ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

از کشتی نوح (ع) تا مکه

سلام ": )


بچه ها یه چیز جالب میخوام بگم ، شاید شنیده باشید ، شاید هم نه ، اما اگر نشنیدید لطفا" اگر رو سیستمتون گوگل ارث ندارید ، اونو نصب کنید ( از اینجا دانلود کنید ، بعد از نصب برای ورود به برنامه ،  از شما USER NAME و LICENSE که خواست ، ایملتون میشه یوزر نیم ، لایسنس هم خود کلمه GEPFREE  )


بریم سر اصل مطلب ": )


 

 اول بریم سر مختصات کشتی نوح (ع) در ترکیه



مشخصات جغرافیایی کشتی نوح (ع):

39 26 25.78N 44 14 05.44E


کافیه این مشخصات رو در قسمت سرچ  برنامه (1)وارد کنید.

از قسمت (2) اون مکان رو نشانه گذاری کنید و یه خط راست از نوک کشتی تا خود خانه کعبه با ابزار (3) بکشید :









مشخصات خانه کعبه :

21 25 19.51N 39 49 32.27E


>> متاسفانه هر جور نوشتم مشخصات رو تو نمایش چپکی نشون داده میشه ولی اگه اون مشخصات رو کپی کنید و یااین فایل نت پد رو دانلود کنید و از اونجا مشخصاتو کپی کنید شما رو راست میاره سر اون مختصات جغرافیایی.


خیلی خیلی عجیبه که نوک دماغه کشتی نوح (ع) به سمت خانه کعبه هست!


============================

+بزودی کامنتها رو تایید میکنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 9 تیر 1402 ساعت 00:49

متاسفانه دروغ از اب دراومد. خط رو اشتباه ترسیم کردی.

چطور خودت تست کردی؟
من که خط کشیدم راست در اومد ": )

کاکتوس چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 15:20

جالب بود

چه جالب..شما خیلی باهوشی.باید بگی اینو ثبت کنن.کاش قسمت کشتیو هم میزاشتی.یعنی عکس آخرت نتیجه رو میداد.منم دان نکردم میترسم بلد نباشم باهاش کار کنم

نه ، اینطوری هم نیست

قسمت کشتی؟ متوجه نشدم

چرا؟خیلی باحاله که!

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 17:29

خویه که خوبی
التماس دعا

محتاجم به دعا ": )

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 16:36

آمپاس یه چی تو مایه های همون هنگ خودمونه

خوبی امیر ؟
اوضاع چطوره ؟

عجب!

خوبم ": )

فافی یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:24

چرا اینقدر عجیبه ؟ من دلیلش رو درک نمیکنم


منم مثل شما فافی جان
گفتم که خیلی عجیبه

سپیده 21 یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 14:53

عـــــــــــه چه باحاله این
دان نکردم ولی همینجوری ام که شما عکسارو گذاشتی میشه دید
خیلی جالبه
رسما رفتم تو آمپاس

برای منم خیلییییییییییییییییییی عجیب بود!


آمپاس چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد