ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

مقایسه برخی قسمت های سرویس بلاگ اسکای با سرویس بیان

گمونم با این روند ، زمان پوست اندازی مجدد فرا رسیده اما قبل از اینکه من به بیان اسباب کشی کنم و اوجا بنویسم ، دوست دارم در چند مورد  ، سرویس بلاگ اسکای با بیان رو مقایسه کنم . محیط بیان یه محیط جدید هست که کمی با بلاگ اسکای فرق میکنه ، پس با من همراه باشید.


 

 

1. مقایسه نحوه ورود به بخش پنل مدیریت دربلاگ اسکای و بیان


 ما که بلاگ اسکایی هستیم میدونیم که روش دسترسی به پنل مدیریت در بلاگ اسکای چقدر راحته ... تو بیان هم خیلی سخت نیست




ولی تو بیان ... بعد از لاگین کردن ، باید "بلاگ" رو انتخاب و بعد از اون اگه چند تا وبلاگ ساختید ، وبلاگ مورد نظرتون رو انتخاب کنید تا بعد از اون به پنل مدیریت وبلاگ مورد نظر دسترسی پیدا کنید.








2.مقایسه بخش ارسال کامنت


تو بلاگ اسکای  شما نمیتونی مشخص کنی که این کامنت مثلا خصوصی هست ولی تو بیان  برای شما 2 حالت وجود داره ، یا عضو بیان هستید و اونجا وبلاگ دارید یا ندارید.


این تصویر ، عکس پنجره کامنت گذاشتن تو بلاگ اسکای هست که همه دیدیمش


حالت اول تو بیان اینه که شما عضو بیان نیستید و وبلاگی داخلش ندارید شما هم میتونید کامنت پابیلک بدید و هم اینکه مشخص کنید اون کامنت خصوصیه



حالت دوم اینه که شما تو بیان وبلاگ دارید و حالا که وبلاگ دارید جدا از اینکه مشخص کنید کامنت شما پابیلک باشه یا خصوصی میتونید تنظیمات دیگه ای مثل اسم کامنت گذاری ، ایمیلتون و ادرس وبلاگتون رو هم مشخص کنید که کدوم اطلاعات در اون کامنت درج بشه.




3.مقایسه بخش نمایش نظرات


تو بلاگ اسکای ، کافیه وارد پنل مدیریت و بعدش بخش نظرات بشیم تا کامنت ها رو ببینیم و بهش جواب بدیم ، البته لازم به توضیحه که همینطور میتونیم مشخص کنیم که بخش نظرات برای هر یادداشت چججوری باشه ،


اما بهر صورت تو بلاگ اسکای برای دیدن کامنت ، اولا که جلوی کلمه نظرات با رنگ قرمز نوشته که چند تا کامنت داریم و کافیه برای دیدن کامنت ها روش کلیک کنیم



اما تو بیان ، بالا و سمت چپ مینویسه که چند تا کامنت برامو اومده 



برای دیدن کامنت ها ، یا میشه روی همون نظرات کلیک کرد یا اینکه از سمت راست ، روی "ارتباط" کلیک کرد و مشخص کنیم که چه کامنت هایی رو ببینیم ...




چیزی که جالبه اینه که من تو بیان لاگین کردم و رفتم برای یکی از دوستانم کامنت گذاشتم حالا چه با اسم یا چه بصورت ناشناس ، مثلا اینجا رو ببینید ( کلیک )

همون کامنتی که من ارسال کردم رو تو صندوق پیام های ارسالیم تو بیان میتونم ببینم و متوجه بشم که مثلا ایا به اون کامنت جواب داده شده یا  نه؟؟؟








نظرات 9 + ارسال نظر
نیکان خادم چهارشنبه 16 اسفند 1402 ساعت 22:14 Https://www.nikan-computer.blog.ir

سلام ؛
به نظر من ، بلاگ بیان از نظر قا
لب های زیاد و امکانات بیشتر بهتره ؛
بلاگ بیان دامنه ی خوب دات بلاگ دان آی آر رو به شما میدهد ولی بلاگ اسکای ، از دامنه اش مشخص است که در بلاگ اسکای طراحی شده ؛
اما از نظر هاست ، بلاگ اسکای بهتر است.

یه پری جمعه 7 بهمن 1401 ساعت 14:28

سلام
این پست برای یه شروع جدید میتونه راهنمای خوبی باشه..
یادم بود یه همچین پستی قبلا نوشته بودین..

اما در مورد بلاگفا چی؟ چجوریه؟ اونجام مثل بلاگ اسکای راحت میشه پست گذاشت؟

سلام
توی بلاگفا؟ اره ، راحت میشه یادداشت گذاشت

بهزاد سه‌شنبه 15 آذر 1401 ساعت 07:50

بیان با صفحه نمایش گوشی هماهنگ نیست، مطالعه متن یک وبلاگ بیانی تو‌گوشی واقعا آزاردهنده است. همین کافیه که بلاگ اسکای رو ترک نکنیم

سلام
اینم حرفیه خب ": )

سجاد دوشنبه 30 تیر 1399 ساعت 16:34 https://pavanelectronic.com/

مرسی از اطلاعاتتون

سلام امیرجان

در مورد بلاگ صحبت ها بسیار هست، همانند دیگر سرویس ها. اگه به سابقه سرویس های وبلاگدهی نگاه کنیم یک سری موارد روشن خواهد شد.

همین بحث شماره موبایل گرفتن بیان از کاربران کمی برای من گنگ و نا مفهوم هست.

به هرحال منم یه وبلاگ ساختم تو بیان ولی علی رغم مشکلات بلاگ اسکای، احتمال اینکه وبلاگ بیان رو پاک کنم وجود داره.

مرسی بابت پست های خوبی که گذاشتی، ضمنا منم با مدیریت بلاگ اسکای مکاتباتی داشتم که چند روز دیگه در قالب پستی جداگانه منتشر می کنم. از همه راهنمایی هات ممنون و متشکرم

سلام.آره ، اما نمیشه فقط به سابقه نگاه کرد مثلا پرشین بلاگ یا بلاگفا یا حتی بلاگ اسکای ، در دوره هایی اینها بهتریم ها بودن اما چی شدن؟؟؟ بلاگفا بخاطر یک اشتباه باعث شد خیلی ها سر خورده بشن ، پرشین بلاگ شده شبیه اینستاگرام و بلاگ اسکای هم شده پر از تبلیغ

البته سرویس های دیگه ای هم هستن اما مهم ترین هاش شاید این 3 تا باشن و بیان هم تکلیفش مشخصه.
من نمیگم که شماره گرفتن بلاگ بده اما توجه داشته باشید که خدماتی داره میده مثل پیامک که اون یکی سرویس ها نمیدن و خدماتش تا بخشی رایگانه و مابقیش باید براش هزینه کرد مثل همون فضای اختصاصی

وبلاگ شما رو دیدم ، مطالب جالب ، فنی و تخصصی می نویسین که عالیه بخاطر همینم گفتم دائم نرین بیان ، آزمایشی بنویسید ولی به نظرم بحث تبلیغات تو تمام سرویس ها هست مثلا تو بلاگفا ، بالا گوشه سمت چپ و حالا هم بلاگ اسکای تبلیغات 6 تایی زیر پست ، مسلما براش درامد زا هست که این کار رو کرده و بدش نمی یاد که ازش چشم پوشی کنه .

خب بلاگ اسکای سومین سرویس وبلاگ نویسی خوب در دوران خودش بود و نمیگم بده ، علی رغم تمام اشکالات فعلیش ، به نظرم میشه به آینده امید داشت چون اینا دارن از تبلیغات پول در میارن شاید در آینده بخواد نواقصش رو برطرف کنه .منتها مسئولینشون هیچ جواب درست و حسابی به آدم نمیدن و این بده.

قبلا پرشین بلاگ هم مسابقه وبلاگ نویسی داشت و هم مسابقه و هم بخش اخبار ، البته بلاگ هم بخش اخبار داره ولی بلاگ اسکای هیچی نداره و این ادم رو با این تغییرات میترسونه . علی رغم تمام این بحث ها بازم بلاگ اسکای دوست داشتنی هست ": )

بهامین پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 09:53 http://notbookman.blogsky.com

امکانات جالبی داره اما یکم ناآشناس واسم هنوز
ممنون بابت این‌مقایسه کاربردی و جامع

اره اولاش که میری پیچیده به نظر میاد
خواهش میکنم

کاکتوس چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 15:10

فکر کنم منم برم سراغ وب سایت
هنوز نمی دونم
بیان با محیطش اشنا نیستم
تا ببینیم‌چی پیش میاد

وب سایت؟
حتما میدونی که جدا از بحث قالب سایت و هزینه هاش ، باید یه هزینه ای بابت هزینه های فضای هاست هم بصورت سالانه بدی . سرویس های وبلاگ نویس این فضا رو بهمون میدن و از تبلیغاتی که دارن درامد دارن و اینطوری این بستر رایگان برای ما بوجود اومده

اما اگه برای سراغ سایت اونم خوبه مثل اون دوستمون گیلاسی

صبیره چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 15:06 http://yebargesabz.blogsky.com

خیلی پیچیده س بیان...

اولین بار که رفتم بیان ، هنگ کردم
اما الان که دارم باهاش کار میکنم میبینم که برای من وبلاگ نویس ، یه چیزایی پیش فرض گذاشته که میتونم کاریشون نداشته باشم و یه سری ها که مهم تره رو خودم دارم اینجا بهش اشاره میکنم که ادم رفت اونجا هنگ نکنه

مسئله الان سر گذاشتن فیلم هست ، چیزایی که به نظرم مهمتره رو در قالب یک پست آموزشی میذارم ، قبول دارم پیچیدست ولی قرارم نیست این پیچیدگی در زمان مهاجرت باعث بشه ازش بترسیم یا ازش سر در نیاریم.

صبیره چهارشنبه 9 مرداد 1398 ساعت 14:59 http://yebargesabz.blogsky.com

http://www.iransoils.ir/wp-content/uploads/2017/12/Lamsi.mov
سلام
این لینک دانلود فیلم تعیین بافت اگر دانلود نشد به من بگید داخل نماشا بارگذاری کنمش تا بتونید اونجا آنلاین ببینیدش.
خودمم همین فیلم رو دارم اما بجای بارگذاری، لینک دانلود مستقیمش رو برای شما گذاشتم.
امیدوارم مفید باشه. اگر لغتی براتون تعریفش نامفهوم بود به من بگید براتون توضیحش رو مینویسم.

سلام
ممنون بابت فیلم
باید ببینمش ، البته دانلودش کردم و ممنون بابتش
میبینمش و بعد به شما کامنت میدم

بازم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد