ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

65.جفا!

======================================


یکی از جفاهایی که به ما پسرا میشه ، جفای نون هست!یعنی اگه خواهر محترم از جلوی نونوایی خلوت جلوس کند و هیچکس نباشد به خودش زحمت خرید نان نداده تا بعدا" پسر خانه بره نون بگیره. که حالا بنده خدا پسره بره و 1 ساعت تو صف وایسه و اینا به کنار!


مغازه هم نمیرن ، میگن اونم پسر خونه باید بره خرید کنه!


اینا شک ندارم از علامات آخر الزمانه!

+ تو پیجای علمای اهل سنت میرفتم تا یه اتفاقی میفتاد همشون میگفتن که در فلان حدیث آمده که این اتفاق نمی افتد مگر اینکه قیامت نزدیک باشد!الان حق دارم بگم این نشانه ها و جفای نان ، از نشانه های نزدیک شدن قیامته!

======================================

نظرات 6 + ارسال نظر
یلدا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 23:11 http://yaldapaeez.blogsky.com/

ما که هر وقت به امید پسرجانمان موندیم نون بسته ای نصیبمون شد البته از حق نگذریم اگه ماشین بابا جانشان در اختیارشون باشه از دورترین نونوایی با کیفیت ترین نون و تحویل می گیریم البته ممکنه تا ایشون نونو برسونن ما شام و خورده باشیم یا از خیر صبحونه گذشته باشیم

پسرا در این خصلت مشترک اند اصن!

ژنی هست که مشترکه ظاهرا"

توت یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 19:50

نه باید برید نونوایی
اونم سنگک فقط

چه عالی!آخه نونواییش 2 قدمی مونه!

توت یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 17:53

ممنون بابت تبریک
من حدیث رو بررسی کردمدرست بود،
بدانید و آگاه باشید که عذاب می شوید، آنگاه که به فرمان خداوند گوش فرا ندهید و پسرانتان را برای نان گرفتن نفرستید
:-)

خواهش.

واویلاااااااا پس!

نونوایی اگه نریم دیگه ازین نون بسته ای ها حتما" میگیریم

مسافر یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 17:50

امان از مظلوم نماییهای آقایان!!
صمیمانه آرزوی توفیقات روز افزون آبجی گرامی رو دارم!
سلام مخصوص و گرم ما رو برسونید خدمتشون

بهش سلام رسوندمی ": )

ما واقعا" مظلومیم.چرا کسی درک نمیکنه ؟؟؟؟

مسافر یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 01:07

واقعا که پسرها چه تنبلن!
جدی شما پسرها چطور دلتون میاد خواهراتون برن نونوایی نون بخرن؟
همینکه توی خونه مجبورن گوش به فرمان برادر و پدرشون و بعد هم همسرشون باشن کافی نیست؟

از علایم آخرالزمان همین شکایتها و توقعات آقایان ما را بس!!
(من اگر برادر داشتم حتا بهش اجازه ی این افکار رو هم نمیدادم)

خیلی هم دلمون میاد!تو خونه هم ما آسایش نداریم بسکه زیر ظلم ستم زندگی می کنیم. همه جای بدنهامونم کبوده .

عجب!

توت شنبه 30 آبان 1394 ساعت 17:20

من حدیث دارم میگه اگه پسرا نون نگیرن سوسک میشن

سلام.خوبی؟
تولدی که گذشت مبارک باشه


امیدوارم به همه آرزوهاتون برسین.
=========================

اون حدیث رو پس بی زحمت بیارین تا بررسی بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد