ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

رادیو!

من اصلا" اهل رادیو نیستم ولی قبلا" فقط قبلنا قصه شب گوش میکردم و برنامه های ظهر جمعه و اون برنامه های مرحوم منوچهر نوذری ولی الان جدااز اون به رادیوهای دیگه علاقه مند شدم یعنی اون فایل های صوتی حالا بخواد داستان صوتی باشه یا رادیو خصوصی ها و برنامه هایی که درست میکنن و میگذارند.


پیشنهاد میکنم این رو گوش کنید ، خیلی نیست حدود 10 دقیقه اما شاده و مورد علاقه من و برنامه های رادیو مصاف و همچنین داستان صوتی کانال " قصه های شب " و مخصوصا" داستان صوتی هری پاتر " رو خیلی دوست دارم البته قرار شد یه داستان صوتی هم بیاد به اسم " اشک خر شرک!" باید جالب باشه .


راستی دقیقه 8.56 داستان دوستم رو میخونه ، قشنگه گوش کنید ": )


اما میخوام براتون جهت تلطیف فضا یه کلیپ بذارم ، یادتونه تو مدرسه وقتی می اومدن دنبالمون چی حسی داشتیم؟اصن در پوست خودمون نمی گنجیدیم!ببینید قشنگه! کلیک 


این اهنگ هم قشنگه ، بگوشید


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:36

من یه زمانی برنامه تهران در شب بود فک کنم اسمش رو گوش می دادم ... هر شب از ساعت 11:30 یا 12 شروع می شد ... گوینده هاش صدای فوق العاده ای داشتن و برنامه خیلی شادی بود ... مخصوصا چهارشنبه ها که علی سلیمانی بود ... پیام های مردم رو می خوند ... صدای مردم رو پخش می کردن .. خیلی برنامه خوبی بود ... فک کنم 1 سال به این برنامه گوش دادم ... بعدش دیگه شبا نم یتونستم بیدار بمونم .. کم کم ازش جدا شدم و البته خود برنامه هم کم کم تغییر کرد ... نمی دونم هنوز هم هستش یا نه ... ولی اگر هم باشه مثل سابق نیس .... یادش بخیر با خواهرم دوتایی بیدار می موندیم و با گوشی من رادیو گوش می دادیم .. من رادیو رو خیلی دوس دارم ولی رادیو دیگه برنامه هاش جالب نیست ...خیلی بی مزه شده .. مثل تی وی ...

به جز اون چند تا برنامه اصن سراغ رادیو نمی رم!یه برنامه ی رادیوویی بود از منوچهر نوذری ، برنامه های جمعش فوق العاده بود و اون تیکه انداختن تو دوبلاژ زنده که ظهر شده و یه ساندویچ نیاوردن بخوریم.

صدا های دوست داشتنی مخاطبین خودش رو جذب میکنه یا لااقل ادم کنجکاو میشه برنامه اش رو گوش کنه.

انا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:50 http://aamiin.blogsky.com

برعکس شما من معتادم به رادیو.

جدا"؟؟؟

خب احتمالا" بخاطر اینه که شاید شما برنامه های مورد علاقه از رادیو رو دنبال می کنید؟ هوم؟

راستی به وبلاگم خوش اومدین ": )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد