ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

مهاجرت به بیان ( پست ثابت )

پیرو پاسخ ارسالی پشتیبانی بلاگ اسکای که فرمودن همینه که هست! و سیاست های غلط برای وبلاگ  در پیش گرفتن ، ترجیح میدم به بیان مهاجرت کنم. اینجا رو با تمام خاطراتش ، دوست دارم . البته شاید نوشتن در بلاگ اسکای راحت تر باشه اما وقتی تغییرات اخیرش باعث میشه رو مخم راه بره ترجیحم همون بیان هست. بلاگ اسکایی ها ، اگه اهدافتون براتون مهم بود حداقل رضایت نسبی وبلاگ نویس ها رو هم در نظر می گرفتید.واقعا متاسفم که راهی رو دارید میرید که قبلا بلاگفا و پرشین بلاگ رفتن و اومدن چشممش رو درست کنن زدن کورش کردن.


بهر صورت ، آدرس جدید من با همون نام قبلی در بیان هست  ( کلیک )


www.mehrekhaterat.blog.ir



پی نوشت 1: اوایل تو بلاگفا بودم یعنی اوایل 90 و شاید مدتش خیلی کوتاه بود و بعدش اومدم پرشین بلاگ و بعدشم بلاگ اسکای .گاهی آدم باید سراغ فرصت های جدید بره ، دغدغه های خودم برام کافیه ، دیگه نمی خوام بلاگ اسکای رو مخم یورتمه بره . شاید کمتر بنویسم اونجا اما محیط دوست داشتنیش آدم رو نگه میداره .


پی نوشت 2 : امیدوارم کامنت های پر مهرتون رو در وبلاگ جدید هم ببینم.


پی نوشت 3 : اینجا برای مصارف شخصی بسته نمیشه و هر زمان بلاگ اسکای آدم شد شاید یک روز بهش برگشتم.

پاسخ پشتیبانی بلاگ اسکای به ایمیل ارسالی من

در طی مکاتباتی که با قسمت پشتیبانی بلاگ اسکای داشتم ، به تاریخ 5 مرداد براشون یه ایمیل ارسال کردم و متن پیام رو در این پست هم نوشته بودم ( اینجا)


متن پیام ارسالی


تصویر متن ایمیل ارسالی من  ( کلیک )


جواب بخش پشتیبانی


تصویر پاسخ پشتیبانی بلاگ اسکای ( کلیک )


متن پیام :


با سلام

کاربر گرامی سایت بلاگ اسکای دارای آمارگیر می باشد هر چند مانند دیگر آمارگیرها دارای مزایا و معایب می باشد ولی نیاز کاربر وبلاگ نویس را مرتفع می کند. همچنین با توجه به این که حدود85% بازدیدهای سرویس بلاگ اسکای از طریق موبایل می باشد عملا قرار دادن کد موزیک روی وبلاگ بی کاربرد خواهد بود چرا که با توجه به محدودیتی که بر روی موبایل ها در پخش موزیک قرار داده شده با باز شدن وبلاگ، موزیک پخش نخواهد شد.


 موفق باشید


Jul 31, 2019, 3:20 PM (3 days ago)



سلام.لطفا یادتون باشه ما داریم درباره وبلاگ صحبت میکنیم که نویسندگانش عمومشون یادداشت های شخصیشون رو منتشر میکنن  پس همچنان تشخیص استفاده از وبگذر یا کد موسیقی با نویسنده خود وبلاگ هست چون وبلاگ یه جای شخصیه و طبق امار خودتون اون 15 درصد از گوشی استفاده نمی کنن. با رویه ای که پیش گرفتید ، دوستانی که سالهاست تو حوزه وبلاگ نویسی فعالیت داشتن دارن میگن که متاسفانه انگار بلاگ اسکای برای از دست دادن دوستدارانش مسابقه گذاشته! با تغییرات اخیرتون از بین 10 دوست وبلاگ نویسی که سالها تو بلاگ اسکای بودن ، نصف بیشترشون  حالا تصمیم به مهاجرت به بلاگفا یا بیان کردن . به قول معروف نمیشه همه چیز رو با هم داشت . شما هم میخواین تبلیغات داشته باشید از اون طرف وبلاگ نویس ها رو مجبور به استفاده از قالب هایی میکنید که چندان جالب نیستن و بهمون میگید که وبگذر بدرد شما نمیخوره!!!فقط آمارگیر خود بلاگ اسکای کار راه اندازه؟؟؟؟  کی رو دارید گول میزنید؟؟ خودتون رو یا ما رو؟؟؟ که بعد از سالها وب نویسی میدونیم آیپی چیه و چطور خیلی جاها با وبگذر تونستیم کارهامون رو رفع رجوع کنیم؟؟؟ لطفا به مسیری نرید که بلاگفا و پرشین بلاگ قبل از شما رفتن . شبکه های اجتماعی همینطوریش فضای وبلاگ نویسی رو خراب کردن ، خواهشا شما دیگه بدترش نکنید.دنبال تبلیغات هستید باشید ولی به مخاطبینتون احترام بذارید و تغییرات مثبت داشته باشید. حرکت به سمت تغییرات مثبت خوبه اما حرکت به جهتی که باعث بشه وبلاگ نویس از فضای تحمیل شده خوشش نیاد چندان جالب نیست. من به شما از سر دلسوزی مطالبی رو گفتم اما صلاح کار خویش خسروان دانند.  موفق باشید.