ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

16.برگشتمی!

سلام ،

امروز صبح بعد از چندین روز مرخصی دادنی به خودم ، برگشتمی که به علت نداشتن خواب کافی و باز شدن چشمان با چوب کبریت! کامنت هارو سر فرصت تایید و جواب میدم.


+خوبه ، حداقل وبمو عوض کردم و الان میدونم کیا هنوز حال و حوصلمو دارن 

نظرات 4 + ارسال نظر
فافی یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 23:10

به سلامتی

سلامت باشی خانم!

سپیده 21 یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 17:55

آخیــــــش چقد خوبه یکی از دوستات برمیگرده از جایی
خوش گذشت ؟
پست سفر نمیذاری؟

پست سفرو؟ چشم!انشالله بزودی

+اره خوب بود ": )

پرستش یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 16:07 http://khoda15.blogsky.com/

باسلام دوست عزیز ...واقعیتش هیچ کدوم از راهنمایاتونو نفهمیدم اگه میشه واضح توضیح بدید!

الان میام

ماهی سیاه کوچولو یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 10:50 http://1nicegirl8.blogsky.com/

سلام
رسیدن بخیر
دلم یه مسافرت توپ میخاد ولی کسی پایه نیست

عه!چه بد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد