ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اطلاعیه مهم بلاگ اسکای در مورد ویرایش قالب ( کدهای جاوا وبگذر و پخش موسیقی )


 اطلاعیه مهم در مورد ویرایش قالب



کاربران گرامی احتراما به اطلاع میرسانیم با توجه به اخطارهای مکرر شرکت گوگل در استفاده کدهای مخرب برخی از کاربران در قالب وبلاگ ها و همچنین ساختار غیر استاندارد بسیاری از قالب ها که علاوه براینکه باعث عدم هماهنگی لازم با دستگاه های موبایل و تبلت شده است همچنین باعث رنکینک ضعیف این صفحات در سرچ انجین گوگل شده است. در همین خصوص به منظور تمرکز بر محتوای خوب کاربران بلاگ اسکای و امکان استفاده این محتوا در موبایل و تبلت و دسترسی بهتر گوگل به این صفحات بر آن شدیم تا سروری جدید قالب وبلاگ بلاگ اسکای را معرفی کرده که در آن با حذف امکان ویرایش قالب با ابزارهای بسیار ساده امکان شخصی سازی قالب ها را در اختیار کاربران محترم بلاگ اسکای قرار داده ایم. امیدواریم این سرویس جدید گام مهمی در تمرکز و دسترسی مخاطبان شما به محتوای وبلاگتان را فراهم آورد.



پاسخ پشتیبان بلاگ اسکای به ایمیل ارسالی من


تصویر عکس ( کلیک) 


جوابشون همون متنی هست که در بالا گذاشتم.ولی من هنوز نفهمیدم ، خب اصن قالب با شما ، کد وبگذر و اون یکی مورد هم پَر؟؟؟ 



متن پاسخ  ایمیل ارسالی من به پشتیبانی بلاگ اسکای ( بعد از نوشتن این پست و جواب اونها )


وقت بخیر و خسته نباشید . ممنون از این اطلاع رسانی شما

اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که سرویس بلاگفا و بیان ( دات بلاگ دات آی آر ) هر جفتشون همچنان میشه تو کد قالب وبلاگ دست برد و مواردی که شما مطرح کردید در اونجا همچنان وجود داره . اما طبق توضییحات شما باشه ، این تغییر رو میشه به فال نیک گرفت . اما سوال من هنوز سر جاشه ، استفاده از کد وبگذر در آینده برای وبلاگ هامون قابل استفاده خواهد بود یا نه ؟ اصرار من بر استفاده از سرویس وبگذر بخاطر اینکه امار کاملی از بازدید ها به همراه آیپی ها میده و متاسفانه در قسمت آمار بلاگ اسکای ، تو بخش ورودی ها ، شاید لینک بازدید رو نشون بده اما همه شون فاقد آیپی هستند.


سرویس وبلاگ نویسی بیان ، بدون استفاده از کد وبگذر ، یه آمارگیر کامل داره که عکسش رو براتون میفرستم .همچنین از شما درخواست داشته باشم که حالا که دارید تغییراتی در بلاگ اسکای میدید ، لطفا قابلبت پشتیبان گیری از آرشیو رو بهش اضافه کنید. منتظر جواب شما در مورد بحث سرویس وبگذر و بخش امار هستم و جواب شما بصورت مستند در وبلاگم منتشر میشه و به اصلاع دوستان وبلاگیمون میرسه. ممنون از شما


وبلاگ من: https://mehrekhaterat.blogsky.com/

نظرات 12 + ارسال نظر
کبری حیدری پنج‌شنبه 9 تیر 1401 ساعت 07:35 https://eghareh.blogsky.com/1401/02/02/post-321/suk

هی بابا یه روزی منم یه وبلاگ نویس مطرح بودم اما بلاگ اسکای کثیف تررر زد توش

عجب ...

امیلی یکشنبه 15 فروردین 1400 ساعت 18:19

سلام عالی نوشتید چرا قالب حذف کرد خعلی قالب بلاگ اسکای دوست داشتم رویا شکلاتی سبز ابی ساده مخمل مرداب درسته می خواستند تبلیغات بگذارند دلایلشان مسخره است من که هستم اما امکانات عالی دارد وبلاگ توانستی ببندی نخوانند بلاگفا بلاگ ندارند لوکس بلاگ دزد نیلو بلاگ ناشناس

... یکشنبه 14 دی 1399 ساعت 09:49

یعنی حتی امکان درج تگ هم نیست؟

خب اگر می خواستید فقط تعویض قالب را می بستید مثل بلاگفا

سلام
من احساس میکنم شما منو با مدیر مسئول بلاگ اسکای اشتباه گرفتید ، دوست من ، من یه وبلاگ نویس هستم که بعد از این حرکت بلاگ اسکای ، اولا بهش اعتراض کردم که این چه کاریه ؟ که بهم جواب دادن و جوابشو توی یک پست گذاشتم و خودم به بیان مهاجرت کردم.

به نظرم دلایل عنوان شده خیلی مسخرست و هدفشون از اول هم این بود که میخوان تبلیغات بذارن ، امارگیرشون هم تو سرشون بخوره که نذاشتن وبگذر بمونه در حالی که واقعا وبگذر عالیه

اینها رو به خودشون ایمیل بدید

افتخاری دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 16:41 http://mahjanshop.ir

اهان ممنون

majid دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 01:05 http://you-web.loxblog.com/

من پیام فرستادم به مدیر بلاگ اسکای ولی فکر نکنم جواب بده گفتم بهش وایریش قالب فعال کنه
سئو اش هم نسبت به سیستم های دیگه ضعیف شده باید بگیم درخواست بدیم فعال کنه شما هم پیگیر باشید.

majid چهارشنبه 27 شهریور 1398 ساعت 01:43

سلام
رز بلاگ - لوگس بلاگ - نیلو بلاگ این ها که معرفی کردم خوبن می توانید قالب های رو ویرایش کنید و سئو بالای هم دارن می تونید کدهای تبلیغات پاپ آپ هم بزارید امکانات زیادی دارن.
بلاگ اسکای رو رها کنید خراب کرد خودش رو گند زد .
بلاگ اسکای فکر کرده مردم نمی فهمن این همه سرویس وبلاگ دهی است چرا گوگل به تو اخطار فرستاده . طمع کار شدی دادش

majid پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 14:16

به کاربرات احترام بزار و گرنه توی ایران سیستم وبلاگ دهی زیاد هستش .

مجید پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 14:05

سلام
بلاگ اسکای با ب روز رسانی گنده زدی

هموطن عزیز با عرض سلام

بنده هم مواردی رو از طریق ایمیل به پشتیبانی بلاگ اسکای اطلاع دادم. متاسفانه برای اکثر ایمیل ها متن یکسانی رو ارسال کردند (همان متن بخش ویرایش قالب) که در خصوص خودم، پاسخ هیچکدام از سوالاتم نبود.

از روز نخست وبلاگ نویسی ام در بلاگ اسکای، شرح کاملی از سابقه وبلاگ نویسی ام را برای ایشان ارسال کردم و با اشاره به آنچه در طول 11 سال وبلاگ نویسی بر سر من آمده از ایشان خواستم تا شرایط موجود را درک کنند و حداقل مشکلی برای وبلاگنویسان ایجاد نکنند (لا اقل اگر کاری نمی کنند به نفع ما)

منتهی به اینجا کشید.

حتی دیگر نمی توانیم به صورت دستی مطالب را در گوگل ایندکس کنیم

حتی دیگر نمی توانیم قالب دو ستونه انتخاب کنیم

دیگر از آمارگیر خبری نیست

نصف صفحه را تبلیغات اشغال کرده

ایمیل پشتیبانی جواب سربالا می دهد

وبلاگ ادمین بلاگ اسکای به روز نمی شود

وبلاگ های اسپم بسیار زیاد شده

ویرایشگر مطلب قات می زند

و...

راستش می توان با امکانات ناچیز بلاگ اسکای کنار آمد ولی ایرادات ذاتی و سیستمی اش بدجوری روی مُخ است!

اینم آدرس من در بلاگ بیان
www.khodrofanni.blog.ir

سلام
به نظر من این تغییرات اخیرش فقط برا بحث تبلیغات خودش بوده که کار خودش راه بیفته و به قول خودش خیلی از بازدید تو تو مبایل هستن.و خواسته تو تبلغات خودش مشکلی نباشه وگرنه بلاگفا همچنان میشه کد استفاده کرد تو بلاگ هم میشه ، احیانا گوگل از اونها بخاطر استفاده از کد مخرب شکایت نکرده و این ها پیش گام شدن؟ گمونم داستان چیز دیگه ای باشه.

Sabireh شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 23:47 http://Yebargesabz.blogsky.com

چه عالی نوشتین و چه عالی که پبشنهاداتی جهت بهتر شدن بلاگ اسکای رو دادید

گمون نکنم براشون مهم باشه و اونا سیاست خودشون رو دارن
ضمن اینکو پیکو فایل و نماشا رو دارن

لبخند ماه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 23:01 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

بابا پیگیر
بلاگ اسکایی ها یکی مثل تو رو داشته باشن خیالشون راحته دیگه


ممنون از تعریف شما

بخواد اینطوری اذیت کنه ترجیح میدم برم بیان و از پیکو فایل و نماشا همچنان استفاده کنم

لبخند ماه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 18:31 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

پس کد وبگذر رو بیخیال شیم دیگه

ظاهرا جواب میدن ولی گمونم سوالمون در این مورد رو باید بصورت مستند بپرسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد