ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

مکتب الشامله!

من توی 2 تا وبلاگ سابقم نکات ومقالاتی نوشتم در خصوص تحقیق مذاهب و مسیحیت و مهدویت الان همه پخش و پلان یا اصن نیستن ، با ید همه رو متمرکزشون کنم یه جا.


فقط یه نکته بگم ، یه نرم افزاری هست به اسم مکتب الشامله که همه کتب اهل سنت رو داره و میتونید از این لینک دانلودش کنید.

2 گیگ هست برا من که دو روز طول کشید!


لینک مستقیم


دانلود 2


دانلود 3


آموزش کار با نرم افزار مکتب الشامله!

نظرات 2 + ارسال نظر
موسیقیدان جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 09:28

مرسیتم رفیق .. اومدی تو کارِ وب دوباره؟ ایــــــــــــول .. ژیسلا و نابغه هم دوباره شروع کردن .. گیسو و آقا معلم و زمستون و غزال هم ک هستن .. خدا رو شکر یه نمه زیاد شدیم بازم .. چشمِ حسود کور شه الهی :))

آره!هیچ جا وب نمیشه!

ایشالله!

امیر خان چه حالی داریا
خوش به حالت اینقدر دنبال علم و دینی
ولی یکمم زیادی افراطی هستی

نه یاشلی . اینقدر رو دست و دروغ شنیدم گفتم دیگه بسه.یادته فبلا" میگفتن نمیدونم قرانو باز کنید وسطش تار موی امام زمانه یا مثلا" فلان تاریخ عکس فلانی میفته روی ماه و چه چرندیات دیگه خوردمون دادن؟

بذا 2 مورددیگه هم بهت بگم تا قشنگ شرایط دستت بیاد .من کلاس پنجم بودم اونموقع ها یادته که یه نامه مینوشتن که اره فلانی فلان معصومو خواب دیده که شفا گرفته و گفته این نامه رو بنویس هر کی ننوشته رفته زیر تریلی؟یه همچین نامه نویسی هایی اونموقع خیلی مد بود یااصن نامه اومده بود که فلان کسک در مکه خواب دیده ااما زمان داره میاد و ال و بل.

البته منم همشومینوشتم!یه بار یه نامه اومد درباره شانس و اینا بعدش ما یه چایی گرفتیم توش طلا در اومد و حالا شوهر خالم رفت از همون چایی 10-12 تا گرفت هیچی دستشو نگرفت.

ببین میخوام بگم من اسیر دست کسای دیگه شدم و بازی خوردم.اونموقع امکانات نبود و این بلاها سرم اومد الان که اینهمه امکانات هست من چرا باید دوباره اسسیر دست رسانه ها بشم اونم تو شرایطی که صبح تا شب دروغ و راست رو به خورد ملت میدن؟دیگه یه جائی ادم باید ببینه راست چیه دروغ چیه.

همین چندوقت پیش بود مرتیکه بووووق- کارشناس شبکه وهابی کلمه - (ببین بد دهان نیستم ولی توام اگه اینو بشناسی صدتا بووق ناجورتر از من بهش میدی ) تو فیس بوکش عکس یه مسجدو گذاشته بود که اسامی 5 تن بود بعد گفت فلان مسجد تو مکه یا مدینه که اینمهمه شیعه ها میگن اینا ضد اهل بیتنو اینا دروغه.همین چند روز پیش خبری رو دیدم کهمسجد ایاصوفیه ترکیه قراره تو ایام ماه رمضان برنامه قرائت قران داشته باشه و دقیقا" همون عکس ها رو از داخلش از نماهای مختلفش گذاشته بودن.

تا کی قراره هی بشنوم و باور کنم؟باید از یهجائی شروع کرد دیگه . من وقت میذارم زرت و پرت زیادی کرد ( ببخشید البته ) از حدیث ها ومنابع رسمی جوابشونو میدم دیگه نمیخوام اسیر این مسخره بازیا بشمو بشم الت دست ملت اگه ایرانی نیستی اینکارو بکن اگه ایرانی نیستی اونکارو بکن.

اگه بهت بگم بین دین و جامعه و اخلاق و شرایط محبوس شدم بهت دروغ نگفتم.اما نه خیلی هم افراطی نیستم بعضی جاها چرا ولی نه اونقدر.

ببخش منو طولانی شد کامنتم ولی باور کن بعضی دروغها ادمو به جاهای خطرناک و بدی میکشونه که ادم رو نسبت به یه سری چیزها واقعا" بدبین میکنه . بازم عذر خواهی میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد