ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

احضار - پارت 2 - دانسته ها و تجربیات شخصی ( ویرایش نهایی شد )

من حدود 8 قسمت از سریال احضار رو تو یوتیوب دیدم ولی خب بعضی سکانس هاش ترسناک بود زدم جلو ، از اونجا که خودم قبلا راجع به جن و ارتباط با جن تجربیات و مطالعاتی داشتم ، دوست دارم در این قسمت چیزهایی که می دونم رو بگم ، چیزهایی که میگم شاید مستقیم ربطی به خود سریال نداشته باشه اما بی ربط به موضوع سریال م نیست.




  ادامه مطلب ...

سریال احضار

بعد از دیدن فیلم zar  ، الان دارم سریال احضار رو میبینم البته اینم ترسناکه ، دروغ چرا ، تو ویکی پدیا داستانش رو خوندم اما اینکه واقعا داستان چیه رو تو قسمت سوم سریال میگه - اینجا 


 

ادامه مطلب ...

تجربه دیدن فیلم ZAR

دارم فیلم ZAR رو که یک فیلم ترسناک ایرانیه رو تو یوتیوب ( اینجا ) می بینم ولی چون نه اینکه ترسناکه برای کم کردن شدت ترس بصورت زیر می بینم




دقایق ترسناک :

تایم 22 : مرده می بینه که یکی کنار دستشوئی داره نگاه میکنه و این کمی میترسوندش 

تایم 26 : یه سکانسی بود که یه چیزی به سمت زنه رفت

تایم 34 : برقه خونه رفت ، شمع روشن کردن 


 

ادامه مطلب ...

( درختکاری اسفند 97 ) او میوه اش را خرید ، ما درختش را!!!

سلام.

امسال یعنی سال 1398 ، سالی بود که با نهال کاری به استقبال این سال در اسفند ماه رفتیم ، راستش خودم خیلی سر درنیاوردم که دقیقا چجوری شد که تصمیم به این کار گرفتم ، شاید میخواستم امسال متفاوت آغاز بشه و هدفم هم خرید یک نهال گردویی بود که گردوهاش خوشه ای بود یعنی مثلا مثل خوشه انگور همونجوری ، هر نهالش 35 تومن بود و گفتم چه جالب! خب من  یکی دو تا بگیرم تو باغمون بکارم.


متاسفانه اون نهالستانی که این نهال ها رو میفروخت ، حداقل سفارشش برای ارسال گمونم 10 تا نهال بود ، حالا من که 10 تا نمی خواستم گفتم چیکار کنیم چیکار نکنیم که بعد از مشورت با پدر و مادر ، اونا گفتن که خب پایین باغ ما خالیه چند تا دیگه هم بگیر ولی قبلش یه ندا به عمو و خاله  و دایی هام دادم چون اونا هم مثل ما باغدارن ...


 

ادامه مطلب ...

همه گزینه ها برای " حذف ازدواج" روی میز است!!! ( رمز : عدد سال )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

چطور باید "ازدواج سفید" کرد ؟؟؟ ( رمز : عدد سال )

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سطح های گفتگو با خدا فارغ از همه چیز

یه حدیث شنیده بودم از پیامبر که میگفت ایمان سلمان و ابوذر  تو یه سطح نیست و فرق میکنه ، الان به این نتیجه رسیدم که این میتونه از این باشه که سطح اگاهی فرق کنه و این سطح اگاهی هست که میتونه باعث تغییر سطح ایمان بشه. 


بعضا ادم گفتگو ها و برنامه هایی رو میبینه که اون طرف و مجری برنامه ، وراج نیست ، پخته است ، میدونه که چی داره میگه و به چیزی که داره میگه ایمان داره و به زبان ساده با توجه به مخاطبش ، روون مطلب رو می رسونه ، از این ادم ها خوشم میاد .


 به این فکر میکنم که یه همچین کسی با این دید و سطح بالا ، با خدا چه گپ و گفتی میتونه داشته باشه ...


مثلا خب طرف یه سختی ای کشیده بعد به یه جایی رسیده که زمان برده و حالا تو سطح عالی از نظر ماست ولی خودش میگه کمه بیشتر باید مطالعه کنم ، با توجه به اینکه ادم ها فانی هستند اما دانش و عشق همراهشون هست حتی در دنیای باقی ، بعد از دنیای فانی و رستاخیزی که هست و سرانجام ادم به جاودانگی میرسه ، اینها چه گپ و گفتی با خدا خواهند داشت اون ادم با سواد های پخته ....

کمپین آب هست ولی کم است ...

سلام ، دوست نداشتم این پست رو بنویسیم اما متاسفانه در ایامی که باید شاهد خوشحالی  و  جشن در ایام نوروز و سال جدید باشیم ، مملکت ما رو آب برده و یاد اون روزهایی می افتم که رامبد جوان تو خندوانه همش میگفت اب هست ولی کم است و همه جا رو باهاش پر کرده بودن ، اقای رامبد جوان یادتون که نرفته ؟؟؟ بعد از اون ، بانک سامان با ساختن تیزر های تبلیغاتی وارد کار شد و چقدر کار رسانه ای کردید ؟؟؟ یادتونه ؟؟؟اگه یادتون رفته من یادتون میارم و امیدوارم که این کار شما از سر دلسوزی بوده باشه و انشالله همین طور بوده باشه .



 بعدها مشخص شد پشت پرده  کمپین هایی مثل کمبود اب ، قصدشون  زدن امنیت غذایی کشور ایران به این بهانه که تولید گندم ، بخاطر مصرف بالای آب توجیه اقتصادی ندارد! و ظاهرا یادتون رفته بود که کشور ایران داشت دوران 30 ساله خشکسالی اش رو طی میکرد و این دوره رو به اتمام بود.


این پست طولانی میشه ولی من حرف دارم ، از اون نماینده مسئول بحرانی که سیل اومد گفته مردم خوشحال شدن و اون استانداری که موقع سیل رفته بود خارج و ...


 

ادامه مطلب ...

سال 1398 : سال خلق خواسته ها

میس جادوگر : 


همه به شما می گویند: سال خوبی داشته باشید، ولی من به شما می گویم 

" سال خوبی را برای خودتان خلق کنید "

به فکر آمدن روزهای خوب نباشید، آنها نخواهند آمد... به فکر ساختن باشید

روزهای خوب را باید ساخت...

آرزو می کنم بهترین معمار سال جدیدتان باشید

و تمام آرزوهایتان محقق شود 



هفت سین جادویی




این کلیپ در نماشا


این کلیپ در اینستا میس جادوگر