ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

emu بود!

یادتونه پست باغ پرندگان رو ؟ آخرش یه عکس گذاشتم و گفتم چون اون هم تو قسمت شترمرغ ها بود ولی قیافش فرق میکرد ، اونم به نظرتون شترمرغه یا نه ؟



سایز اصلی عکس


اسم اون حیونه emu بود که یک شتر مرغ بومی استرالیایی هست! ( ویکی پدیا


سایز اصلی عکس


ویدیوهای emu




emu - part 1




emu - part 2

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 20 آبان 1396 ساعت 22:10

اهان یادم رفت بگم ببخشید
این نوع را نمی دونم اما فکر کنم داشته باشه باغ پرندگان
من خیلی وقته نرفتم.
باید بعد از خواهری بپرسم بهتون اطلاع می دم :)

اینقدر درگیر درس و کتاب نشین ، یه 3 ساعت استارحت بدین به خودتون برین کمی انرژی ها ی منفی و خستگیتونو اونجور جاها در کنید!

ممنونم میشم!

بهامین شنبه 20 آبان 1396 ساعت 21:51

بله باغ پرندگان داریم .من خیلی وقته نرفتم.اما اتفاقا خواهرم با همسرش و فندق دیروز رفته بودن باغ پرندگان.
فندق تلفنی بهم توضیح میداد میگفت خاله اینقدررررر پرنده بود.
تشریف بیارید :)

خیلی دوست دارم بیام و خواهم اومد

بهامین شنبه 20 آبان 1396 ساعت 17:49 http://notbookman.blogsky.com/

ممنون بابت اطلاعات مفید

شما از این پرنده ها تو باغ پرندگان شهرتون دارین ؟ این سری دوست دارم بیام باغ پرندگان شهر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد