ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

بهترین یادداشت های من در 6 سال اخیر - قسمت دوم

من و آشپزی


گفته بودم قیمه هام عالیه ؟ ( کلیک )



آلبوم


ادامه خاطرات من ( کلیک )



پست های چالشی ( آشپزی و زنگ انشا )


تا به این لحظه من 2 تا مسابقه ( در کل 3 تا چالش ) ترتیب داده بودم ، یکیش مسابقه زنگ انشا بود و یکیش هم چالش آشپزی ( این پست به روز میشه )


چالش زنگ انشا


من از دوستانم خواسته بودم که درباره یک موضوع خاص  ، یک انشا بنویسن که البته یه مسابقه بود و به نفرات برتر هم هدایایی به رسم یادبود تعلق گرفت.تمام انشاهای دوستانم رو در یک صفحه کپی میکنم و میذارم و اونایی هم که جمع کردن رفتن دیگه در دسترس نبود انشاشون


انشاهای زنگ انشا ( کلیک )

نظرات 6 + ارسال نظر
فرانک شنبه 29 مهر 1396 ساعت 14:24 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

مرسی که توضیح دادی
من فصل سوم ارو هستم تقریبا سه قسمت دیگش مونده
باید منتظر بمونم همسر بیاد باهم ببینیم وگرنه کلمو میکنه!!!!
فلش سریال خوبی هست ؟ شما دیدینش؟؟

اره خوبه ، همه فصلاشو کامل نگاه کردم ، حتی تقسیم بندی کردم براساس شخصیت هایی که مهمان برنامه هستن مثل همون فلیسیتی .

اما بعضی قسمت هاش ، نمی دونم بگم بده یا خوب ، یک قسمت در هر فصلش ترکیبی با بقیه سریالهاست که من خوشم نیومد چون اون یکی سریال ها رو نگاه نکردم و سردرنیاوردم ازش

بعضی از قسمت ها اینطور به نظر میاد که در قسمت بعدی ادامه داده بشه ، ولی در قسمت بعدیش گند میزنه به افکار و اصن یه قصه دیگست. یعنی سر اون قسمت ی که تو ذهن منه چقدر به کارگردانش دری وری گفتم ، یه ماه منتظر بودم ببینم چی میشه ، بعد قسمت بعد اصن یه چیز دیگه بود و هیچی درباره قسمت قبلش هم نگفت.

مثلا" برای اینکه قشنگ درک کنی چی میگم ، قسمت آخر فصل 1 رو نگاه کن ، بعد برو قسمت 1 فصل دو رو نگاه کن ، تو قسمت اول فصل 2 منتظری بگه آخرای قسمت 1 دقیقا چی شد ولی اصن شما پشت گوشتو دیدی ، ادامه اون قصه رو هم میبنی.

در کل ، هر فصلش یه شخصیت شرور داره و اینکه اون کیه تو هر قسمت یه خوردشو میگه ولی هر قسمتش داستان خودشو داره و خط داستانی رو من بصورت فصلی میبینم.

بدی این سریال ، البته اگه دنبالش کنی و الان مثلا فصل جدیدش اومده اینه که گاهی بین قسمت هاش 3 ماه فاصله میفته و اصن یادت میره قصه چی بوده و باید قسمت قبلشو نگاه کنی یادت بیاد ولی اگه کامل فصل ها رو داشته باشی ، در کل خوبه ولی دیگه نمیخوام دنبالش کنم چون ... ، نمی دانم من سلیقه ام خاصه یا چی ، اخه کدوم فیلم یه قصه شروع میشه بعد قسمت بعدش همه چیز یه چیز دیگه میشه و اصن یادشون میره دنیا داشت میترکید؟

تا الان همه قسمت هاشو دیدم ، قشنگه ولی باید انتظار این جور اتفاقاتم داشته باشی دیگه شاید سلیقه شما با من فرق کنه .

اگه با چیزایی که گفتم کنار بیاین ، اره سریال خوبیه و دنیاهای موازی هم داره و شاید یکی از دلایلی که دنبالش میکردم همین دنیاهای موازی و خطوط زمان - فضا یی بود که تو فیزیک مقالاتش رو دنبال میکردم و یه پیش زمینه ای داشتم و میخواستم بدونم تو سریال چطور این بحث رو باز میکنن.

x جمعه 28 مهر 1396 ساعت 12:33 http://malakiti.blogfa.com

قیمتون خوش رنگ و لعاب بود :)

ممنونم و مرسی
میگم اگه چالش آشپزی بذارم ، میاین ؟

فرانک پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 00:32 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام امیر جان..
چه وبلاگ خوبی داری ...
چه خوب باهات آشنا شدم...‌
من هنوز به سریال فلش نرسیدم و بعد arrow قصد دیدنش رو دارم....
چون شنیدم میگن بهش ربط داره...
امروز فصل سوم رو شروع کردم

سلام

ارو به فلش ؟ نه ربطی نداره ،

بذا بهت بگم کجا فلش میره سراغ ارو ، اون اولش که تند میدوئه میره سراغ ارو بهش میگه کمک میخوام اونم میگه فک میکنه برای انتخب این قدرت انتخاب شدی و شانسی نبوده.

بعدا یعنی تو همون فصل 1 دکتر ولز میان به فلش کمک کنه ، تو یکی دیگه از قسمت ها فلیسیتی میاد ( حالا نمیدونم اون همون فلیسیتی مزبور هست یا نه ) بعدش میگن که باید از ارو کمک گرفته بشه ، ولز میگه من نمیشناسم و تا هویت اونو نشناسه قبولش نمیکنه.

کلا ربط خاصی نداره ، یه چیزی هست به اسم اسپین آف ، یه قسمت هایی از 2 فصل اینا همه جمع میشن ( کل این سریالای علمی تخیلی مثل سوپر گرل و افسانه ها و فلش و چند فیلم دیگه ) یه خط داستانی مجزا رو شروع میکنه که اصن بطور مستقیم به خود سریال ربطی نداره.

مثلا" یه قسمت درباره حمله فضایی ها بود که قسمت اولش میشد یکی از قسمت های سوپر گرل ، در ادامه مثلا" میشد قسمت 18 فلش ( ادامه همون خط داستانی ) بعد قسمت سومش میشد قسمت 19 ارو ، در کل گمونم نکنم ربطی به هم داشته باشن و من که مثلا فلش رو دنبال میکنم ، مثلا هر فصلش 23 قسمته ، فقط 22 قسمت مربوط به سریاله و 1 قسمت دیگه مشترک با مابقی سریالاست.

فصل 3 کدوم سریال رو شروع کردین ؟ فلش ؟

راستی اون فلیستی پست مزبور همون رفیق ارو هست دیگه ؟ کلا 4-5 بار تو این سریال فلش اومده و سیسکو هم ازش خوشش اومده هر چند قرار شده که سیسکو با یکی دیگه نامزد کنه

بهامین چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 21:41 http://notbookman.blogsky.com

خدا قوت
موفق باشین

من ناراحت نمیشم

اکی - تشکرات بسیار

بهامین چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 21:19 http://notbookman.blogsky.com

ممنون بابت حضورتون
ممنون لطف دارین به من


چالش بی نظیره
چندباری چالش دعوت شدم و شرکت کردم
چرا که نه حتما شرکت میکنم


راستی هرتعداد کامنتی که دوست دارید بفرستید
دلیلی بر ناراحتی نداره
واینکه ممنون یادداشت های من را می خونید

اکی پس - عالیه

والا از این جهت پرسیدم رفتم میه وبی 3 تا کامنت سوال و جواب رفتم گمونم مدیر وب ناراحت شد دیگه دنبال نکردمش

بخاطر همین میپرسم من بعد که اگه کسی ناراحت بشه من فقط یه کامنت کوچولو بذارم و یا اصن نذارم

حالا بهر صورت - الان دارم پیوندها و صفحات و تر تمیز میکنم

بهامین چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 11:32 http://notbookman.blogsky.com

سلام
آفرین چه خورشت خوش رنگ و لعابی
مطمئنا خوشمزه ام هست ‌.واقعا آفرین.
خیلی خوبه.



گاهی فِلش بک به گذشته و مرور خاطراتش بینهایت قشنگه .
چالش انشا ،ایده جالبی بوده.

بهامین عزیز ، اسمتون واقعا زیباست
از ادمای با انگیزه ، فعال و انرژی مثبتی خوشم میاد ، بدون تعارف جزئ همین دسته هستی
وبتونو من بعد دنبال میکنم ،

درسته ، یاداوری گذشته های خوب با خاطرات تلائیش فوق العادست

دوستان قدیمی من میدونن که من 2 سال یه بار یه چالش میذارم ، چالش انگیزشی بذارم ، شرکت میکنید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد