی بلند ما اقایون با خانما اینه که اونا میتونن بلند کن و BELONDESH کنن که خیلی خوشگل میشه ولی ما دیگه نهایتا بلند میکنیم و بهش شامپو میزنیم تا براق باشه!

همون که میگفت موهاتو واکردی و عطرش اومده و اینا ، شنیدمش ولی موی بلند هم دورانی داره ، همیشه که نیست ، منتها اون دخترایی که موهاشون خیلی بلنده میگم خوش به حالشون اگه یه روزی با خاتون ازدواج کردم و دختر دار شدیم میخوام موهاش بلند باشه ، موی بلند دنیای دیگری هست حالا اگه طلایی باشه که دیگه هیچی اصن قیامتیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد