ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

مهاجرت از بلاگ اسکای به بیان

بدون شک ، آرشیو هر وبلاگ نویس ، از مهم ترین داشته ها ی بلاگر هست و دوست نداره که سر تغییرات و ندانم کاری ها ادمین های وبلاگ ها از بین بره مثل همون اتفاقی که تو بلاگفا افتاد   ( اینجا )    و با اذیت و آزارهای اخیر بلاگ اسکای ، مهاجرت میتونه یکی از گزینه ها برای بررسی باشه 


امروز که سراغ نرم افزار های مهاجرت به بیان رفتم متوجه شدم که متاسفانه تا این لحظه یعنی 4 مرداد 1398 امکان انتقال ارشیو به بیان نیست . چرا؟

بلاگ اسکای حتی یه گزینه بک آپ ساده هم نداره!!!


تصویر 1 : تو سایت هایی که برای مهاجرت ازش پشتیانی صورت میگیره اسم بلاگ اسکای نیست.



لینک راهنمای نرم افزار مهاجر 


مقایسه امکانات ورژن های مختلف نرم افزار مهاجر


لینک دانلود نرم افزار مهاجر



تصویر 3 : باید منتظر نسخه های بعدی این برنامه برای پشتیانی از بلاگ اسکای برای مهاجرت  به بیان بود.



نظرات 3 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 10:14 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام مجدد
این کاری که گفتی رو من باید انجام بدم یا کسانی که وارد وب میشوند و اون اخطار رو میبینند؟

برخلاف بلاگ اسکای که امنه ، بلاگفا امن نیست ، یعنی بلاگ اسکای https هست و ایرادش فقط بخاطر یه گواهینامه هست که معمولا این گواهینامه هر چند یکبار عوض میشه . مشکل الان فقط اینه که مرورگر به اون گواهینامه ایراد میگیره همین.

هرکسی که با وبلاگ شما یا وبلاگ های این تیپی ، حتی خودم ، مشکل دارم باید این کار رو بکنه.
این اخطار رو خیلی ها میبینن ، مثلا مرور گر من اخطار رو نشون میده اما دیگه جلوی نمایشش رو نمی گیره ( برای من yandex هست مرورگرم )

اما موزیلا فایرفاکس کلا هم نشون میده و هم جلوی نمایش وبلاگ رو میگیره . پس اون طرفی که خواننده وبلاگ هست و به وبلاگ شما اومده این کار رو انجام بده و توجیه باشه که ماجرا چیه .

لبخند ماه شنبه 5 مرداد 1398 ساعت 00:18 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

سلام..
آیا پیام مرا دارین؟
اجازه امیرخان؟!
دوستان نمیتونن وارد وب من بشن و ارور امنیتی میده.
شما این مشکل رو با ورود به وب من ندارین؟؟

سلام
مشکل بخاطر بحث CERTIFICATE هست
اینطوری حل میشه

https://www.shatel.ir/technical-support/knowledge-base/%D8%AA%D9%86%D8%B8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B1%DA%AF%D8%B1-mozilla-firefox/

با هر سایتی مشکل داشتم اونطوری حلش کردم.

مهربانو جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 17:19 http://baranbahari52.blogsky.com/

امیر جان فعلا اون پیغام رو تکرار نمی کنه ولی من هر لحظه دارم بیشتر وحشت می کنم که کل مطالبم با هم به فنا نره . بر بخونم ببینم درمورد بک اپ از کل مطالب چی پیدا کردی

کار کردن باهاش راحته ، منتها من از مرورگر روسی yandex استفاده میکنم و وقتی که بک آپ گرفتم ، تو نمایش قالب بک آپ با این مرورگر کمی قالبش به هم ریخته بود ولی تو موزیلا مشکلی نبود.

حتی عکس ها و فایل صوتی رو هم دانلود میکنه و چیز تر و تمیزی در میاره اما واقعا زمان بره. اما ارزشش رو داره . در زمان نوشتن این مطلب میخواستم یه راهنمایی هم در مورد کار با برنامه بذارم اما بلاگ اسکای سر ناسازگاری داشت و گفتم این مطلب رو بنویسیم و مابقیش باشه سر فرصت .

شما دانلودش کنید و شروع به بک اپ گرفتن کنید . مشکلی بود بپرسید ، در حدی که سوادم قد بده کمک میکنم.

مسیر بک آپ طبق آدرس پیشفرض میشه
c:\download\

و حجم بک آپ هم حدود 200 مگ یا بیشتر میشه.
-------------------------------------
وقتی برنامه رو نصب کردید و کرکش کردید ، روی تب home کلیک میکنیئ و بعدش هم project wizard

بعدش regular website


بعدش هم ادرس وبلاگتون رو میدید و عنوان و مکان ذخیره سازی
next رو که زدید ، اون تیک گزینه level limit رو بردارید
بقیه اش هم موارد پیش فرض و تموم.
یه یک ساعتی لبتاب یا کامپیوترتون رو بذارید به حال خودش تا کارش رو بکنه.

--------------------------------

فقط فک کنم این با اون وبلاگ یا پست های رمزی مشکل داره و ازشون بک آپی نمیگیره چون بهشون دسترسی نداره ، اینو حواستون بهش باشه.البته مطمئن نیستم ها ، باید چکشون کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد