ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

عضویت برای اهدا

امشب با مامان بابا راجع به اهدای عضو صحبت کردم  ، بعدا مامان گفت چرا ادم رو آزرده خاطر میکنی ؟؟؟ 


البته حق با اوناست و قطعا"    خیلی سخته که اولا" مرگ بچه شون رو ببینن و تازه باهاش درباره   اهدای عضو ، صحبت کنن اما  سعی کردم هی بگم که بالاخره ادم بعد 3000 سال باید میدون رو به جوونها بده دیگه ، مامان میگفت چرا داری آرزوهامو سرکوب میکنی؟ گفتم نه عزیزم تازه قراره مامان داماد بشی و کلی شب عروسی برقصیم



آهنگ شاباش میثم خداوردی


عاشق این آهنگه شدم از همه چی میخونه و کاملا برای حرکات شادی گونه در عروسی و جشن ها مناسبه !!! ولی نسخه با کیفیت اون رو از این سایته می تونید دانلود کنید .( اینجا )


یه  آهنگ اختصاصی رو هم چند بار گذاشتم گوش کنه تا حال و هوا عوض بشه ، البته بعد که رضایت نسبی دادن ، ثبت نام کردم تو همون سایت اهدا ( اینجا ) ثبت نامش هم اینطوریه که سمت راست بالا نوشته ورود ، اطلاعات رو کم کم بهش میدید و در نهایت تایید می کنید.




خدای خوبم ، بهترینم و کسی که همیشه همراهم بودی ، میدونم که یک روز مرگ رو تجربه میکنم و شاید اون روز ، راه برگشتی برای بازگشت به دنیا  نداشته باشم ، اما دیگه خیالم راحته و پیش خودتم و زندگی بزرگترین نعمتیه که بهم دادی و منم دوست دارم چیزی رو که به من دادی ، بعد از خودم ،  به دیگران هدیه کنم . لاو یو عزیزم