ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

اما گاهی

اما علی رغم تمام این حرفها ، خدا میگه تو تلاشت رو بکن ، هنوز کنارتم و هواتم دارم. بهم تکیه کن.

2 گانگی اخلاق و بی پروایی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اطلاعیه مهم بلاگ اسکای در مورد ویرایش قالب ( کدهای جاوا وبگذر و پخش موسیقی )


 اطلاعیه مهم در مورد ویرایش قالب



کاربران گرامی احتراما به اطلاع میرسانیم با توجه به اخطارهای مکرر شرکت گوگل در استفاده کدهای مخرب برخی از کاربران در قالب وبلاگ ها و همچنین ساختار غیر استاندارد بسیاری از قالب ها که علاوه براینکه باعث عدم هماهنگی لازم با دستگاه های موبایل و تبلت شده است همچنین باعث رنکینک ضعیف این صفحات در سرچ انجین گوگل شده است. در همین خصوص به منظور تمرکز بر محتوای خوب کاربران بلاگ اسکای و امکان استفاده این محتوا در موبایل و تبلت و دسترسی بهتر گوگل به این صفحات بر آن شدیم تا سروری جدید قالب وبلاگ بلاگ اسکای را معرفی کرده که در آن با حذف امکان ویرایش قالب با ابزارهای بسیار ساده امکان شخصی سازی قالب ها را در اختیار کاربران محترم بلاگ اسکای قرار داده ایم. امیدواریم این سرویس جدید گام مهمی در تمرکز و دسترسی مخاطبان شما به محتوای وبلاگتان را فراهم آورد.



پاسخ پشتیبان بلاگ اسکای به ایمیل ارسالی من


تصویر عکس ( کلیک) 


جوابشون همون متنی هست که در بالا گذاشتم.ولی من هنوز نفهمیدم ، خب اصن قالب با شما ، کد وبگذر و اون یکی مورد هم پَر؟؟؟ 



متن پاسخ  ایمیل ارسالی من به پشتیبانی بلاگ اسکای ( بعد از نوشتن این پست و جواب اونها )


وقت بخیر و خسته نباشید . ممنون از این اطلاع رسانی شما

اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که سرویس بلاگفا و بیان ( دات بلاگ دات آی آر ) هر جفتشون همچنان میشه تو کد قالب وبلاگ دست برد و مواردی که شما مطرح کردید در اونجا همچنان وجود داره . اما طبق توضییحات شما باشه ، این تغییر رو میشه به فال نیک گرفت . اما سوال من هنوز سر جاشه ، استفاده از کد وبگذر در آینده برای وبلاگ هامون قابل استفاده خواهد بود یا نه ؟ اصرار من بر استفاده از سرویس وبگذر بخاطر اینکه امار کاملی از بازدید ها به همراه آیپی ها میده و متاسفانه در قسمت آمار بلاگ اسکای ، تو بخش ورودی ها ، شاید لینک بازدید رو نشون بده اما همه شون فاقد آیپی هستند.


سرویس وبلاگ نویسی بیان ، بدون استفاده از کد وبگذر ، یه آمارگیر کامل داره که عکسش رو براتون میفرستم .همچنین از شما درخواست داشته باشم که حالا که دارید تغییراتی در بلاگ اسکای میدید ، لطفا قابلبت پشتیبان گیری از آرشیو رو بهش اضافه کنید. منتظر جواب شما در مورد بحث سرویس وبگذر و بخش امار هستم و جواب شما بصورت مستند در وبلاگم منتشر میشه و به اصلاع دوستان وبلاگیمون میرسه. ممنون از شما


وبلاگ من: https://mehrekhaterat.blogsky.com/