ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

woman to go

اردیبهشت ماه سال 93 بود که یک پست نوشتم تحت عنوان WOMAN TO GO  که اصل مطلب و اصن خود پست و کامنتاش رو تو یه فایل PDF  میذارم و اگه مایل بودید میتونید فایل PDF  پست و کامنت هارو از اینجا ببینید .


در اونجا من گفتم ( رفرنس دادم ) که زن رو بعنوان یک کالا ، هم توی فروشگاه های آنلاین اینترنتی و هم تو پاساژ هاشون دارن زن رو بعنوان کالا ، قیمت زدن و میفرشون ، اون پست نزدیک به 37 تا کامنت رد و بدل شد و برخی از دوستانم اصرار داشتن که اون حرکت ، تنها نشانه اعتراض بوده! و نه فروش زن بعنوان یک کالا و حالا کلی لینک دادن که خبری که من داده بودم از اساس اشتباه بوده!


خب عزیزان  ، من سال 93 گفتم اینا زنها رو بعنوان کالا میفروشن ، الان دیگه پیشرفت کردن ، زنها رو تحت عنوان لولیتا و حیوان خانگی خرید و فروش میکنن و مراجعه کنید به همون پست پرده چشم ، بعدا سر فرصت درباره این لولیتا یه 2 تا پست خواهم نوشت ولی اجازه بدید ابتدا مروری داشته باشیم به پست اون سال و کامنت های رد و بدل شده!


شاید بتونم بگم این پست و سری پست های لولیتا در خصوص همون پرده چشم خواهد بود.



 

 






=====================================


راستش تصمیم دارم راجع به یه موضوعی تحقیق کنم و نتیجه اش رو تو وبم بزارم که مدتی طول میکشه اما نهایتا" چیز جالبی به نظر من در میاد ولی همون اول مطلبی رو دیدم که نتونستم نگم و همین الاغ داغ داغ گفتم بزارم و اون همین تیتر بالاست.

 

این سایت که عبری هست (زبان انگلیسی همون سایت ) خبری نوشت با این موضوع :


اگه باز هم بگردیم تو سایت هایی که اون خبر رو نوشتن ، به این سایت بر می خوریم ( زبان انگلیسی همون سایت ) .

 


 به تاریخ عکس ها دقت کنید ، 18 و 19 اکتبر 2010 هست.


عذر میخوام ولی در ادامه مطلب چند تا عکس میزارم تا بیشتر متوجه عمق فاجعه  بشید...


***

+اگه عکس ها باز نشد یا شکست ، روش راست کلیک و reload کنیدش.

 

=====================================

 

 

=====================================










***

+این هم یه کلیپ تصویری از همون فروشگاه ( آْپارات ، یوتیوب )


***

به نظر شما جامعه جهانی چه برخوردی بااین موضوع کرده؟مگه تو غرب حقوق بشر نیست؟یا اینکه نه ، اون ابزاری شده در دست اینا؟خواننده محترم ، اون شخصی که زیر چشمش کبوده و اونجا پشت ویترینه و هر کی میره نگاش میکنه ، انسانه ، همنوع من و شما ...

 

***

مرتبط نوشت :

1_سخنرانی استاد رائفی پور در همین مورد ( کلیپ تصویری )

+ ، ++

 

2_اگه خواستید نگاهی هم به این سایتا بندازید :

+ ، ++ ، +++ ، ++++ ، +++++

 

 =====================================

نظرات 1 + ارسال نظر
بهامین جمعه 28 مهر 1396 ساعت 23:44 http://notbookman.blogsky.com

من دراین نوع و سبک کار خلاف نقض حقوق بشر
الان وبلاگ شما خوندم
از تعجب برای اینکار واقعا هنگم
مفصل باید برم فایل پی دی اف و مطالب قبلی بخونم
هرجند واقعیت تلخی و فقط ناراحتی منو ناراحت میکنه.

گاهی مرزها و اصل ها انسان دوستانه محومیشن
همه میشن یه ابزار یا پل برای متافع
خیلی تلخه
خیلی واقعا نمی دونم چی بگم ....

من خودم اون لولیتا رو که شنیدم اصن تا 2 روز سر درد داشتم ، واقعا اینجور جاهاست که معنی اسفل السافلین رو میفهمه .

تو کامنت اون پست ، یکی از دوستان اصرار داشت که بگه اون حرکت اعتراضی بوده ، نظرات دیگه هم اینکه الان انحرافات جنسیتی بوجود اومده مثل مستـ.ـر - اسلیـ.ــو ها و کسانی که عاشق شکنجه شدن هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد