ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

توهین رائفی پور به برانکو

تو اینستا گاهی میشه مثلا بعضی کلیپ ها رو نگاه میکنم و داشتم میگشتم به یک پیجی که نوشته بود که توهین رائفی به  برانکو ( در توضیحات اضافه ؛ توهین به پرسپولیسی ها)  ،گفتش  یا برفض پرسپولیسی ها بیاین که چه خبر شده ، خدا ما رو مرگ بده ، اره همین طوری ناله و شیون ، حالا چی شده بود ؟ استاد رائفی گفته بود که آقای برانکو مالیاتش رو نداده و همین رو هوچی بازی دراورده چسبونده به همه چیز .

حالا من کلیپ رو بار اول نگاه کردم دیدم داره میگه مالیات نداده ، کامنت گذاشتم که خب اگه مالیات داده سندشو بذارید . دیدم نه اینها هرکی از رائفی حمایت کنه میزنن و یه سری ها که توهین ، بعد همینطوری سوال و جواب و من درباره شفافیت نوشتم که اگه الان شفاف بود قضیه مشخص میشد.


تا اینکه سرچ کردم که اقا این مالیات برانکو داستانش چیه ؟؟؟ ظاهرا اقای برانکو واقعا مشکل مالیاتی داشته اما اواخر سال 94 این رو حل میکنن 


اثبات : برانکو مشکل مالیاتی داشت!!!


1.سایت طرفداری به تاریخ 3 سال قبل که اشاره به مشکل مالیاتی برانکو میکنه  و میگه : " البته علت اصلی عدم بازگشت وی به ایران به دلیل  بدهی مالیاتی این مربی اهل کرواسی بود." ( اینجا )


2.بدهی مالیاتی برانکو 78 میلیون تومان ( اینجا )


3.حل مشکل مالیاتی برانکو ( اینجا )



اگه اون کلیپ رو دیدید ...


اگه اون کلیپ رو ببینید ، استاد میگه آقای برانکو مشکل مالیاتی دارن و اصن هم معلوم نیست اون تیکه ای که کات کردن برای کی بوده ، یعنی اصل  خبر درسته ، ببینید اصن استاد نمیگن که پرسپولیس ، میگه برانکو ، مشکل مالیاتی داره  ، همین ، این تیکه رو جدا کردن چسبوندن به پرسپولیس ، استاد توهین نکرده راست گفته و با اون حرکت اون مدعی پرسپولیسی به نظر میرسه که استاد راست گفته چون اگه دروغ بود ، اون شخص باید همون اسنادی که من گذاشتم رو میذاشت و میگفت اقای رائفی پور اگه مشکلی هم داشت تموم شد ولی چون بلاکم کرده ، اینا با امثال رائفی که درست و با مدرک حرف میزنن مشکل دارن و کلیپ هاشونو تقطیع و در جهت توهین به استاد انتشار میدن و نمی خوان که حرف استاد درست شنیده بشه.


سخنی با اقای مدعی طرفدار پرسپولیسی داغ


1.آقای پرسپولیسی داغی که ادعات میشه ، چرا دروغ میگی که رائفی داره توهین میکنه؟ رائفی درباره مالیات حرف میزنه.

2.آقای مثلا پرسپولیسی ، چرا وقتی برات مدارک بدهکاریش رو گذاشتم منو بلاک کردی؟ تو هدفت تخریب استاده 

3.آقای پرسپولیسی ، تو و امثال داره دارین بصورت هدف دار  سم پاشی و تشویش اذهان عمومی علیه استاد میکنید.


تو و امثال تو از این میترسن که بوی دروغهات در بیاد ، بخاطر همین در برابر اسناد و لینک هایی که گذاشتم و آچمز شدی ، بخاطر اینکه ملت نفهمن ذاتت چیه ، من رو بلاک اند ریپورت کردی ، بکن ولی ماه که همیشه پشت ابر نمی مونه و هر زمان بحثش افتاد این کلیپ رو دیدم مطمئن باش میگم یه سری ها هستن روی برانکو اسکی میرن و گمون نمیکنم برانکو اصن برات مهم باشه ( چون نوشتی هر چی برانکو بگه ) اینم نتیجه نگیره زیر آب اینم میزنی ، تو و امثال تو مخالف شفافیت هستین و دارین افکار عمومی رو سمپاشی میکنید.


تو فک کردی که مثلا کلیپ های انتقاد رائفی درباره مهدی کیا که 2 دقیقست بکنی 45 ثانیه و انتشارش بدی ، ملت همه رائفی رو هوو میکنن؟؟؟ نه عزیزم با اینکارت هستن کسایی که اصل کلیپ رو نشون بدن و تو امثال تو رو هوووووووووووووووووووووو کنن.


فرق تو و امثال تو با رائفی پور


1. استاد با سند و مدرک حرف میزنه و رفرنس میده و انتقاد میکنه 

2.تو و امثال تو از 3 ساعت سخنرانی 45 ثانیه رو کات میکنید و پخش میکنید که استاد رو خراب کنید اما عملا به مردم یاد میدین که هر چیزی رو سریع باور نکنن و باید اول و اخر حرف و اصل کلیپ رو دید.


راستی تو سایت ورزش 3 نوشته بود پرسپولیس سومه.مبارکش باشه ( اینجا )

نظر شما چیه؟

یکی از دوستان ، بخاطر یه کاری که دوست داره در آینده واردش بشه ، وارد یه گرایش خاص از ارشد میشه تا بعدا زمانی که فارغ التحصیل شد از اون دانش تو اون حوزه کاری استفاده کنه ( هدف اون دانش هست و نه مدرک ارشد ) ، از قضا تو یه دانشگاه دولتی قبول میشه اما اون چیزی که از اون رشته در ارشد داشت اون چیزی نبود که فکر میکرد.


تصمیم به انصراف میگیره اما قبلش به نظر دوستان و یکی دیگه از اساتید ، تماس میگیره با یه ادم که تو حوزه مد نظر دوست من ، صاحب نظر و جزئ هیئت علمی هست ، اون استاد میگه که برای چیزی که شما میخوای ، فلان سازمان یه دوره 6 ماهه میذاره و اگه فقط اون دانش رو میخوای خب بیا برو اونجا دنبال اون دانش خاص


من بهش گفتم که ببین تو برات چی مهمه؟ ارشد یا اون دانش؟؟؟  الان از اونجا نیای بیرون بعد بگی که چرا جلوم رو نگرفتین و اینا ؟؟؟ بهش گفتم تو برات چی مهمه ؟؟ ارشد یا اون دانش؟ با چشم باز درست انتخاب کن 6 سال بعد بهم نگی چرا جلوم رو نگرفتی ؟؟؟ چون از دانشگاه دولتی انصرا بده ظاهرا تا یه مدت نمی تونه دانشگاه دولتی بره. اما این نظرش اینه که من اون دانش رو برای کارم میخوام و نه مدرک ارشد رو که بذارم دم کوزه؟؟؟ من با 6 ماه به چیزی که میخوام برسم و دانشش رو کسب کنم و نه چیزی که 2 سال عمرم رو هدر بدم وتهش  هیچی؟؟؟


نظر شما چیه ؟؟؟؟

دامادی

عامو اون آهنگه کلی حرف داره برای گفتن ها! با دقت گوش کنید.




آهنگ شاباش میثم خداوردی


عاشق این آهنگه شدم از همه چی میخونه و کاملا برای حرکات شادی گونه در عروسی و جشن ها مناسبه !!! ولی نسخه با کیفیت اون رو از این سایته می تونید دانلود کنید .( اینجا )


به متن  شعر دقت کنید ...


این وظیفه خطیر با شما ولی میخوام بگم اصن دیگه برام مهم نیست بقیه چی میخوان پشت سر من و خانمم ( بخونید بانو ) بگن ،

 مهم اینه که ازدواج حق  ـه 


و همینطور  بسته مکالمه گرفتن برای مکالمات طولانی و اینا


پرویز و پونه - چراغ جادو! - اسنپ مارکت

عضویت برای اهدا

امشب با مامان بابا راجع به اهدای عضو صحبت کردم  ، بعدا مامان گفت چرا ادم رو آزرده خاطر میکنی ؟؟؟ 


البته حق با اوناست و قطعا"    خیلی سخته که اولا" مرگ بچه شون رو ببینن و تازه باهاش درباره   اهدای عضو ، صحبت کنن اما  سعی کردم هی بگم که بالاخره ادم بعد 3000 سال باید میدون رو به جوونها بده دیگه ، مامان میگفت چرا داری آرزوهامو سرکوب میکنی؟ گفتم نه عزیزم تازه قراره مامان داماد بشی و کلی شب عروسی برقصیم



آهنگ شاباش میثم خداوردی


عاشق این آهنگه شدم از همه چی میخونه و کاملا برای حرکات شادی گونه در عروسی و جشن ها مناسبه !!! ولی نسخه با کیفیت اون رو از این سایته می تونید دانلود کنید .( اینجا )


یه  آهنگ اختصاصی رو هم چند بار گذاشتم گوش کنه تا حال و هوا عوض بشه ، البته بعد که رضایت نسبی دادن ، ثبت نام کردم تو همون سایت اهدا ( اینجا ) ثبت نامش هم اینطوریه که سمت راست بالا نوشته ورود ، اطلاعات رو کم کم بهش میدید و در نهایت تایید می کنید.




خدای خوبم ، بهترینم و کسی که همیشه همراهم بودی ، میدونم که یک روز مرگ رو تجربه میکنم و شاید اون روز ، راه برگشتی برای بازگشت به دنیا  نداشته باشم ، اما دیگه خیالم راحته و پیش خودتم و زندگی بزرگترین نعمتیه که بهم دادی و منم دوست دارم چیزی رو که به من دادی ، بعد از خودم ،  به دیگران هدیه کنم . لاو یو عزیزم   

در ادامه دانشگاه خواهری

در ادامه دانشگاه خواهری ، گفتم چند تا مطلب دیگه اضافه کنم که شاید براتون جالب باشه ...


  ادامه مطلب ...

من دیگه حرفی ندارم!

پسر دایی عزیز برای همسرجانشون استوری گذاشته که ...



این همونه که 3-4 ماه پیش عروسیش بود ها!!! سالگرد ازدواج یعنی سالگرد آشنایی یا سالگرد عقد یا سالگرد عروسی ؟؟؟ خود همین اصن باعث تشویش اذهان عمومیه ! عامو شما نمی دونید ما چه انتگرال 3 گانه ای سر این موضوع ازدواج داشتیم . خودش یه پستی میشه که من بنویسیم 3-4 نفر فقط نقدش میکنن که ای چی شده ، 3-4 نفر دیگه عنان از دست داده و مو کنان و جیغ زنان به سمت صحرا میدونن ...


+ آزی خانم و سرکار خانم عاطی خانم متاهل شده ای که شب چله ی پارسال عقدتون بود و امسال عروسیتون و من شما رو بلاک اند ریپورت کردم!!! از صمیم قلب میگم خوشبختیده بشین ، دو رو برشته کنجدی  میگن پسره از کودکی دنبالش بوده و عاطی خانم بنابرشهادت یک کامنت در اینستا موهاشونو سفید کرده!!! بعله ، با هم خوشبخت بشین 


من دیگه حرفی ندارم .

اهدای عضو ...

خب نوشتن درباره این موضوع خیلی سخته ، سختیش هم از این جهت که مثلا طرف ، حالا با دید مذهبی ، هم گناه کرده هم ثواب ، بعد که میره اونور ( همون لحظه ای که رشته زندگیش قطع میشه و چشم هاش باز میشه که چیکار کرده ) ممکنه بگه اوه خدای من! من فقط برگردم و جبران کنم و حالا هیچ راهی برای برگشت به زندگی نباشه یا مثلا فک کنه که اگه مثلا قلبش اهدا بشه دیگه اصلا همون 1 درصد امیدی هم که داشت نابود میشه و این افکار ، آدم رو در تصمیم گیری مردد میکنه.


سالها پیش برای مسابقه آپارات یه کلیپ درباره همین اهدای عضو ساخته شد ، به نظرم عالی بود ، تو اپارات و کانال خودم اپلودش کردم ، دیگه میذارمش تو همین کانال نماشا که قابل نمایش در پست وبلاگم باشه ... بگذریم که این کلیپ کمی احساسیه و اهدای عضو یعنی قطع تمام امیدهایی که ممکنه باشه و با اهدا از بین بره ، آدم هر چی بیشتر درباره این موضوع و شرایط اهدای عضو بدونه ، ترس کمتری داره و محکمتر تصمیم می گیره .




این کلیپ در نماشا



تو سایت اهدا ، این بخش دانستنی ها ، مطالعه بخش های مختلفش خیلی به ادم کمک میکنه ، البته اینم گفتن که اگه بیشتر خواستیم بدونیم یه سری مراسم ها هستن که میگیرن و میشه رفت و داخلشون شرکت کرد .


آدرس وب سایت اهدای عضو 


بخش سوالات متداول در سایت 


تو سایت که رفتید ، توی قسمت دانستنی ها کلیک کنید و حالا اونجا قسمت های مختلفی داره که میتونید مطالعه کنید.




در حاشیه و فیلم شناسی


3 تا فیلم برای حوزه مرگ و اهدا میشناسم که دوست دارم معرفیشون کنم .


1. فیلم Flatliners.2017  ( پست اختصاصی )


2. فیلم the eye 

نکته ی این فیلم ، درباره پیوند قرنیه چشم هست که اون طرفی که قرنیه میده ، یه جورایی مرگ و عزرائیل رو چند دقیقه زودتر میبینه و این خاصیت قرنیه به کسی که قرنیه بهش اهدا میشه هم این قابلیت رو داره و میتونه مرگ رو چند دقیقه زودتر ببینه . یه فیلم ایرانیه هم بود که درباره چشم برزخی بود ، اونم گمونم داستانش یه چیزی شبیه همین بود ولی تو این فیلم خارجیه بحث درباره قرنیه اهدایی هست .( سریال ایرانی آخرین گناه ) 



3. فصل نرگس 

این فیلم آخری رو من براش پستی ننوشتم و خیلی فیلمی نیست که از اول تا آخرش درباره اهدا صحبت کنن و شاید کل بخش هایی که درباره اهدا باشه حدود 20-30 دقیقه  باشه اما فیلم جالبیه ، هم درباره اون افرادی که اهدای عضو داشتن و زندگی بخشیدن و هم کلا" درباره این موضوع


خانم عسل بدیعی ، چهره ی معروف ای بودن که بعد از مرگ ، اهدای عضو داشتن .


یه چند تا چیز جالب


داشتم تو سوالات میخوندم چند تاش جالب بود :

1.کارت اهدای عضو داشته باشی ولی خانوادت راضی نباشن ، عضو اهدا نمیشه.

2.اعضای قابل اهدا چند تاست که ما مشخص میکنیم ولی باز در زمان خودش تست هاش رو میگیرن که اون عضو بدرد میخوره یا نه.



نظر شما درباره اهدای عضو چیه؟

به خدا ، حرف دل ما هم همینه!

عامو ، من تو اون پست دختر سیرجانیه گفته بودم که "اگه مجازات و اینکه کسی رو مجبور کنی بپره رو خارها اگه خوبه ، خب مجبورش کنید خودشم همین کارها رو بکنه " و واکنش متقابل ، حالا هم این کودکای کار کرمان که مجبور کردنشون گل و مشماش رو بخورن ، اقای شهردار اخراجش سر جاش ، ولی اون فرد رو  مجبورش کن گل و مشما گلم بخوره! نظر خانم شریفی مقدم و خیلی های دیگه هم همینه!!!



