ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

مهاجرت به بیان ( پست ثابت )

پیرو پاسخ ارسالی پشتیبانی بلاگ اسکای که فرمودن همینه که هست! و سیاست های غلط برای وبلاگ  در پیش گرفتن ، ترجیح میدم به بیان مهاجرت کنم. اینجا رو با تمام خاطراتش ، دوست دارم . البته شاید نوشتن در بلاگ اسکای راحت تر باشه اما وقتی تغییرات اخیرش باعث میشه رو مخم راه بره ترجیحم همون بیان هست. بلاگ اسکایی ها ، اگه اهدافتون براتون مهم بود حداقل رضایت نسبی وبلاگ نویس ها رو هم در نظر می گرفتید.واقعا متاسفم که راهی رو دارید میرید که قبلا بلاگفا و پرشین بلاگ رفتن و اومدن چشممش رو درست کنن زدن کورش کردن.


بهر صورت ، آدرس جدید من با همون نام قبلی در بیان هست  ( کلیک )


www.mehrekhaterat.blog.ir



پی نوشت 1: اوایل تو بلاگفا بودم یعنی اوایل 90 و شاید مدتش خیلی کوتاه بود و بعدش اومدم پرشین بلاگ و بعدشم بلاگ اسکای .گاهی آدم باید سراغ فرصت های جدید بره ، دغدغه های خودم برام کافیه ، دیگه نمی خوام بلاگ اسکای رو مخم یورتمه بره . شاید کمتر بنویسم اونجا اما محیط دوست داشتنیش آدم رو نگه میداره .


پی نوشت 2 : امیدوارم کامنت های پر مهرتون رو در وبلاگ جدید هم ببینم.


پی نوشت 3 : اینجا برای مصارف شخصی بسته نمیشه و هر زمان بلاگ اسکای آدم شد شاید یک روز بهش برگشتم.

نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 11:53 http://Www.labkhandemoon.blog.ir

منم همین سیاست رو در پیش گرفتم..
بیان رو دوست خواهید داشت..
هر دو جا منتشر کنید

نه ، این یک قلم رو نمی تونم داشته باشم که 2 جا یادداشت بذارم ، شاید برای یکی دو روز اول خوب باشم اما نه

الان دارم فکر میکنم خیلی وقت قبل باید به بیان مهاجرت میکردم ، حالا هم شاید خیلی دیر نشده باشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد