ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

پارازیت بلاگ اسکای

بعد از ادا اصولهای مسخره بلاگ اسکای ، این مورد جدیدش دیگه قابل تحمل نیست ،

هر چند اونا میخوان پول دربیارن ولی مهم رضایت من مگه نیست ؟ علاقه مندی های منو میزنه خراب میکنه بعد واسه خودش پارازیت هم میندازه؟؟؟


بلاگ اسکای ، دیگه داری عصبانیم میکنی و داری کاری میکنی به مهاجرت به بیان بصورت جدی فکر کنم.یادت نره که اینجا یک وبلاگ شخصیه ، نه یک سایت پر بازدید.


نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 09:54 http://notbookman.blogsky.com

منم این موضوع واسم تحملش سخته

خب گمونم اونا حساب کتابشون جور در نیومده گفتن بیشتر تبلیغات کنن


اما گمونم یکم طول میکشه تا بهش عادت کنیم

Sabireh چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 13:01 http://Yebargesabz.blogsky.com

این پارازیت منم اذیت میکنه.‌.
ترجیح میدم دیگه ننویسم... فقط نوشته دوستان رو مطالعه کنم...
پس ادرستون رو حتما اگر جابجا شدین بهمون بدید.. چه شما چه دوستان دیگه.. خانم معلم که تا الان جابجا شدن...

من یه دفعه ای نمیرم ، اول شروع میکنم به مقایسه بلاگ اسکای با بیان بعد از مقدمه چینی میرم

چشم ، رفتنم نهایی شد خبرشو میدم

کاکتوس سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 22:12


مرسی بابت اطلاعات

چرا ناراحت؟ سلامت باشی همیشه و یک دنیا موفقیت و اتفاق های خوب پیش روت
سرت رو بالا بگیر دوست من

محمد سه‌شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 19:21 http://nkhl.ir

بیا یه سایت بزن خودتو راحت کن

سلام
به وبلاگم خوش اومدید و به شما خوشامد میگم
سایت هم خوبه ولی دردسرهای خودش رو داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد