ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

سال نو مبارک

سلام

سال نو و جدید رو به همه دوستان عزیز م تبریک میگم

عیدتون پیشاپیش مبارک


من و خدا!

به خدا گفتم می ترسم ، ترس هایم باعث می شود همه کار کنم الا ان کاری که باید بکنم ، فیلم ببینم ، شیرینی و شکلات زیاد بخورم و ...

اما ننشسته ام با تو درد دل کنم.


به خدا گفتم می ترسم ، گفت غمت نباشد ، من حواسم بهت هست.

به خدا گفتم می ترسم از آنچه پیش روی من است ، گفت سنگ های پیش رویت را بر میدارم.

به خدا گفتم می دانم اما ترسی غریب دارم ، گفت مگر تا الان کارهایت را راست و ریست نکرده ام؟


گفتم چرا ، می دانم تو بزرگی و هر چه میکنی ، چون تو از تو خواسته ام ،  بهترین را برایم انتخاب میکنی. گفت دیگر از چه می ترسی؟

گفتم می ترسم تو را ناراحت کنم و تو بگویی چیکار داری میکنی؟ من کارهایت راردیف کرده ام ، چرا همه چیز را خراب میکنی؟ 

گفت من تو را خلق کرده ام ، می دانم اخلاقت چجوریه اما بدان من هستم ، پاسخ های سوال هایی که از من کرده ای رانشانت داده ام ، از من بخواه.تو را به بهترین فرجام هدایت میکنم.گفتم خیلی خدایی تو ای خدا.