توئیتر خانم المیرا شریفی - گوینده شبکه خبر




دیگه هر روز باید از این کلیپ ها ببینیم دیگه ؟؟؟  4 نفر رو محکم وایسید دهنش رو صاف کنید دیگه کسی جرئت این کارها رو نداره.

در حواشی کامنت ها

می دونیم که اینستاگرام وقتی یه ویدیو خشونتی مثلا داخلش آپلود بشه تصویر رو بصورت زیر کاور میکنه 





تو یه پستی داشتم کامنت های ملت همیشه در صحنه رو در خصوص اتفاق اون دختره می خوندم که چند تا کامنت نظرم رو جذب کرد که میذارمش :


 

ادامه مطلب ...

جذب فالور به هر قیمتی!!!

راستش این قضیه دختر سیرجانیه خیلی من رو متاثر کرد و از دست اون پسره ناراحت بودم ، تو پست قبلی چند تا ادرس اینستا گذاشتم ولی به غیر از پیج دختره که مطمئن نیستم اون یکی پیج ها کلا فیک هستن ، کلی گشتم اینور اونور دیدم همین پیج های فیک برای همن شاخه و شونه میکشن و همین پیج دختره المیرا 6000 تا فالور داره ، پیجی که برا 1 روز قبله و کسی به این دقت نکرده بود!!! 




لینک این ویدیو در سایت نماشا


می دونستید نمونه این کارها و کلاه برداری ها رو در دنیای حقیق بهش چی میگن؟ مثلا یه سایت درست میکنن عین خود سایت بانک ولی با یک کاراکتر متفاوت ولی اینقدر شبیه سایت اصلیه که مو نمیزنه ، اینجور موقع ها 2 تا اتفاق میفته 


1.شما اطلاعات کاربری رو میزنید و رمز اول و رمز دوم و بعدش که میخواید وارد بشید سایت به شما ارور میده

2.شما وارد سایت میشید اما اون سایت یه سایت فیک بوده که به سایت اصلی لینک شده و از اطلاعات ای که شما وارد کردید یه کپی برداشته که سر فرصت بره اون حساب رو خالی کنه. 


نمونه این رو تو سایت های شرط بندی و قمار هم داریم ، مثلا 2 حالت داره ، یا سایت ها فیک سایت اصلی ان و منتظر اطلاعات حساب شمان تا خالیش کنن ، یا سایت اصلیه ولی ربات ها جوری باهاتون بازی میکنن که ببازین و در هر صورت بازنده این.


به این کار میگن فیشینگ ، حملات فیشینگ


----------------------------------------

پیشنهاد میکنم چند تا ویدیو که در یوتیوب هست رو ببینید در مورد همین سایت های قمار ، چطوری معرفی میکنن و چطوری سرش بعدش به هم میپرن و ...


1.تبلیغ پوکر ( معرفی به سایت برا کلاه برداری )

( تبلیغ سایت شرط بندی توسط وحید خزایی )


2.درگیری لفظی میلا حاتمی با وحید خزایی بخاطر سایت شرط بندی


3.لایو جنجالی و جالب امین فردین با وحید خزایی در خصوص کلاهبرداری سایت های شرطبندی

چیکار میکنی؟

- زندگی میکنم ....


---------------------------

+ ممنون از دوستانی که تو نظر سنجی شرکت کردن ، راستش بهش خیلی فک کردم که بهترین راه اموزش چی میتونه باشه به نظرم رویه ای که فیلم سرچینگ ( searching )  در نظر گرفته ، میشه با همون تکنیک کارهایی رو انجام داد . ازتون میخوام اون فیلم  رو ببینید و اگه دوست داشتید نظرات ارزشمند خودتون رو برام بنویسید.


پست مربوطه به فیلم searching