ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

جستجوی کتاب های چاپ شده و پیدا کردن یک کتاب خاص!

همیشه همه ی ما شده که دنبال کتاب بخصوصی بگردیم اما کتابهای فنی مهندسی بگیر تا رمان و داستان و ... ، وقتی تو مسیر سرچ کتاب می افتیم با کتابفروشی ها و واسطه هایی بر میخوریم که کتاب مورد نظر شما رو از زیر سنگ هم که شده پیدا میکنن و براتون میارن منتها هزینه اش رو هم میگیرن.


من خیلی شده دنبال کتاب خاصی بگردم و حالا این کتاب خاص یا معمولا یک انتشارات خاص که کتابهای فنی مهندسی چاپ میکرده میرفتم سراغش یا اینکه نه ؛ میرفتم تو فروشگاه آنلاین یه کتابفروشی ، عبارت و اسم کتاب رو میزدم ، پیداش که میکردم بعدا میرفتم سراغ انتشارات مربوطه چون بعضی از انتشاراتی ها اصن کسی نمیشناسه اونها رو


6 تا سایت برای سرچ آنلاین کتاب به شما معرفی میکنم که 4  تا ی ابتدایی ،  عالی هستن :


1.سایت ایران بای بوک 

2.سایت کتاب دات آی آر ( * با قابلیت نمایش فهرست یا بخشی از کتاب بصورت pdf )

3.شبکه جامع کتاب گیسوم

4.مهرگان بوک


5.;ketab.org.ir

6.آدینه بوک


این چند  تا سایت برای سرچ آنلاین کتاب در هر زمینه ای .



اما بر اساس انتشارات و کتاب های فنی مهندسی هم چند تا سایت و انتشارات فوق العاده وجود داره که به ترتیب لیست شده و امیدوارم با مراجعه به اونها بتونید کتابی که میخواین رو تهیه کنید :


1.انتشارات پندار پارس

2.انتشارات ناقوس

3.انتشارات کیان

4.انتشارات الیاس

5.انتشارات دیباگران تهران

6.انتشارات نص

7.انتشارات کلید

8.انتشارات سیمای دانش 


9.سرچ کتاب در سایت ارشدان

نظرات 4 + ارسال نظر
آرمان_رشت سه‌شنبه 28 تیر 1401 ساعت 21:26

سلام من رشت هستم و دنبال کتاب تغذیه برای فوتبال میگردم هرجا میرم حتی تو تهرام هم پیدا نکردم.
ترجمه کیوان مرادی

سلام ، در این مورد اطلاعی ندارم راستش که بتونم کمک کنم.

مهدی چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت 02:59

دنبال کتاب داستان بچگیمم یک پسر رفیق باز بود که بعد فوت پدر همه داراییشو رفیقاش بردن و دیگه بهش محل نمیدادن

سلام.نمیدونم راستش

سپیده بانو جزینی سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 13:55

سلام وقت بخیر یه سوال داشتم. جایی رو میشناسید که بتونم کتاب های قدیمی رو هم پیدا کنم؟ منظورم کتاب های دهه هفتاد هست. و اینکه جایی هست بشه بر اساس حروفچینی مثلا اسم یه حروفچینی رو بدونیم بخوایم کتاب های چاپ شده از اون جا رو پیدا کنیم جایی هست که اینطوری باشه؟

سلام
کار نشد نداره ، اگه جای شما باشم ، 2 تا راه حل جلوی پامه

1.برم توی فیس بوک و اون پیج هایی که حالت کتابخونه دارن و طرف پست میذاره که اگه دنبال کتاب خاصی هستی بهم بگو برات بذارم ، شایدم سایتی براش باشه نمیدونم اما من توی فیس بوک دیدم.

2.بری انقلاب ، اون کتاب فروش هایی که کنار خیابون بساط میکنن و کتاب های قدیمی دارن ، از اونا بپرسین که چطور کتاب مد نظرتونو پیدا کنید.

3.بعضی از کتاب فروش های انقلاب هستن که در ظاهر کتاب دست 2 خرید و فروش میکنن اما سفارش برای پیدا کردن کتاب هم قبول میکنن

---------------
در مورد حروف چینی و اینا من اطلاعی ندارم ولی خب میدونم بعضی کتاب ها به دلایلی شاید دیگه نسخه چاپیشون در دسترس نباشه اما pdf شده اش باید توی اینترنت پیدا بشه ، اونم نه سرچ الکی که سر از سایت های فیک در بیارین ، برین تو کتابخونه های انلاین و فیس بوک و اینجور جاها ، احتمالا بتونید کتاب مدنظرتون رو پیدا کنید.

موفق باشید.

بهامین پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 13:39

ممنوووووونم:
بابت معرفیه این همه سایت های خوب

خواهش میکنم
میدونی من این راه رو رفتم و سایت های کار راه انداز رو معرفی کردم فقط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد