ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

امشب

امشب بیدارم و میخوام که فیلم دانلود کنم و لیستش رو اماده کردم

اگه کسی فیلم یا سریال جذابی میشناسه که ترجیحا موضوعات انگیزشی باشه یا یه فیلم خوب که ارزش دیدن داشته باشه خوشحال میشم بهم معرفی کنه



نظرات 4 + ارسال نظر
علی دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 16:39 http://fitonia.ir

دمه شما گرم

کاکتوس چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 15:09

باید جالب باشن
یه پست اختصاص بدید به معرفی فیلما

خب میدونی من قبلا درباره معرفی فیلم های خوبی که دیدم پست های نوشتم که بهشون برچسب دادم

جدیدی ها رو هم که دیدم چشم براشون به پست می نویسم

https://mehrekhaterat.blogsky.com/tag/%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84

Sabireh چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 13:04 http://Yebargesabz.blogsky.com

فیلم شگفت انگیز رو دیدین؟
Wonder...
بنظر من ارزش بارها دیدن رو داره.. و خودم تا الان دوبار دیدمش..
امیدوارم دوست داشته باشیدش.. قبلش توی نت درباره اون میتونین سرچ بزنین و اگر دوس داشتینش ببینینش...

نه ندیدمش و گذاشتم تو لیست دانلود
ممنون بابت معرفی فیلم

کاکتوس چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 11:03

سلام
زندگی شگفت انگیز امیلی ...البته بیشتر درون گراها درکش میکنن
بوی خوش زن البته خودم ندیدم ولی خیلی تعریفشو شنیدم
چندتام هست الان یادم نیست
بعدا میفرستم اسماشونو

سلام
گذاشتمش تو لیست دانلود
ممنون بابت معرفی

من یه لیست 60 تایی آماده کردم که گمونم 40 تاش تو لیست idm هست و گذاشتم که اتوماتیک سر ساعت 2 تا 8 صبح دانلود بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد