ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

ردپای دوست

خاطراتم را با خدا ثبت میکنم ": )

دوست دارم زندگی رو ...

یه صبح دیگه 

یه صدایی توی گوشم میگه 

ثانیه های تو داره میره 

امروزو زندگی کن ، فردا دیگه دیره ....




دوست دارم زندگی رو


1.چون اون روزی که مشکلات در برابر اراده من ، کمر خم کنن ، خیلی نزدیکه

2.چون روز شماری میکنم برای اون روزی که اون سنگ بزرگ رو بندازم اونور و سرمو بالا بگیرم.

3.چون میخوام مهندس موفق و کارکشته IT  و امنیت بشم.

4.چون تو این مسیر قراره با خاتون آشنا بشم و ادامه مسیر رو با هم بریم!

5.چون میخوام به خدا ثابت کنم که ارزشش رو داشتم که منو آفرید و بهم فرصت زندگی داد . 

6.چون میخوام هر طور که شده یه زیارت اربعین برم کربلا ، عاشق این مسافرتم

و خیلی چیزای دیگه ...


از همه مهم تر ، دوست دارم تو همین زندگی دنیام ، ظهور امام زمانم رو درک کنم 


پ.ن


پ.ن 1 : درباره کلیپ : این کلیپ که گذاشتم در واقع کات و میکس شده ویدیو کلیپ بالغ از سرکار خانم آذر خرم هست ( اصل کلیپ ) که در خصوص دعوای والدین هست.





نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین جمعه 12 آبان 1396 ساعت 11:01 http://notbookman.blogsky.com/

چه اهداف خوب وقشنگی
ان شالله به همه اهداف و خواسته هاتون می رسید

ممنونم
انشالله و همینطور شما و برنامه هایی که دارین

مسافر پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 23:29

به به.خیلی هم عالی.اون شماره چهارش هم ان شاالله خیلی زود
راستی دیروز من پستاتونو خونده بودم

عه ! پس خوندین! عافریم

انشالله - هر چی قسمت باشه
ممنون از شما

banooyebahar پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 22:59 http://khaterateman95.blogsky.com

تو دانشگاه یه اکیپ بودیم این آهنگو همش میذاشتیم تو ماشین:)))

ما که اون اهنگ یه روزی ، یه جایی ، یه دل شکوندم رو می خوندیم!

x پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 22:55 http://malakiti.blogfa.com

اون عکسی که پرسیدید چی بوده " اب انار + بستنی بود

نه اتفاقا از اون ادم هایی هستم که به مردم چی میگن اهمیت نمیدم ولی خب بعضی حرف ها خیلی رو اعصابه و ادم میگه بی خیال اون کار شم
چه مثال جالبی از پس انداز و گذر زمان زدید ...
واقعت پول که ارزش خودش رو از دست میده ...11 هزار تومن اون زمان خیلی زیادبوده الان داشتم نگاه می کردم تو اینترنت سال 70 قیمت سکه 12 هزار و 400 بوده

جدنی ؟ چه باحال و عجیب!

اره میدونم چی میگی!
نه ؟ یعنی اگه سکه میگرفتن الان یه تومن کاسب بودم!؟؟؟ عجب!

x پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 13:02 http://malakiti.blogfa.com

سلام
این چند روز بخش هایی از کتاب چشم دل بگشا رومیخونم که معرفی کرده بودی
همون 60 صفحه ی اولش باعث شد کلی وسیله ولباس جمع کنم بدم بیرون :)
مرسی از معرفی :)

سلام و وقت بخیر خدمت دوست عزیزم
خوبین ؟ اول از اینکه وقت گذاشتین و مطالب وبم رو می خونید از شما خیلی ممنونم

کتابی که گفته بودم به اصرار خواهری بود و در شرایطی قرار گرفتم که واقعا مجبور شدم شرایط زندگیم رو عوضش کنم ، مجبور شدم ، چون زندگیم بی روح و افسردگی داشت دنبالم میکرد.

شاید بعضی تکنیک هاش با عقل جور در نیاد اما تو مسیرش که بیفتی کامل همه تکه های پازل تو زندگی ، در کنار هم چیده میشن و زندگی رنگ میگره ، البته اینم بگما بعدش رفتم سراغ سخنرانی ها تکنولوژی فکر ،

خیلی کار خوبی کردی که داری تکنیک هاشو اجرا میکنی ، منم همین کار رو کردم ، بخشش کتاب هام و چیزایی که نمی خواستم هم به خود آدم حس خوبی میده و هم جا رو برای اونچه که منتظرشون هستی باز میذاره.

بذار یه مثال برای شما دوست عزیز و خاصم بزنم ، ببین تصور کن منتظر یه مهمون خیلی مهمی و یه روزی قراره بیاد اما اون ناز داره ، یه جور خاصیه و دوست داره وقتی بیاد که وقتی اومد فقط خودت باشی و خودش

دوست نداره که وقتی اومد کس دیگه ای هم تو جمع شما باشه ، یعنی میخوام بگم با بخشش و باز کردن جا ، دعوتش کردی که اون مهمان خاص و اون چه که منتظرشی زودتر برسه ، چون بهش این پالس رو دادی ، بیا ، خونه رو تر تمیز کردم ، همه چیز رو آماده کردم که بیای ، پاشو بیا دیگه

خواهش میکنم ، امیدوارم با اجرای تکنیک هایی که میگه تغییرات رو بصورت محسوس در زندگیتون کامل حس کنید

خیلی موفق باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد